Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dynamiczne kierunkowskazy A4 B9

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałbym się dowiedzieć o możliwość regulacji kierunkowskazów na strumieniowe. Nie wiem gdzie się to ustawia. Jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość. Nie znam się zbytnio na autach. Będę bardzo wdzięczny na każda informacje. 

Opublikowano

o których kierunkowskazach tu mowa ?

Opublikowano
39 minut temu, Pioter2000 napisał(a):

Chciałbym się dowiedzieć o możliwość regulacji kierunkowskazów na strumieniowe. Nie wiem gdzie się to ustawia. Jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość. Nie znam się zbytnio na autach. Będę bardzo wdzięczny na każda informacje. 

Nie da się tego nigdzie w aucie ustawić  albo masz dynamiczne kierunkowskazy albo ich nie masz. 

• Dzięki 1
Opublikowano

no jeszcze te w lusterkach to w sumie tania przygoda 

Opublikowano

A jest opcja dokupienia jakiegoś sterownika odpowiedzialnego za te kierunki?

Opublikowano

Za  dynamiczny kierunek w przednich lapach odpowiada  tzw Jeżyk..  Organoleptycznie sprawdzone w odwrotnej konfiguracji na lampach matrix (kierunek dynamiczny) wsadzone jeże od full leda  - wszystko działa ok  kierunek statyczny ale  na VC  wywala błędy. Podejrzewam że to samo będzie  jak do full leda  wrzucisz jeże od matrixa..

Opublikowano
2 godziny temu, wrhz napisał(a):

Podejrzewam że to samo będzie  jak do full leda  wrzucisz jeże od matrixa..

Nie będzie.

Opublikowano (edytowane)

..a ja odwrotnie. Czy da się dynamiczne kierunkowskazy w lampach matrix przekodować na zwykłe? Szukałem, ale nie mogłem znaleźć.

Ktoś, coś?

Edytowane przez cysiek101
Opublikowano
W dniu 21.07.2023 o 17:19, Muskel1 napisał(a):

Nie będzie.

Witam

Znaczy nie bedzie błędu czy nie będzie działał ?

Opublikowano

Nie będzie działał

Opublikowano
W dniu 7.08.2023 o 16:08, cysiek101 napisał(a):

..a ja odwrotnie. Czy da się dynamiczne kierunkowskazy w lampach matrix przekodować na zwykłe? Szukałem, ale nie mogłem znaleźć.

Ktoś, coś?