raadd Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego (edytowane) Dzień dobry, mój samochód to a4 b5 sedan 2000r 1.8t ajl quattro Samochód przestał palić po dłuższym przestoju na parkingu, silnik kręci i nic się nie dzieje. Pierwsze co, myślałem, że to pompa paliwa bo nie było jej w ogóle słychać. Po sprawdzeniu napięcia przy pompie okazało się, że prąd jest więc zamówiłem nową pompę. Po zamontowaniu nowej pompy nadal nic, sprawdziliśmy ponownie napięcie przy pompie i był brak prądu - okazało się, że poprzecierane są przewody pod tylną kanapą - zaizolowaliśmy je jednak po ponowym sprawdzeniu napięcia przy pompie - pokazuje 10V ale auto nadal nie pali. Pytanie brzmi, czy na pompie powinno być 12V? Podczas podłączania pompy na krótko do aku ładnie ją słychać jak chodzi i jest tam 12V. Gdzie szukać problemu? Słyszałem, żeby sprawdzić przekaźnik - sprawdzaliśmy i słychać jak tyka, ale w poniedziałek dla pewności kupię nowy. Co jeśli nie to? Sąsiad mi podpiął kompa i wyszło, że jest błąd przepustnicy, powiedział też, że on miał kiedyś podobny problem z pompą i po wymianie przepustnicy było git - ponoć przy problemie z przepustnicą, pompa paliwa nie działa jak trzeba ale nie wiem ile w tym prawdy. Więc ostatecznie na ten moment mam trzy przyczyny - przekaźnik (kupię w poniedziałek), przepustnica? zniszczona w jakimś miejscu wiązka która traci napięcie w budę? Proszę o pomoc, nie jestem mechanikiem tylko biedakiem studentem 🙃🫠 Edytowane 24 Lutego przez raadd
Fazii Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego Pompa dostaje 12v po przekaźniku i przepustnica nie ma tu nic do tego. Czy bez pompy na kostce przy baku między pinem 1 a 4 jest 12V? Jak nie do sprawdzenia cały obwód od przekaźnika przez bezpiecznik nr 28, kostkę niebieską 6-cio pinową przy rączce od otwierania maski, dalej już do kostki 4 pionowej przy baku.
raadd Opublikowano 28 Lutego Autor Opublikowano 28 Lutego 5 godzin temu, Fazii napisał(a): Pompa dostaje 12v po przekaźniku i przepustnica nie ma tu nic do tego. Czy bez pompy na kostce przy baku między pinem 1 a 4 jest 12V? Jak nie do sprawdzenia cały obwód od przekaźnika przez bezpiecznik nr 28, kostkę niebieską 6-cio pinową przy rączce od otwierania maski, dalej już do kostki 4 pionowej przy baku. Na kostce jest 10V. Dzięki za info
raadd Opublikowano 28 Lutego Autor Opublikowano 28 Lutego 4 minuty temu, Dev napisał(a): Słychać pompę po przekręceniu kluczyka ? Nie słychać, ani na zapłonie ani przy kręceniu rozrusznikiem. W listwie paliwowej jest susza.
Dev Opublikowano 28 Lutego Opublikowano 28 Lutego No to musisz szukać dlaczego nie ma zasilania do pompy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się