Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Proszę o ocenę logów (Octavia ASV)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam autko kolegi pompuje dużo za "dużo" w czym tkwi problem?

dr%203.8.11.jpg

wyczyściliśmy suszarkę

i dalej to samo

011%20dr.jpg

n75 zamieniony z zaworem od rec. spalin

dalej to samo ! poprosze o ocene co jest nie tak

Opublikowano

wyglada na zapieczone kierownice w turbulum ...

Opublikowano

auto po czipsie :mysli:....[jeżeli to AFN :cool1:]

co do doładowania to sprawdżcie wężyki od N75 oraz zróbcie 011BS i 008DYN

Opublikowano

auto po czipsie :mysli:....[jeżeli to AFN :cool1:]

w octavce nie bylo AFN-ow ... to sa logi silnika ASV ... :wink4:

a wracajac do tematu :

albo sztanga ruszona albo sprezarka zle skrecona .... innej opcji nie widze...

Opublikowano

auto salonowe 1 wlaściciel co nie wiedział ja sie jeżdzi Tdi PSJ przebieg 60 tyś, !od ok 40 tyś ciągły problem wlaśnie z tym co opisałem.

Tak moze to nie AFN nie dobrałem ię do wlepki w bagażniku, więc próbować ustawic sztange?

Opublikowano

Zle złożona turbina.

Opublikowano

Zrobcie 5 razy dynamiczną probe i wstaw - 1 pomiar i 5

Opublikowano

No raczej tak ... robienie logow w trybie awaryjnym mija sie z celem...zakladam ze nie za kazdym razem bedzie notlauf... bo jesli wystapi za kazdym razem... ponowne wyjecie turbiny moze okazac sie koniecznoscią...

Opublikowano

popieram grucha walnieta (sprezyna) i nie wraca ,ewentualnie zle zalożony pierscien na kierownice

ps dla nie wiedzacych w temacie jezeli w turbawce co ma asymetryczny pierscien ,zalozymy na odwrót to ruch jest wykonywany przez kierownice praktycznie w jedna strone

Opublikowano

wszsytko juz zostalo napisane ... teraz po kolei eliminowac ...

Opublikowano

no to widzisz teraz ze bez podcisnienia turbo laduje jak glupie - niestety trzeba wyjąc

Opublikowano

no to widzisz teraz ze bez podcisnienia turbo laduje jak glupie - niestety trzeba wyjąc

czyli też nie grucha?

no nie bo jak zdioles podcisnienie to co mialo wciagnac sztange do gruchy i ustawic pionowo kierownice , poprostu turbo ma juz tak ustawione kierownice (łopatki) od razu ,czyli zle bo- powinno podcisnienie pociagnąc jak uruchomisz silnik
Opublikowano

ok to turbo na stół (replay)[br]Dopisany: 01 Maj 2009, 22:00_________________________________________________no po problemie grucha jest do wymiany, we wnątrz sama rdza i kawałki czegoś ! narazie została wyczyszczona i zamontowana, na dniach bedzie nowa!\

pozdrawiam i dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...