Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie działa pierwszy bieg wentylatora w Seat Leon 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, chciał bym dopytać czy wymieniać od razu wentylator czy szukać przyczyny braku pierwszego biegu? Czy mozna sprawdzic w jakiś sposób ten 1 bieg? Mechanicznie? Komputerem?

Opublikowano

Vcds i test wyjść.

Opublikowano
Godzinę temu, przem8 napisał(a):

Vcds i test wyjść.

test wyjść w grp silnik?

Opublikowano

Test wskazówek licznika zrobiłem  ale tego od wentylatora znaleść nie mogę 😅🙈🙈

Opublikowano

Test wskazówek jest w zegarach (sterownik 17), test wentylatorów musisz szukać albo w silniku (sterownik 01), albo w klimatyzacji (sterownik 08) zależne od modelu auta.

Opublikowano (edytowane)

W sterowniku silnika.

I nie jest to osobny test tego obwodu. Znajduje się w grupie z innymi obwodami - PL "Testy el. wyk.-03", EN "Output Tests-03". Testowanie tego obwodu nastąpi po przejściu ("Następny/Next") kilku innych.

Edytowane przez Tomnik
Opublikowano

Klikam next next czo to w silnik czy to w klima i nie mogę tego znaleść :( 

1.8t 20v 180km leon 1m

Opublikowano

Chciał bym odświeżyć temat i dopytać raz jeszcze co najlepiej zrobić.

slychac jak się cos odpala i kręci powyżej 115 stopni oleju, temp mierzona z adaptera filtra oleju, wskaźnik auto gauge. Lecz poniżej tej temp nic się nie odpala.

Zamawiać  od razu używany wiatrak żeby pierwszy bieg wrócił czy może próbować np kupić czujnik z chłodnicy?

Opublikowano

Leon 1m 1.8t 

brak pierwszego biegu wentylatora a w vagcom nie mogę znaleść testu biegów,

wymienic od razu wentylator cały czy zacząć od włącznika(czujnika) w chłodnicy? Grzeje olej do 115 i dopiero zaczyna spadać do 110 i znów rosnąć i spadać i tak ciagle.

Opublikowano

Nie ma testu, w ramach testu zwierasz odpowiednie piny w czujniku chłodnicy powinien ruszać 1 lub 2 bieg, najczęsciej jak nie rusza 1 bieg to uszkodzony jest sam wentylator a dokładnie opornica 1 biegu.

Opublikowano

W wcześniejszym poście który nie był za dokładny ktoś coś o tym wspominał już nawet nie pamietam kto, tylko kurczę naprawdę nie wiem jak to zrobić, wsadzić w czujnik jakiś miedziany pręcik żeby zwarcie zrobić między pinami zanim ją wepnę? Mogę iść nawet teraz do auta to zrobić wiem która kostka taka trójkątna na chłodnicy przy aku

Opublikowano
9 minut temu, Łukasz13 napisał(a):

Nie ma testu, w ramach testu zwierasz odpowiednie piny w czujniku chłodnicy powinien ruszać 1 lub 2 bieg, 

1 lub 2 czyli tak nie do końca sprawdzę tylko 1? Powyżej 115 coś zaczyna spadać temp do 110(wskaźnik auto gauge, czujnik w adapterze pod chłodnicą oleju a filtrem.

chyba najlepiej jak zamówię używany wentylator.

Opublikowano

Który wentylator kupić? Mały czy duży? Jeden jak i drugi 100zl 

IMG_9862.png

Opublikowano

Kup nowy, po co ci stary wentylator w którym tez pewnie nie ma 1 biegu

Opublikowano
Godzinę temu, Łukasz13 napisał(a):

Kup nowy, po co ci stary wentylator w którym tez pewnie nie ma 1 biegu

W sumie masz racje, zrobię jak mówisz zamówię nowy, głupi nie sprawdziłem ceny nowego tańszego jakiegoś  a to różnica tylko 50zl nowy/używany.

To ten mniejszy wiatrak zamówić czy większy?🙈

Opublikowano

I czy da się wymienić to na aucie czy trzeba odkręcać zderzak i pas przedni ?

Opublikowano

Który wentylator za co odpowiada? Jest maly I duzy nie wiem który zamówić, chce żeby silnik się nie grzał do 115c olej,  czy trzeba zamawiać dwa?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...