luckY102 Opublikowano 17 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca Dodam że jak zaglądałem dzisiaj przez otwór po wtrysku to w miarę czysto w środku. Ten katalizator wstępny nie był w sadzy. Był czysty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1977 Opublikowano 17 Czerwca Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca A jak.robiles te logi dzisiaj wyskoczył ci jakoś blad ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckY102 Opublikowano 17 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca Nie, błędów zero. Przy dłuższej jeździe autostrada 180kmh wyskakiwał ostatnio o za dużym przepływie recyrkulacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckY102 Opublikowano 18 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca Rozmawiałem z panem od regeneracji DPF dzisiaj. Zgarnia winę na turbinę że olej rzuca, na nieszczelności. Na to że turbina zajechała się wcześniej i jak dostała przepływ to zaczęła piszczeć , po czym mówi że podczas prania wyleciał popiół i nie było oleju. Że czujnik różnicy ciśnień pokazuje głupoty i takie tam.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1977 Opublikowano 18 Czerwca Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 12 minut temu, luckY102 napisał(a): Rozmawiałem z panem od regeneracji DPF dzisiaj. Zgarnia winę na turbinę że olej rzuca, na nieszczelności. Na to że turbina zajechała się wcześniej i jak dostała przepływ to zaczęła piszczeć , po czym mówi że podczas prania wyleciał popiół i nie było oleju. Że czujnik różnicy ciśnień pokazuje głupoty i takie tam.... No to słabo bo starciles kasę i nadal d*pa , a posłuchał tego pisku? Czy to bardziej gwizd?posłuchał silnika a czujnik raczej głupoty nie pokazuje po zatymnnienbedzie to super dokladna diagnoza ale możesz wypiąć i wpiąć przyrząd do mierzenia roznucy cisnien może trochę odbiegać od tego co pokazuje ecu bo on bierze jeszce inne pomiaru pod uwagę u mnie różnica była 4hpa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1977 Opublikowano 18 Czerwca Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca Po za tym firma która robi regeneracja powinna speawdzic w jakim stanie jest filtr i co się w nim znajduje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckY102 Opublikowano 18 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca Zamieniłem czujniki cisniej od recyrkulacji spalin z dpfem i jest to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckY102 Opublikowano 18 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca Pisk, gwizd dziwne dźwięk. Pierwsza moja myśl że to turbo ale jak maskę podniosę to słychać to z innego miejsca jakby niżej pod samochodem. On odd razu powiedział że turbo i sobie odpowiedziałem na pytanie skąd te ciśnienia. Bezsens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckY102 Opublikowano 18 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca Panowie, wpadłem na pomysł że zatkam szmata wydech i zobaczę różnice ciśnień. A tu 50mb na tyle co mi się udało zatkać wydech. I pojawił się ten pisk. W takim razie jak klapa spalin była by zamknięta ciśnienie mogło by tak wyskakiwać do góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1977 Opublikowano 18 Czerwca Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 30 minut temu, luckY102 napisał(a): Panowie, wpadłem na pomysł że zatkam szmata wydech i zobaczę różnice ciśnień. A tu 50mb na tyle co mi się udało zatkać wydech. I pojawił się ten pisk. W takim razie jak klapa spalin była by zamknięta ciśnienie mogło by tak wyskakiwać do góry. Sprawdz czy jest szczelny od turbiny dalej ,przed naprawa ci nie gwizdał a wątpię że przez tą chwilę po myciu się rozleciało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckY102 Opublikowano 18 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca Odkreciłem wydech za dpfem, w sumie to za złaczem elastycznym, przed katalizatorem i klapa spalin. No i szok. Różnica ciśnień na biegu jałowym 12-15hPa, przy 25k obrotow 80hPa co wcześniej było po 180. Pojechałem zrobić logi bez wydechu i różnica ciśnień dużo niższa. Tylko dlaczego wchodziło na minus? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckY102 Opublikowano 18 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca Patrzcie co jest w katalizatorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckY102 Opublikowano 18 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 18 Czerwca Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca Zabity na amen. Dpf pewnie tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1977 Opublikowano 18 Czerwca Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 6 minut temu, Muskel1 napisał(a): Zabity na amen. Dpf pewnie tak samo. Wydaje mi się że to są kawałki dpf stopione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 18 Czerwca Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca (edytowane) Możliwe, ciężko rozpoznać, ale struktura wygląda jak wkład dpf. Edytowane 18 Czerwca przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1977 Opublikowano 18 Czerwca Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 1 minutę temu, Muskel1 napisał(a): Możliwe, ciężko rozpoznać. Pierwsze co trzyma więcej na bank drugie to nie wiem No i masz kolego odpowiedź wszytsko porozbierbac przejrzeć i wyślij temu mądremu mechaników wydaje mi się że on nie demontował tego dpf bo by widział co tam siedzi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckY102 Opublikowano 18 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca To drugie co trzymam to jest ten sam kawałek tylko z drugiej strony, stopionej. Postaram się ogarnąć kamerkę żeby przez wydech dostać się do dpfa. Bo może być taka sprawa że to stare kawałki dpfa a DPF został wymieniony kiedyśm bo gdyby tak się rozpadł to by puszczał sądzę a tam jest czysto. Jak tylko uda mi się to sprawdzić dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1977 Opublikowano 18 Czerwca Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 16 minut temu, luckY102 napisał(a): To drugie co trzymam to jest ten sam kawałek tylko z drugiej strony, stopionej. Postaram się ogarnąć kamerkę żeby przez wydech dostać się do dpfa. Bo może być taka sprawa że to stare kawałki dpfa a DPF został wymieniony kiedyśm bo gdyby tak się rozpadł to by puszczał sądzę a tam jest czysto. Jak tylko uda mi się to sprawdzić dam znać. Plan działania dobry 😉 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckY102 Opublikowano 20 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca Udało mi się przez czujnik za dpfem zrobić tylko takie zdjęcia. Wygląda na cały. Ale to tylko zdjęcia koło czujnika więcej nie jestem w stanie ta kamerka zobaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się