Pioter2000 Opublikowano 16 Lipca 2023 Opublikowano 16 Lipca 2023 Chciałbym się dowiedzieć o możliwość regulacji kierunkowskazów na strumieniowe. Nie wiem gdzie się to ustawia. Jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość. Nie znam się zbytnio na autach. Będę bardzo wdzięczny na każda informacje.
Muskel1 Opublikowano 16 Lipca 2023 Opublikowano 16 Lipca 2023 39 minut temu, Pioter2000 napisał(a): Chciałbym się dowiedzieć o możliwość regulacji kierunkowskazów na strumieniowe. Nie wiem gdzie się to ustawia. Jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość. Nie znam się zbytnio na autach. Będę bardzo wdzięczny na każda informacje. Nie da się tego nigdzie w aucie ustawić albo masz dynamiczne kierunkowskazy albo ich nie masz. 1
Lukaa5 Opublikowano 16 Lipca 2023 Opublikowano 16 Lipca 2023 no jeszcze te w lusterkach to w sumie tania przygoda
Pioter2000 Opublikowano 17 Lipca 2023 Autor Opublikowano 17 Lipca 2023 A jest opcja dokupienia jakiegoś sterownika odpowiedzialnego za te kierunki?
wrhz Opublikowano 21 Lipca 2023 Opublikowano 21 Lipca 2023 Za dynamiczny kierunek w przednich lapach odpowiada tzw Jeżyk.. Organoleptycznie sprawdzone w odwrotnej konfiguracji na lampach matrix (kierunek dynamiczny) wsadzone jeże od full leda - wszystko działa ok kierunek statyczny ale na VC wywala błędy. Podejrzewam że to samo będzie jak do full leda wrzucisz jeże od matrixa..
Muskel1 Opublikowano 21 Lipca 2023 Opublikowano 21 Lipca 2023 2 godziny temu, wrhz napisał(a): Podejrzewam że to samo będzie jak do full leda wrzucisz jeże od matrixa.. Nie będzie.
cysiek101 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 (edytowane) ..a ja odwrotnie. Czy da się dynamiczne kierunkowskazy w lampach matrix przekodować na zwykłe? Szukałem, ale nie mogłem znaleźć. Ktoś, coś? Edytowane 7 Sierpnia 2023 przez cysiek101
biały76 Opublikowano 22 Kwietnia Opublikowano 22 Kwietnia W dniu 21.07.2023 o 17:19, Muskel1 napisał(a): Nie będzie. Witam Znaczy nie bedzie błędu czy nie będzie działał ?