Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wypadanie zapłonu na drugim cylindrze w A4 B7 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 

Pacjent 1.8t bfb ośka bez gazu. Samochod sprawdzony komputerem który nie wykazuje żadnych błędów, sprawdzone parametry na których pokazuje wypadanie zapłonu na drugim cylindrze, zostaly wymienione swiece oraz cewki na NGK i dalej to samo. Dzieje się tak tylko na rozgrzanym silniku i tylko na biegu jałowym, podczas jazdy/przyspieszania wszytko pracuje poprawnie, auto jest przed pomiarem kompresji 

Opublikowano

Po odpaleniu zimnego silnika i przy rozgrzewaniu nie wypada? standardowo w takich przypadkach to najczęsciej peknieta głowica, ale najpierw trzeba sprawdzić parametry na vcds i kompresje.

Opublikowano

@Cyklon34

 

Obadaj kompresję i daj znać. Dużo masz przebiegu?

Opublikowano
3 godziny temu, Antek50 napisał(a):

@Cyklon34

 

Obadaj kompresję i daj znać. Dużo masz przebiegu?

Po 9 barów na każdym, nalotu ma 220k 

Opublikowano
Teraz, Cyklon34 napisał(a):

Po 9 barów na każdym, nalotu ma 220k 

Dodam, że silnik remontowany 2-3 lata temu 

Opublikowano

220 nalotu i remontowany 2 lata temu. Jak go ktoś traktował wcześniej? 

Opublikowano
30 minut temu, Rob@k napisał(a):

220 nalotu i remontowany 2 lata temu. Jak go ktoś traktował wcześniej? 

220 a w pamięci 400 😏

Opublikowano
11 minut temu, Langista napisał(a):

220 a w pamięci 400 😏

może tak być nie wątpie, kupiłem go 4 lata temu z przebiegiem 177k sprowadzona ze szwajcarii, książka urywa się przy 150k a remont był bo wydmuchało UPG na trasie, mechanik stwierdził, że za rzadko ktoś olej zmieniał

 

Opublikowano
Godzinę temu, Łukasz13 napisał(a):

9 to mało troche.

też mi się tak wydaje, ale mocy mu nie brakuje i przy normalnej jeździe zapłon nie wypada czy to przy przyspieszaniu czy spokojnej jeździe po mieście, dopiero jak się rozgrzeje i zatrzyma, wrzuci na luz i da 20sek to zacznie

 

Opublikowano

mechanik zaczął słyszeć zasysające lewe powietrze z tyłu silnika, ktoś podpowie co tam może być związanego z tym? 

Opublikowano

Główna linia podciśnienia z serwo, przez to też może silnik nierówno pracować.

Opublikowano

ponownie wymieniłem odmę (stara miała około 7mies i 3k nalotu), syfu w niej nie było ani grama ale po wymianie problem tymczasowo ustał cytując klasyka 'jeździć obserwować'

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...