Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi A4 B6 1.8T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

Opublikowano

Spore stukowe jak na serię i sprawdzilbym ciśnienie paliwa.

Opublikowano
Godzinę temu, przem8 napisał(a):

Spore stukowe jak na serię i sprawdzilbym ciśnienie paliwa.

Seria, seria. We wrześniu byl problem z ubogą mieszanka wtedy tez zmienilem filtr na oryginał oraz pompę na magnetti marelli. Świece tez we wrześniu zmieniane. A jak lambda? 

Opublikowano (edytowane)

Za duże korekty masz, na ubogo, wg producenta w normie, bo dopuszcza do 10%

Edytowane przez przem8
Opublikowano
43 minut temu, przem8 napisał(a):

Za duże korekty masz, na ubogo, wg producenta w normie, bo dopuszcza do 10%

No dobra, czyli sprawdzić ciśnienie paliwa. Tak poczytałem na forum to powinno byc okolice 4 bar, prawda? Jest cos jeszcze co mogę zrobić? 

Opublikowano
46 minut temu, Maciej B6 napisał(a):

Tak poczytałem na forum to powinno byc okolice 4 bar, prawda? Jest cos jeszcze co mogę zrobić? 

Stałe 4 bary i sprawdza się pod obciązeniem podczas jazdy. Jak masz od kogo to podmień przepływkę

Opublikowano

Przepływke podmien na sprawną bo mało mierzy.

Opublikowano

No dobra, to juz mam jakis punkt zaczepienia. Będę aktualizowac.

Opublikowano

Witam panowie mam spory problem ze swoim autem mianowicie strasznie cofa zapłon na wszystkich cylindrach. Autem jeżdżę 4 lata jest po programie (robiony przez poprzedniego właściciela). Rozrząd przód i tył robiony 15 tys km temu świece 5 tys km temu. Przez te lata nie zdawałem sobie sprawy że jest aż tak źle dopóki nie dorwałem vcds. Od czego zacząć w diagnozowania problemu? Wgrać serię?LOG-01-020-xxx-xxx_045049.CSVLOG-01-020-xxx-xxx_045049.CSVIMG_20240305_162301.thumb.jpg.5ead9d9f7941127332f2edcc6d1703ca.jpgIMG_20240305_162301.thumb.jpg.5ead9d9f7941127332f2edcc6d1703ca.jpgspokojna jazda 1800 obr stałą prędkość 

IMG_20240305_163257.jpg

IMG_20240305_163047.jpg

Opublikowano

Zamiast robić bezsensowne  screeny to zrób poprawnie komplet logów.

Opublikowano

Jest jeden log grupy 020. Teraz się boję go pałować 

Opublikowano

To zgaduj po nim co mu dolega, powodzenia. 

Zajrzyj do kata czy nie stopiony.

Opublikowano

Idę zaraz zrobię logi do 4k myślę że wystarczy żeby go nie katować? Kat był zmieniany 30 tys temu bo latał wkład oczywiście bosal zamiennik 

Opublikowano

Ja bym zajrzał do kata. Turbo tez późno wstaje więc może byc wydech przytkany. Stuki masz już niebezpieczne dla silnika.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
22 minuty temu, przem8 napisał(a):

Ja bym zajrzał do kata. Turbo tez późno wstaje więc może byc wydech przytkany. Stuki masz już niebezpieczne dla silnika.

Wiem że stuki niebezpieczne nawet czasem je słyszę. Turbo wstaje tak od czasu zakupu auta czyli na starym kacie i nowym tak samo auto jeździ. Zajrzę do tego kata a jak okaże się że drożny to co jeszcze można sprawdzić? Paliwa nie brakuje?

Opublikowano
27 minut temu, Patrykbfb napisał(a):

Paliwa nie brakuje?

Cięzko stwierdzić, bo logi tylko do 4tys. Nawet jakby brakowało to nie powinno być takich stuków. Ten napinacz łańcucha nie hałasuje czasem podczas jazdy?

Opublikowano
7 minut temu, przem8 napisał(a):

Cięzko stwierdzić, bo logi tylko do 4tys. Nawet jakby brakowało to nie powinno być takich stuków. Ten napinacz łańcucha nie hałasuje czasem podczas jazdy?

Zestaw nowy autlog z autodoc łańcuch i napinacz jak jest mróz słychać go pół sekundy. Raczej brzmi mi to na stuki niż łańcuch. 

Opublikowano

Witam po dłuższym czasie. Czekałem na kamerkę od przyjaciela z Chin. Moim zdaniem kat wygląda bardzo dobrze, nie jest stopiony. Z drugiej strony wygląda tak samo bo jakiś rok temu zmieniałem plecionkę i tam zaglądałem. Czyli te cofki zapłonu nie przez katalizator. Jakieś inne pomysły?

 

Screenshot_2024-04-29-18-11-34-251_com.shenyaocn.android.usbcamera.jpg

Screenshot_2024-04-29-18-11-20-145_com.shenyaocn.android.usbcamera.jpg

Screenshot_2024-04-29-18-10-59-839_com.shenyaocn.android.usbcamera.jpg

Opublikowano

Założyłem nowe cewki, jak cofało tak cofa. W trakcie jazdy dochodzi do 10. Na postoju 4.5 czasem 1.5 doszły błędy czujnik spalania stukowego 1 i 2 p0328 001 sygnał za wysoki i kontrola spalania stukowego cylindra 3 p1327 001 przekroczona granicą regulacji. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...