Pixel18 Opublikowano 13 Stycznia Opublikowano 13 Stycznia (edytowane) Dzień dobry! Piszę ponieważ potrzebuje pomocy w znalezieniu ogarniętego warsztatu w woj.lubelskim jeśli jest który byłby w stanie naprawić czy też postawić diagnozę mojego auta Audi A4 B7 1.8t BFB. Nie mam już siły wydawajac pieniążki w pseudo warsztatach którzy nie potrafią zdiagnozować usterki. Objawy auta to wypadanie zapłonu cyl 2. Nierówna praca silnika. Silnik zaczyna równiej pracować na wyższych obrotach. Głowica była sprawdzana Niby jest ok. Ciśnienie równo na 4. Wymienione zostały świecie, cewki, kable do cewki. Wymieniony zaworek odpowietrzający skrzyni 035103245G. Zostawiłem już sporo pieniążków mógłbym kupic 2 silnik za tą kwotę.... I nikt nie jest w stanie mi ogarnąć. Czy ktoś może kogoś polecić albo jakoś nakierować? Edytowane 13 Stycznia przez Pixel18
pelonek1 Opublikowano 13 Stycznia Opublikowano 13 Stycznia 1 godzinę temu, Pixel18 napisał(a): Czy ktoś może kogoś polecić albo jakoś nakierować? Może @przem8 Ci pomoże.
Antek50 Opublikowano 13 Stycznia Opublikowano 13 Stycznia Jedz do M4K Lublin to są spece od wszystkiego 🤪 Facebook M.FACEBOOK.COM To że ci cewki wymienili to nie znaczy że prawidłowe założyli, próbowałeś inne cewki podmienić?
Pixel18 Opublikowano 13 Stycznia Autor Opublikowano 13 Stycznia Tak, kupiłem beru i ngk cewki . Nowe świece ngk . Nawet przewód z nową kostka co cewki został zarobiony. Byłem już w 4 warsztatach i 1 takim pseudo mechanik z neta. Zamierzam kupić 2 silnik tylko jeśli problem tkwi w osprzęcie... dlatego chwytam się wszystkiego jeśli ktoś ma sprawdzonego mechanika od 1.8t proszę o namiar.
przem8 Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia Korek oleju podskakuje? Szczelność dolotu była sprawdzana, sterownik gazowy, wkrętka od gazu szczelna? Objawy takie same na obu paliwach i zaraz po odpaleniu czy narasta to jakoś?
Pixel18 Opublikowano 14 Stycznia Autor Opublikowano 14 Stycznia 5 godzin temu, przem8 napisał(a): Korek oleju podskakuje? Szczelność dolotu była sprawdzana, sterownik gazowy, wkrętka od gazu szczelna? Objawy takie same na obu paliwach i zaraz po odpaleniu czy narasta to jakoś? Korek oleju podskakuje a później ale zdarza się ze później go zasysa. Nie ma znaczenia czy z gazem auto jest czy bez. Nie ma różnicy. Od razu po odpaleniu cały czas chodzi jakby na 3 cylindry. Na wysokich obrotach pracuje dużo lepiej. Może tak jakby się zalewał albo coś. Nie wiem już czego się czepić.
przem8 Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia Zaworek odmy ori czy zamiennik? Jakby się zalewał to ogólnie, a niee tylko na 2 garze, chyba że akurat ten wtryskiwacz leje ale pewnie to było sprawdzane u tych mechaników jak tyle pieniedzy im zapłaciłeś za nierozwiazanie problemu?
Pixel18 Opublikowano 14 Stycznia Autor Opublikowano 14 Stycznia (edytowane) Właśnie to jest straszne ze zaprowadzisz auto do warsztatu np który współpracuje z Bosch i Oni również nie potrafią zdiagnozować problemu. Kazdy z tych warsztatów sprawdzał to samo i nic nowego nie powodzian. Czyli świece cewki głowica za spr usunięcie błędów min 400/500 plus jakieś części. Przerastają mnie powoli te koszta i szukam kogoś gdzie mógłbym zaprowadzić auto I odebrać dobre. Dziś zamowie jeszcze raz nowy orginslny odpowietrznik odmy. Edytowane 14 Stycznia przez Pixel18
marcintp Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia (edytowane) U brata było tak samo, tylko, że jeszcze szarpał i wszystko wymienione co powyżej i okaząło się że wiązka co szła od cewek do silnika gdzieś w tym miejscu co zaznaczyłem była naderwana/ nie Łączył jeden kabelek , spróbuj może gdzieś w tych okolicach poruszać tą wiązką, jak się poprawi praca silnika to masz rozwiązanie P.S mechanik szukał dwa dni, za diagnozę i zlutowanie wziął 500zł. Jak to nie pomoże to jedź do gazownika, bo mógł też wtrysk gazu się zużyć i rozjechało "mapy silnika" na PB i LPG (taka sytuacja była u mnie- mechanik zorbił remont silnika który nie pomógł i finalnie okazał się padnięty wtrysk gazu) Edytowane 14 Stycznia przez marcintp
Pixel18 Opublikowano 14 Stycznia Autor Opublikowano 14 Stycznia 7 minut temu, marcintp napisał(a): U brata było tak samo, tylko, że jeszcze szarpał i wszystko wymienione co powyżej i okaząło się że wiązka co szła od cewek do silnika gdzieś w tym miejscu co zaznaczyłem była naderwana/ nie Łączył jeden kabelek , spróbuj może gdzieś w tych okolicach poruszać tą wiązką, jak się poprawi praca silnika to masz rozwiązanie P.S mechanik szukał dwa dni, za diagnozę i zlutowanie wziął 500zł. Jak to nie pomoże to jedź do gazownika, bo mógł też wtrysk gazu się zużyć i rozjechało "mapy silnika" na PB i LPG (taka sytuacja była u mnie- mechanik zorbił remont silnika który nie pomógł i finalnie okazał się padnięty wtrysk gazu) Dzięki za info ale jeśli nie mam gazu w butli jeżdżę na Pb to padnięty wtrysk gazu będzie miał jakieś znaczenie ?. Jakie ciśnienie powinien mieć 1.8t na zimno czy ciepło?
