Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Niskie napięcie na pompie paliwa.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jakiś czas temu pojawił mi się problem z autem. Auto zaczęło coraz dłużej kręcić przed odpaleniem, czasami nie słychać było pompy paliwa. Jak odpalił to nie odczułam spadków mocy itp. Dzisiaj zmieniłem przekaźnik pompy, bezpiecznik sprawdzony.

Dostałem się do pompy, zdjąłem przewody od paliwa a tam jak by wcale nie było ciśnienia.  Zdążyłem jeszcze sprawdzić napięcie na bezpiecznikach i.... prawe wszędzie po 12V a na bezpieczniku odpowiedzialnym za pompę 1,5V. Ktoś ma jakieś pomysły co mogę z tym zrobić? Co może być przyczyną mniejszego napięcia? Może jutro uda mi się dostać do wtyczki... Ciekawy jestem czy to wina pompy czy jednak elektryki.

Opublikowano

Bezpiecznik jest po przekaźniku napięcie jest w momencie działania pompy, wiec jak sprawdzałeś na włączonym zapłonie to nie powinno tam być napięcia

Opublikowano
5 minut temu, robson_s napisał(a):

Bezpiecznik jest po przekaźniku napięcie jest w momencie działania pompy, wiec jak sprawdzałeś na włączonym zapłonie to nie powinno tam być napięcia

Jesteś pewny? Widziałem jakiś schemat i jednak jest po stacyjce Czyli mogę mierzyć np. podczas rozruchu?

Opublikowano

Pompa na pewno nie działała bo jak zdjąłem przewody z pompy to zero ciśnienia

Opublikowano

Jestem pewien

2 minuty temu, piter___87 napisał(a):

Czyli mogę mierzyć np. podczas rozruchu?

Tak

Opublikowano

Hmm.... może sprawdzę pompę na krótko.  Jestem trochę poza miejscem zamieszkania i takie remonty robię pod blokiem :)

Opublikowano

Napięcie sprawdzone na włączonym zapłonie oraz w czasie przekręcania kluczyka, czyli w czasie w którym powinna załączyć się pompa, wskazało identyczny wynik i to na nowym i starym przekaźniku. Czy może być temu winna kostka stacyjki?

Opublikowano

Na przekaźniku sprawdzałeś napięcie? Rozumiem że teraz nie odpala.

Opublikowano

Sprawdziłem na wtyczce od bezpiecznika. Do przekaźnika dostanę się jutro tylko powiedz pod który pin podpiąć się. Znajomy coś wspominał aby sprawdzić pin 64 w sterowniku silnika.

Opublikowano

Przekażnik pin 3 +po stacyjce, 1 + stały, 5 do 65 pinu sterownika, 

Opublikowano
16 godzin temu, robson_s napisał(a):

Przekażnik pin 3 +po stacyjce, 1 + stały, 5 do 65 pinu sterownika, 

Mogę prosić nieco jaśniej? :)

Opublikowano

Pompę podłączyłem na krótko... Działa. Napięcie na wtyczce pompy 1,7 czyli tyle ile na bezpieczniku pompy.

Opublikowano
9 godzin temu, piter___87 napisał(a):

Mogę prosić nieco jaśniej? :)

Jaśniej się nie da.

Na podstawie przekaźnika masz numery pinów tam gdzie 3 ma być 12v 

Samochód odpala czy nie?

Opublikowano
12 godzin temu, robson_s napisał(a):

Jaśniej się nie da.

Na podstawie przekaźnika masz numery pinów tam gdzie 3 ma być 12v 

Samochód odpala czy nie?

W tym momencie już nie. Znajomy posprawdzał miernikiem i mówił że prąd ,, ucieka,, gdieś jak by w skrzynce ze sterownikiem silnika. Tam są jakieś dwa przekaźniki  373 i 614. Jutro bierze się za robotę 

Opublikowano
Opublikowano

Nie jest podobnie. Są to 2 totalnie różne od siebie modele.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...