Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza błędów


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Muskel1,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć,

 

Mam prośbę o analizę błędów.

Miesiąc temu kupiłem autko i 10 czerwca skasowałem błędy bo według mnie dawno nie były usuwane.

15 czerwca zrobiłem ponowny skan żeby zobaczyć które błędy się powtórzyły no i zstanawiam się teraz co z tym robić. Samochód zachowuje się normalnie, nie palą się żadne kontrolki.

Ktoś może podpowie jakie są negatywne skutki jazdy z takimi błędami oraz jak je naprawić i czy w ogóle się opłaca.

Co do błędu silnika to pojawił się dziś pierwszy raz... Mam nadzieje, że się nie powtórzy..

Co do klapki wlewu paliwa to nie rygluje, zastanawiam się za co się zabrać żeby ją naprawić.

Reszta ponownie się powtórzyła. 

Plik w załączeniu

drugi skan po skasowaniu błędów.txt

Edytowane przez Avari
Opublikowano

Dołączam kolejny skan, więć w tym są błędy które się powtarzają. Prośba o wyjaśnienie

trzeci skan.txt

Opublikowano

Błędy w sterowniku BCM1 (09) świadczą o błędnym kodowaniu. BCM1 "myśli", że jest zamontowany w Cabrio i nie może połączyć się ze sterownikiem składanego dachu oraz nawiewami na kark przednich foteli, dlatego zapisuje owe błędy.

 

Albo ktoś pozmieniał błędnie kodowania, albo sterownik pochodzi z innego auta (Cabrio) i nie został poprawnie pod ten model zakodowany.

 

Zmieniałeś coś w kodowaniach?

Opublikowano

No właśnie nie bardzo rozumiałem o co chodzi z tymi nawiewami i cabrio.

Czyli nic się nie zepsuło a jest jakiś błąd w kodowaniu... Ja nic nie ruszałem na pewno.

Jeżeli to nie przeszkadza to bym zostawił chyba te wyżej opisane błędy.

Jeżeli chodzi o klapkę paliwa, poczytam czy jest jakaś inna opcja niż wymiana, może masy nie ma, ale ciekawe jak z dojściem do tego elemementu

  • Rozwiązanie
Opublikowano
33 minuty temu, Avari napisał(a):

Jeżeli chodzi o klapkę paliwa, poczytam czy jest jakaś inna opcja niż wymiana, może masy nie ma, ale ciekawe jak z dojściem do tego elemementu

Raczej siłownik padł, częsta choroba w VAG. Z wymianą też nie problem bo można samemu szybko wymienić.

 

 

 

Odnośnie błędów związanych z niewłaściwym kodowaniem, nie wiem czy nie będzie prowadziło to do wyczerpania aku, bo może się tak zdarzyć, że sterowniki nie będą przechodziły w stan uśpienia, gdyż będą próbowały komunikować się ze sterownikiem dachu (którego nie masz).

Nie wyczerpuje Ci się aku?

 

 

 

Opublikowano

Dzięki za filmik, wezmę się za wymianę tego silniczka.

 

Co do aku to przynajmniej przez ten miesiąc nic się nie działo.

Wykodować te elementy nawiewu i dachu jest drogą opcją? Nie miałem z tym nigdy styczności

Opublikowano

Wykodować możesz sam jeżeli masz VCDS.

Opublikowano

Tak, mam VCDS ale oprócz kasowania błędów nie potrafię nic innego.

 

Silniczek już zamówiony.

Opublikowano

To lepiej nic nie koduj.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...