Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Wymiana kierownicy w A4 B6


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez adam1974,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czesc. Mam cala bude b7 i siedzi tam kierownica sline jak na foto.,u mnue siedzi czteroramienna tez multi  I tu mam pytania:. Czy podejdzie bez problemu,czy cos musze wyciagnac dodatkowo z dawcy by to chodzilo?

IMG_0785.jpeg

IMG_0786.png

Edytowane przez adam1974
Opublikowano

Musisz wziąść wszystko czyli,kiera z poduchą,taśma poduszki ,wiązka,moduł i na koniec kodowanie

Opublikowano
11 godzin temu, greg2505 napisał(a):

Musisz wziąść wszystko czyli,kiera z poduchą,taśma poduszki ,wiązka,moduł i na koniec kodowanie

Modul to jest chyba w przelaczniku zespolonym tzn z dzwignia wycieraczek,migaczy,tempomatem.Tasma pewnie bedzie pod kierownica.wtyczek dodatkowo nie trzeba „wycinac,odzyskiwac”?

Opublikowano

Moduł masz za przełącznikiem zespolonym,jeszcze żółtą wtyczkę 4pin musisz zamienić i przełożyć do niej piny, nic nie tniesz

Opublikowano
41 minut temu, greg2505 napisał(a):

Moduł masz za przełącznikiem zespolonym,jeszcze żółtą wtyczkę 4pin musisz zamienić i przełożyć do niej piny, nic nie tniesz

W dawcy sa swiatla do jazdy dziennej,bixenon. U mnie tylko bixenon.czyli ten modul dawcy  bedzie pasowac?

Opublikowano
10 godzin temu, adam1974 napisał(a):

W dawcy sa swiatla do jazdy dziennej,bixenon. U mnie tylko bixenon.czyli ten modul dawcy  bedzie pasowac?

Będzie pasował, zapewne z literką Q jest

Opublikowano (edytowane)
W dniu 16.02.2024 o 23:21, greg2505 napisał(a):

Będzie pasował, zapewne z literką Q jest

Dzis rozebralem kolumne kierownicy wiec i modul i dokladnie jak pisales z literka q na koncu

8E0 953 549 Q

Ale troche nie wiem jak sobie poradzic z tasma. Jak wyciagalem z samochodu(dawcy) cala kolumne to zapomnialem ze kola mialem skrecone.Tym samym tasma nie jest w pozycji zerowej. Szukajac dosc dlugo nie znalazlem odpowiedzi poza tym aby raz w jedna strone obracac do oporu,nastepnie w druga strone do oporu z liczeniem ile obrotow i potem o polowe obrotow wrocic.i zamontowac. Zeby dalo sie obracac trzeba wcisnac wystajacy dzyndzel na obudowie tasmy. Ten sposob jest dobry,nie uszkodze w ten sposob przypadkowo  tasmy?

Znalazlem jeszcze goscia co ogarnie rnse wiec jest szansa ze wszystkie funkcje ktore kierownica obsluguje beda dzialaly o ile nie bedzie trzeba jakis kabelkow przeciagac do radia.

Edytowane przez adam1974
Opublikowano

Jak nie będziesz na hama kręcić to nie zerwiesz.

Opublikowano

Policz obroty i cofnij o połowę,kręcąc w rękach poczujesz opór i nic nie zerwiesz,po zamontowaniu musisz się przejechać kawałek aż zgaśnie kontrolka esp 

Opublikowano

Policzylem obroty i wyszlo niecale 8 wiec ustawilem na niecale 4 obroty  i ustawilem tak by widoczna strzalka byla w odpowiednim zakresie. Mozna zalozyc ze mechanicznie mam przygotowane do wymiany poza przelozeniem zoltej wtyczki. Teraz kodowanie. Na yt sa filmiki jak to zakodowac ale przed kodowaniem warto zgrac dane by w razie czego miec do czego wrocic. Poza tym kod musze wpisac. Radio bedzie w niedlugim czasie po wymianie kiery zalozone rnse wiec kod tez bedzie chyba inny. Wszystkie czesci pochodza z tego samego samochodu. 

IMG_1850.JPG

Opublikowano (edytowane)

Jak wejdziesz w kodowanie to spisz sobie kod jaki jest teraz ,zawsze będziesz go mógł wpisać i wszystko wróci ,nic nie zgrywasz,cały opis jak to zrobić jest w temacie o zmianie kierownicy

 

Edytowane przez greg2505
Opublikowano (edytowane)

Dzis wreszcie   zalozylem kiere multi do swojej b6. Ale jakos nie potrafie kodowac,tego sie najbardziej obawialem.Ciezki temat. Posilkuje sie filmikiem na yt autora povagowani ale kody mi nie wchodza. jest gdzies jakis bardziej lopatologiczny opis jak to zrobic?

hamulce mam 1KP   1LT a takiej konfiguracji w podpowiedziach nie widze. Poza tym mam zmienione na 320 i 288 wiec nie wiem czy i to powinieniem uwzglednic przy kodowaniach kierownicy. 

Edytowane przez adam1974
Opublikowano

Bardziej łopatologicznie się nie da, jak jest to w filmiku od povagowanych. Albo się źle logujesz i nie przyjmuje kodowania, albo kabel masz za słaby.

Opublikowano (edytowane)

Kabelek niedawno kupilem.bo stary byl za slaby.  Niedawno robilem auto scan i tam byl przy  abs kod 04475, a jak wchodze teraz w abs to jest 00000 . Czyli musze wpisac 04475 bo hamulce sa takie jak przed zmiana kiery i modulu? 
na ostatnim zdjeciu wlepka.kod hamulcow  1LT czyli moj login to. 09375? 
silnik 1.8. ,manual

 

IMG_3329.png

IMG_3326.jpeg

IMG_3330.png

IMG_3324.jpeg

Edytowane przez adam1974
Opublikowano

Hamulce wybierasz takie jakie były oryginalnie, przed ich zmianą. W tedy się logujesz, VCDS daje Ci wszystkie podpowiedzi, jak angielskiego nie bardzo kumasz to jest spolszczona biblioteka w guglu.

Opublikowano

No to czyli  na 3 miejscu wpisuje 3 zgodnie z tym co na wlepce. 

  • Rozwiązanie
Opublikowano

Zrobilem jak wyzej napisalem i sie udalo.Dziala.Dzieki za pomoc. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...