Hobbysta76 Opublikowano 25 Czerwca 2023 Opublikowano 25 Czerwca 2023 Wita, jak w temacie- robił ktoś? 1. pytanie czy trzeba spuszczać olej? 2. kluczem udarowym odkręcam śrubę koła rozrządu, koło jest na klinie czy jakimś wypuście? 3. po założeniu nowego uszczelniacza i tej zębatki jak zablokować wał by zgodnie ze sztuką dokręcić śrubę?
Langista Opublikowano 26 Czerwca 2023 Opublikowano 26 Czerwca 2023 (edytowane) 1. Tak 2. O ile dobrze pamiętam to jest klin 3. Blokujesz już przy odkręcaniu, i to najlepiej jeszcze blokować od strony koła zamachowego. Jak włożysz blokadę w wał to unikaj klucza udarowego bo może pęknąć blok i /lub wał. Edytowane 26 Czerwca 2023 przez Langista
Hobbysta76 Opublikowano 27 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2023 (edytowane) kilka spostrzeżeń do tematu- na wale jest ścięcie nie klin, nie trzeba blokady wału- wystarczy brecha z otworem na śrubę koła zębatego plus otwory na śruby tego koła- trzymamy za breche przykręconą i zakręcamy śrubę- 120nm., śrubę wcześniej odkręcić udarem idzie bez problemu. Edytowane 27 Czerwca 2023 przez Hobbysta76 błąd pisowni
Langista Opublikowano 27 Czerwca 2023 Opublikowano 27 Czerwca 2023 Jasne że pójdzie bez problemu, jednak w bardzo prosty sposób możesz sobie wał złamać lub uszkodzić blok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się