krzysmaj Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 robert29 Może to pomocne będzie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=159001.new#new
jezuwrc Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 Albo Panowie może to hałasuje http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=100997.0
griga-st Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 Ta nieszczesna rolka to kolejny slaby punkt 2.0 tdi .U mnie przy 110tys.odmowilo posluszenstwa ,dotego na wakacjach w Itali .Zezilo ze az glupio jechac bylo .Naprawa w Niemcowni 86€ z czescia(bez rachunku). Ktos mi wytlumaczy po co to cholerstwo montowali(montuja)?
krzysmaj Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 Zastosowanie takiego sprzęgła widziałem tylko wcześniej w innych maszynach (o wiekszych gabarytach-masach). Stosuje sie je po to aby berwładność rozpędzanej masy po zmniejszeniu obrotów nie obciażała mechanizmów w druga strone. Wydaje mi sie że w naszym przypadku rozpędzoną masa jest wirnik alternatora, np. wkręcamy silnik na wysokie obroty i ujmujemy gwałtownie gazu, rozpędzony wirnik hamowany jest przez pasek. Pasek szybciej sie wyrabia i dodatkowo przenosi sie to na łożyska alternatora (momęt gnacy wynikający z siły obwodowej+siła którą wywiera napiety pasek) Jeżeli sie myle poprawcie mnie
griga-st Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 Czyli z polskiego na nasze to taki bendix jak w rwerze :>.Tylko ze 1,9 maja po 200-300tys. i wiecej nalatane ,i tam im nic "w druga strone" nie obciaza.Okresy pomiedzy wymianami paskow tez sie jakos specjalnie nie wydluzyly.A moze B7 maja wiekszy apetyt na prad(mniejsza baterie mam w ciagniku ) i z tego wzgledu wiekszy alternator zamontowali ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się