piter___87 Opublikowano 24 Czerwca 2023 Opublikowano 24 Czerwca 2023 Witam, mam proste pytanie... Czy można zamontować silnik BAM 224 KM zamiast BFB 163 KM? Ktoś kiedyś mówił że jest problem z włożeniem termostatu.
przem8 Opublikowano 24 Czerwca 2023 Opublikowano 24 Czerwca 2023 Silnika nie ale głowice tak. Poprzeczne nie pasują do wzdłużnych.
hopek03 Opublikowano 25 Czerwca 2023 Opublikowano 25 Czerwca 2023 pasują poprzeczne do wzdłużnych chodzi o słupek , osprzęt trzeba przełożyć ze wzdłużnego , jeżeli chodzi o termostat to trzeba blok trochę rozwiercić aby on wszedł lub sam termostat oszlifować dopasować
Langista Opublikowano 25 Czerwca 2023 Opublikowano 25 Czerwca 2023 Powodzenia potem w dobieraniu części przy serwisie, przy takim składaku 🤣
piter___87 Opublikowano 25 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2023 Pytam bo u znajomego w Audi okazało się że ma cały silnik BAM zamiast BFB i kombinujemy jak wsadzić termostat. Jeździ nim parę lat i takie części jak rozrząd itp dobierał z BFB i bez problemu.
hopek03 Opublikowano 25 Czerwca 2023 Opublikowano 25 Czerwca 2023 (edytowane) bo ogólnie słupki są praktycznie te same różnią się tylko korbami i tłokami BAM ma sworzeń 20mm i inny stopień sprężania , no i ten ot fur pod termostat jest inny , to tak oklepane silniki że nie rozumiem czemu ktoś ma problem z doborem części osprzętu Wiadomo dwa rodzaje konstrukcji występuje na starym bloku z wałkiem pośrednim od napędu pompy oleju w bloku o oznaczeniu 058 i nowym typie bloku z napędem pompy oleju łańcuchem bezpośrednio z wału korbowego o oznaczeniu 06A BAM ma 06A czyli jak BEX BFB itp Edytowane 25 Czerwca 2023 przez hopek03
piter___87 Opublikowano 28 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2023 W dniu 25.06.2023 o 22:28, hopek03 napisał(a): bo ogólnie słupki są praktycznie te same różnią się tylko korbami i tłokami BAM ma sworzeń 20mm i inny stopień sprężania , no i ten ot fur pod termostat jest inny , to tak oklepane silniki że nie rozumiem czemu ktoś ma problem z doborem części osprzętu Wiadomo dwa rodzaje konstrukcji występuje na starym bloku z wałkiem pośrednim od napędu pompy oleju w bloku o oznaczeniu 058 i nowym typie bloku z napędem pompy oleju łańcuchem bezpośrednio z wału korbowego o oznaczeniu 06A BAM ma 06A czyli jak BEX BFB itp A tak delikatnie mówiąc co byś poradził w takiej sytuacji... Okazało się że że że kupił go kilka lat temu z takim silnikiem. Pod termostatem jest masa jakiegoś kleju czy cos i zaczęło to przeciekać.
hopek03 Opublikowano 28 Czerwca 2023 Opublikowano 28 Czerwca 2023 podpiłował bym frezem bo mam taki sprzęt gdybym nie miał spróbował bym termostat porezać opiłować itp
piter___87 Opublikowano 28 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2023 Motor 1.8 BAM a reszta chyba od oryginału. Auto to oryginalnie A4 B7 1.8 T. Powinno być bfb a jest BAM.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się