Muskel1 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu Wrzuć pełny auto-scan z zapisanym błędem.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 11 godzin temu Autor Opublikowano 11 godzin temu Właśnie kurcze w tym błąd że nie zrobiłem nawet zdjęcia tego błędu jedynie zapamiętałem kod błędu a teraz nie powraca żaden błąd i w sterownikach jest pusto a na zegarach pokazuje .
Muskel1 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu (edytowane) Na przyszłości wykonaj pełny auto-scan, zapisz go, i dopiero kasuj błędy. Błąd wskazuje na nieprawidłowe działanie wtryskiwacza AdBlue. 21378 - Dosiereinheit für Reduktionsmittel P20FE 00 [096] - Fehlfunktion Być może jest zapchany skrystaloiowanym AdBlue. Wykręć go, sprawdź jak wygląda, ewentualnie zanurz w gorącej wodzie, jeżeli jest przypchany skrystalizowanym AdBlue. Edytowane 10 godzin temu przez Muskel1
xXPiotrekXx19 Opublikowano 9 godzin temu Autor Opublikowano 9 godzin temu Czy do tego wtryskiwacza dostanę się jakoś w miarę swobodnie ? Skoro wtryskiwacz jest nawet przypchany to czy błąd nie powinien wrócić po skasowaniu w sterowniku silnika . A druga kwestią jest taka że po zrobieniu tych 50 km nadal z tego 1000 km nie ujmuje zasięgu po jakim silnik pozostanie unieruchomiony .
Muskel1 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Uzupełnij najpierw poprawnie profil bo na pewno nie masz silnika CZHA skoro masz 3.0 TDI, bo jest to 2.0 TDI.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 7 godzin temu Autor Opublikowano 7 godzin temu Silnik jaki u mnie się znajduje to CZZA ultra 218 km . Nie mogłem wprowadzić poprawnego gdyż takiego nie było dostępnego ale zaraz się jeszcze upewnię .
Muskel1 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu Prezes @Hugo z pewnością doda kod silnika jak zapytasz Wtryskiwacz siedzi dostępny na katalizatorze w komorze silnika. Po demontażu należy założyć nową obejmę i uszczelkę zanim ponownie zamontujesz.
Hugo Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu 4 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Prezes @Hugo z pewnością doda kod silnika jak zapytasz Ogarnięte i zmienione w profilu @xXPiotrekXx19 1
xXPiotrekXx19 Opublikowano 1 godzinę temu Autor Opublikowano 1 godzinę temu 6 godzin temu, Hugo napisał(a): Ogarnięte i zmienione w profilu @xXPiotrekXx19 Bardzo dziękuję.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 1 godzinę temu Autor Opublikowano 1 godzinę temu 6 godzin temu, Muskel1 napisał(a): Prezes @Hugo z pewnością doda kod silnika jak zapytasz Wtryskiwacz siedzi dostępny na katalizatorze w komorze silnika. Po demontażu należy założyć nową obejmę i uszczelkę zanim ponownie zamontujesz. Czy po wyjęciu tego wtryskiwacza i wymyciu go jak opisałeś wcześniej i ponownym montażu trzeba przeprowadzić jakąś adaptacje czy trzeba jeździć aż sam sobie sprawdzi sprawność układu ? Bo na postoju jak chciałem sprawdzić sprawność działania układu zostało przerwane z uwagi na bezpieczeństwo / usterkę gdzie pewnie chodzi o to że kazało aby auto stało na postoju na wciśniętym pedale w podłogę i pewnie o takie bezpieczeństwo chodzi pod kątem silnika chociaż i tak na więcej niż 2 tys obrotów się nie kręcił.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się