nwgienek Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 witam autko kolegi pompuje dużo za "dużo" w czym tkwi problem? wyczyściliśmy suszarkę i dalej to samo n75 zamieniony z zaworem od rec. spalin dalej to samo ! poprosze o ocene co jest nie tak
spanky Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 wyglada na zapieczone kierownice w turbulum ...
PAWEL69 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 auto po czipsie ....[jeżeli to AFN ] co do doładowania to sprawdżcie wężyki od N75 oraz zróbcie 011BS i 008DYN
nwgienek Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2009 jak pisałem suszarka wyczyszczona na "złoto" na bank nie po chipie przebieg ok 60 tyś km wężyki ok
spanky Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 auto po czipsie ....[jeżeli to AFN ] w octavce nie bylo AFN-ow ... to sa logi silnika ASV ... a wracajac do tematu : albo sztanga ruszona albo sprezarka zle skrecona .... innej opcji nie widze...
nwgienek Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2009 auto salonowe 1 wlaściciel co nie wiedział ja sie jeżdzi Tdi PSJ przebieg 60 tyś, !od ok 40 tyś ciągły problem wlaśnie z tym co opisałem. Tak moze to nie AFN nie dobrałem ię do wlepki w bagażniku, więc próbować ustawic sztange?
nwgienek Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Zle złożona turbina. przed czyszczeniem i po logi wygladały podobnie
przemik Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Zrobcie 5 razy dynamiczną probe i wstaw - 1 pomiar i 5
nwgienek Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Zrobcie 5 razy dynamiczną probe i wstaw - 1 pomiar i 5 robic nawet jesli wystąpi notlauf czy po kazdej próbie kasowac zapłonem ?
przemik Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 No raczej tak ... robienie logow w trybie awaryjnym mija sie z celem...zakladam ze nie za kazdym razem bedzie notlauf... bo jesli wystapi za kazdym razem... ponowne wyjecie turbiny moze okazac sie koniecznoscią...
odzim Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 popieram grucha walnieta (sprezyna) i nie wraca ,ewentualnie zle zalożony pierscien na kierownice ps dla nie wiedzacych w temacie jezeli w turbawce co ma asymetryczny pierscien ,zalozymy na odwrót to ruch jest wykonywany przez kierownice praktycznie w jedna strone
spanky Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 wszsytko juz zostalo napisane ... teraz po kolei eliminowac ...
nwgienek Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Zrobcie 5 razy dynamiczną probe i wstaw - 1 pomiar i 5 pomiar 1 i 5 ty dodatkowo logi ze zdjętym wężykiem z gruchy
odzim Opublikowano 1 Maja 2009 Opublikowano 1 Maja 2009 no to widzisz teraz ze bez podcisnienia turbo laduje jak glupie - niestety trzeba wyjąc
nwgienek Opublikowano 1 Maja 2009 Autor Opublikowano 1 Maja 2009 no to widzisz teraz ze bez podcisnienia turbo laduje jak glupie - niestety trzeba wyjąc czyli też nie grucha?
odzim Opublikowano 1 Maja 2009 Opublikowano 1 Maja 2009 no to widzisz teraz ze bez podcisnienia turbo laduje jak glupie - niestety trzeba wyjąc czyli też nie grucha? no nie bo jak zdioles podcisnienie to co mialo wciagnac sztange do gruchy i ustawic pionowo kierownice , poprostu turbo ma juz tak ustawione kierownice (łopatki) od razu ,czyli zle bo- powinno podcisnienie pociagnąc jak uruchomisz silnik
nwgienek Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Opublikowano 25 Maja 2009 ok to turbo na stół (replay)[br]Dopisany: 01 Maj 2009, 22:00_________________________________________________no po problemie grucha jest do wymiany, we wnątrz sama rdza i kawałki czegoś ! narazie została wyczyszczona i zamontowana, na dniach bedzie nowa!\ pozdrawiam i dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się