Muskel1 Opublikowano 20 Listopada 2023 Opublikowano 20 Listopada 2023 Nie będzie możliwości uruchomienia silnika. Laweta i ASO.
TomXxx Opublikowano 20 Listopada 2023 Autor Opublikowano 20 Listopada 2023 Super. Dzięki za pomoc chłopaki zaraz zamowie moduł i po wymianie dam znać czy jest ok. A wracając do błędów potrafisz opowiedzieć coś więcej o nich co tam jeszcze się dzieje? Bo widziałem że pisałeś że DPF może być uszkodzony.
Muskel1 Opublikowano 20 Listopada 2023 Opublikowano 20 Listopada 2023 Podepnij auto pod urządzenie diagnostyczne a nie pod zabawkę, to będzie więcej wiadomo.
TomXxx Opublikowano 20 Listopada 2023 Autor Opublikowano 20 Listopada 2023 Z pół roku temu podpinalem i pokazywało że jest delikatnie DPF zatkany ale minimalnie w garażu mi mowili. Powiedzieli że jest do wypalania albo żeby całkowicie usunąć dpf z adblue. Więc wziąłem auto przegoniłem i miałem z 2 tygodnie spokoju i problem znowu wrócił.
Muskel1 Opublikowano 20 Listopada 2023 Opublikowano 20 Listopada 2023 Bez konkretnych danych z programu diagnostycznego nic dalej Ci nie pomogę, gdyż będą to spekulacje.
TomXxx Opublikowano 20 Listopada 2023 Autor Opublikowano 20 Listopada 2023 Ok dzięki jak narazie za pomoc.
TomXxx Opublikowano 21 Listopada 2023 Autor Opublikowano 21 Listopada 2023 Co myślicie o usunięciu adblue z komputera tzn wyłączenie go całkowicie? Czy jakieś konsekwencje tego są?
Muskel1 Opublikowano 21 Listopada 2023 Opublikowano 21 Listopada 2023 (edytowane) Konsekwencje są takie, że tracisz homologację i nie otrzymasz przeglądu, gdyż auto nie trzyma normy emisji spalin dla której otrzymało homologację. To po prostu druciarstwo a nie nanprawa. Należy usunąć przyczynę usterki a nie jej skutki. Jak Cię palec zaboli też amputujesz sobie dłoń? Edytowane 21 Listopada 2023 przez Muskel1
TomXxx Opublikowano 21 Listopada 2023 Autor Opublikowano 21 Listopada 2023 Tylko tak pytam bo ostatnie godziny dużo o tym adblue czytałem. Dzięki za odpowiedz
Muskel1 Opublikowano 21 Listopada 2023 Opublikowano 21 Listopada 2023 (edytowane) Odpowiedź jest prosta, albo stać mnie na utrzymanie danego pojazdu i związane z tym koszta serwisowania i napraw albo mnie nie stać i zamiast naprawić rzeźbisz. System Adblue, wbrew krążących w sieci opini, nie jest czymś, co jest zbędne. W sprawnym i regularnie serwisowanym pojeździe spełnia bardzo dobrze swoją funkcję. Tylko druciarze w zajeżdzonych popsutych jednostkach usuwają AdBlue, bo na "Ałdi" wyskrobali ale na naprawy już brak. Edytowane 21 Listopada 2023 przez Muskel1 1
TomXxx Opublikowano 21 Listopada 2023 Autor Opublikowano 21 Listopada 2023 Wracając do tego sterownika jak go już wymienię i podepne czy muszę coś resetować czy jechać na komputer? Czy poprostu po podpieciu wszystko normalnie powinno zacząć chodzić?
Muskel1 Opublikowano 21 Listopada 2023 Opublikowano 21 Listopada 2023 Jeżeli była to wina sterownika, to po podmianie na sprawny, komunikat wyświetlany na FISie powinien po pewnym czasie zniknąć. W sterowniku silnika pozostaną tylko stare błędy zapisane, które można bez problemu wykasować.
TomXxx Opublikowano 21 Listopada 2023 Autor Opublikowano 21 Listopada 2023 To zamawiam sterownik znalazłem z modelu z 2018 po przebiegu 52000. Mam nadzieję że to pomoże. Chciałem zwrócić uwagę że po wyskoczeniu błędu z autem nic się nie działo wszystko poprawnie działało jak dotąd.
