adam1974 0 Opublikowano 15 Lutego Udostępnij Opublikowano 15 Lutego (edytowane) Czesc. Mam cala bude b7 i siedzi tam kierownica sline jak na foto.,u mnue siedzi czteroramienna tez multi I tu mam pytania:. Czy podejdzie bez problemu,czy cos musze wyciagnac dodatkowo z dawcy by to chodzilo? Edytowane 15 Lutego przez adam1974 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 15 Lutego Udostępnij Opublikowano 15 Lutego Musisz wziąść wszystko czyli,kiera z poduchą,taśma poduszki ,wiązka,moduł i na koniec kodowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1974 0 Opublikowano 16 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 11 godzin temu, greg2505 napisał(a): Musisz wziąść wszystko czyli,kiera z poduchą,taśma poduszki ,wiązka,moduł i na koniec kodowanie Modul to jest chyba w przelaczniku zespolonym tzn z dzwignia wycieraczek,migaczy,tempomatem.Tasma pewnie bedzie pod kierownica.wtyczek dodatkowo nie trzeba „wycinac,odzyskiwac”? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Moduł masz za przełącznikiem zespolonym,jeszcze żółtą wtyczkę 4pin musisz zamienić i przełożyć do niej piny, nic nie tniesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1974 0 Opublikowano 16 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 41 minut temu, greg2505 napisał(a): Moduł masz za przełącznikiem zespolonym,jeszcze żółtą wtyczkę 4pin musisz zamienić i przełożyć do niej piny, nic nie tniesz W dawcy sa swiatla do jazdy dziennej,bixenon. U mnie tylko bixenon.czyli ten modul dawcy bedzie pasowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 10 godzin temu, adam1974 napisał(a): W dawcy sa swiatla do jazdy dziennej,bixenon. U mnie tylko bixenon.czyli ten modul dawcy bedzie pasowac? Będzie pasował, zapewne z literką Q jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1974 0 Opublikowano 30 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca (edytowane) W dniu 16.02.2024 o 23:21, greg2505 napisał(a): Będzie pasował, zapewne z literką Q jest Dzis rozebralem kolumne kierownicy wiec i modul i dokladnie jak pisales z literka q na koncu 8E0 953 549 Q Ale troche nie wiem jak sobie poradzic z tasma. Jak wyciagalem z samochodu(dawcy) cala kolumne to zapomnialem ze kola mialem skrecone.Tym samym tasma nie jest w pozycji zerowej. Szukajac dosc dlugo nie znalazlem odpowiedzi poza tym aby raz w jedna strone obracac do oporu,nastepnie w druga strone do oporu z liczeniem ile obrotow i potem o polowe obrotow wrocic.i zamontowac. Zeby dalo sie obracac trzeba wcisnac wystajacy dzyndzel na obudowie tasmy. Ten sposob jest dobry,nie uszkodze w ten sposob przypadkowo tasmy? Znalazlem jeszcze goscia co ogarnie rnse wiec jest szansa ze wszystkie funkcje ktore kierownica obsluguje beda dzialaly o ile nie bedzie trzeba jakis kabelkow przeciagac do radia. Edytowane 30 Marca przez adam1974 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 457 Opublikowano 30 Marca Udostępnij Opublikowano 30 Marca Jak nie będziesz na hama kręcić to nie zerwiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 31 Marca Udostępnij Opublikowano 31 Marca Policz obroty i cofnij o połowę,kręcąc w rękach poczujesz opór i nic nie zerwiesz,po zamontowaniu musisz się przejechać kawałek aż zgaśnie kontrolka esp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1974 0 Opublikowano 1 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia Policzylem obroty i wyszlo niecale 8 wiec ustawilem na niecale 4 obroty i ustawilem tak by widoczna strzalka byla w odpowiednim zakresie. Mozna zalozyc ze mechanicznie mam przygotowane do wymiany poza przelozeniem zoltej wtyczki. Teraz kodowanie. Na yt sa filmiki jak to zakodowac ale przed kodowaniem warto zgrac dane by w razie czego miec do czego wrocic. Poza tym kod musze wpisac. Radio bedzie w niedlugim czasie po wymianie kiery zalozone rnse wiec kod tez bedzie chyba inny. Wszystkie czesci pochodza z tego samego samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 1 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia (edytowane) Jak wejdziesz w kodowanie to spisz sobie kod jaki jest teraz ,zawsze będziesz go mógł wpisać i wszystko wróci ,nic nie zgrywasz,cały opis jak to zrobić jest w temacie o zmianie kierownicy Edytowane 1 Kwietnia przez greg2505 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się