przem8 Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia 58 minut temu, Pixel18 napisał(a): Jakie ciśnienie powinien mieć 1.8t na zimno czy ciepło? Ciśnienie sprężania? Poniżej 10bar to już kiepsko. Godzinę temu, marcintp napisał(a): Jak to nie pomoże to jedź do gazownika, bo mógł też wtrysk gazu się zużyć i rozjechało "mapy silnika" na PB i LPG Przecięż na benzynie ma to samo i jak kasowane miał błędy to i korekty paliwowe więc nic się nie rozjechało. Czasami uszkodzony przepływomierz powoduje wypadanie zapłonu ale trzeba pologować auto żeby było widać co i jak, a takich rzeczy w bosch serwisach nie uświadczysz 😆
Pixel18 Opublikowano 14 Stycznia Autor Opublikowano 14 Stycznia Przemo masz kogoś do polecenia ? Aby ogarnąć temat ? Logi mogę zrobić. Wolałbym zaprowadzić aby ktoś to ogarnął raz a porządnie. Muszę zapytać mechanika ile miał kompresji. Wiem że po równo.wiem że na zimno było inaczej a na ciepło inaczej.
przem8 Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia 15 minut temu, Pixel18 napisał(a): Przemo masz kogoś do polecenia Nie bardzo, sam robię większość rzeczy, bo życie do tego zmusiło. Jakbym miał wozić się po warsztatach to bym zbankrutował wskutek tych "trafionych" diagnoz. Błąd od wypadania zapłonu masz zapisany tylko w pamięci czy wyrzuca tez migajacy check podczas jazdy?
Pixel18 Opublikowano 14 Stycznia Autor Opublikowano 14 Stycznia (edytowane) Wyrzuca migający check. I czasami juz świeci ciagle ale go kasuje.Właśnie na tyle co tato potrafi to próbował. Zaznaczę ze głowica była robiona z 5 tys km temu. Edytowane 14 Stycznia przez Pixel18
przem8 Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia 39 minut temu, Pixel18 napisał(a): Zaznaczę ze głowica była robiona z 5 tys km temu. Pewnie w jakims warsztacie robiłeś wiec reklamuj, no chyba że to było robione na gębę z gwarancją do bramy. Wcześniej była pęknięta czy wypalone zawory?
Pixel18 Opublikowano 14 Stycznia Autor Opublikowano 14 Stycznia Wypalone zawory, auto bylo zaprowadzone na naprawę głowicy i uważają ze te wypadanie nir ma nic wspólnego . Mówię mam dość szukam jakieś porady lub warsztatu lub osoby która zajmuje się 1 8t. Jak będzie trzeba to kupie 2 silnik a jeśli problem tkwi w osprzęcie?
przem8 Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia 52 minut temu, Pixel18 napisał(a): uważają ze te wypadanie nir ma nic wspólnego To niech udowodnią, a jak naprawią i rzeczywiście to nie głowica to dopiero powinieneś zapłacić za naprawę. Po tej naprawie jak długo było dobrze? Zerknąłbym Ci tam ale nie mam na stałe dostępu do garażu i sam muszę żebrać o miejscówkę. Na wiosnę może się dorobię swojego.
Pixel18 Opublikowano 15 Stycznia Autor Opublikowano 15 Stycznia Po naprawie byki dobrze z 5 tys km. I nagle zaczęło jak uruchomiłem tano auto.
marcintp Opublikowano 15 Stycznia Opublikowano 15 Stycznia W dniu 14.01.2024 o 14:15, przem8 napisał(a): Ciśnienie sprężania? Poniżej 10bar to już kiepsko. Przecięż na benzynie ma to samo i jak kasowane miał błędy to i korekty paliwowe więc nic się nie rozjechało. Czasami uszkodzony przepływomierz powoduje wypadanie zapłonu ale trzeba pologować auto żeby było widać co i jak, a takich rzeczy w bosch serwisach nie uświadczysz 😆 U mnie na benzynie było tak samo jak na lpg, tak jak mówię powodem był uszkodzony wtrysk gazu. Po wymianie i ustawieniu gazu wszystko było dobrze Może warto podjechać do gazownika i niech podłączy pod kompa i sprawdzić wtrysk nr 2. U mnie siedziały wtryski Hana niebieskie, który padały co poł roku i takie cyrki się działy.... wymieniłem w końcu wszystkie na barracudy i spokój
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się