Muskel1 Opublikowano 21 Listopada 2023 Opublikowano 21 Listopada 2023 (edytowane) Bo nie ma to pośredniego lub bezpośredniego wpływu na pracę silnika. Po prostu system oczyszczania spalin nie funkcjonuje. Dlatego jest odliczanie końcowe i w ostateczności brak możliwości uruchomienia silnika, gdyż jazda tym pojazdem bez działającego systemu oczyszczania spalin jest niedozwolona. Edytowane 21 Listopada 2023 przez Muskel1
jackq Opublikowano 22 Listopada 2023 Opublikowano 22 Listopada 2023 (edytowane) W dniu 21.11.2023 o 09:27, Muskel1 napisał(a): Konsekwencje są takie, że tracisz homologację i nie otrzymasz przeglądu, gdyż auto nie trzyma normy emisji spalin dla której otrzymało homologację. Z całym szacunkiem ale w mojej ponad 20 letniej karierze kierowcy na ani 1 stacji nie sprawdzono mi spalin, nigdy. To nie De Niech każdy robi jak uważa, jego wybór czy chce korzystać z narzuconych przez UE "dobrodziejstw". To moje prywatne zdanie, mam prawo je mieć. Pozdrawiam PS zawsze proszę o porządne przetrzepanie samochodu, jak coś znajdą to tylko dla mnie na + Edytowane 22 Listopada 2023 przez jackq
Muskel1 Opublikowano 22 Listopada 2023 Opublikowano 22 Listopada 2023 9 minut temu, jackq napisał(a): Niech każdy robi jak uważa, jego wybór czy chce korzystać z narzuconych przez UE "dobrodziejstw". Nie do końca, poruszając się po drogach publicznych i w miejscach, których my wszyscy mieszkamy, nie jest to decyzja, którą każdy może podjąć jak mu się podoba. Otóż owocem ignorancji i krótkowzrocznego egoizmu jest to, że my wszyscy na tym "ucierpimi" wdychając Twoje tlenki azotu po deaktywowaniu systemu oczyszczania spalin. A zrobić jak uważasz możesz sobie w kwestiach, których nie szkodzisz innym. Oto moje zdanie i też mam do tego prawo
Aleq Opublikowano 22 Listopada 2023 Opublikowano 22 Listopada 2023 @Muskel1 z całym szacunkiem, ale ten artykuł sam mi się ciśnie na usta: Konsternacja w Niemczech. Badania dowiodły, że stare diesle nie szkodzą powietrzu miast AUTOKULT.PL Niemieckie miasta są obecnie jednym z najbardziej zaciekłych przeciwników diesli. Wprowadzają coraz bardziej rygorystyc…
Muskel1 Opublikowano 22 Listopada 2023 Opublikowano 22 Listopada 2023 Mogę równie dobrze kilka innych artykułów przytoczyć z innych źródeł pokazujących inne wyniki.
Aleq Opublikowano 22 Listopada 2023 Opublikowano 22 Listopada 2023 (edytowane) Generalnie jest tak, że sprawny silnik mający wtryski, układ korbowo-tłokowy, turbinę w dobrym stanie to spełni każdą normę bez tej całej ekologii. Kolejnym przykładem jest Mercedes Mercedes W123 240d z 1982 ma czystsze spaliny niż nowe BMW X3 SPIDERSWEB.PL Spodziewałem się tego od dawna, ale wreszcie ktoś to potwierdził. Niemal 40-letni Mercedes W123 240d jest lepszy dla środowiska niż nowy SUV. Nie żebym się licytował, ale jak widać na załączonym "obrazku" każdy kij ma 2 końce. Edytowane 22 Listopada 2023 przez Aleq
Muskel1 Opublikowano 22 Listopada 2023 Opublikowano 22 Listopada 2023 Teraz, Aleq napisał(a): Generalnie jest tak, że sprawny silnik mający wtryski, układ korbowo-tłokowy, turbinę w dobrym stanie to spełni każdą normę bez tej całej ekologii. Mylisz się, NOx bez czynnika redukcyjnego nie pozbędziesz się zdrowymi wtryskami. Praw chemi i fizyki nie da się oszukać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się