lider57 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Witam.w Audi A4 silnik AEB sprawdziłem termostat pieknie sie otwiera przy 90 stopniach ale po zamontowaniu w samochodzie termostat zimny a temperatura niebezpiecznie wzrasta ponad 100 stopni kontrolka od płynu na desce miga i jescze jedno ogrzewanie na max ,a powietrze zimne leci/układ odpowietrzony ile płynu zeszło tyle wlano/. Pozdrawiam [ Komentarz dodany przez: wiki: 06-04-2007, 19:45 ] poprawnie nazywaj tematy, tym razem poprawię
wiki Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 jedyne co mi przychodzi do głowy to termostat nie do tego silnika, ja tak samo miałem jak załozyłem oryginalny ale od diesla, takie same objawy i w szklance też mi się otwierał a w aucie ni cholery
lider57 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2007 jedyne co mi przychodzi do głowy to termostat nie do tego silnika, ja tak samo miałem jak załozyłem oryginalny ale od diesla, takie same objawy dzieki za info termostat jest tylko troche krótszy od orginalnego ale ten stary i nowy otwierają sie w garnku w wodzie koło 90 stopni ,a czy to może pompa wody padła daj znac ??????? pozdrawiam
wiki Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 jakby ci pompa padła to na starym też byś gotował płyn, a po drugie jak pompa nie hałasuje i jest sucha to jest dobra
demoralizator Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 termostat jest tylko troche krótszy od orginalnego a może problem tkwi tutaj???
lider57 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2007 jakby ci pompa padła to na starym też byś gotował płyn, a po drugie jak pompa nie hałasuje i jest sucha to jest dobra wywale ten termostat i uruchomie silnik bez zobacze co wtedy tylko mnie dziwi czemu ogrzewanie nie działa przecież termostat nie ma wpływu na ogrzewanie??????????
lider57 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2007 A masz klimatronic?? tak jest klimatronik
adamq Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Może nie działa ci klapka od powietrza ciepłe-zimne?? Sprawdź czy nie masz w klimie błędów.
lider57 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Może nie działa ci klapka od powietrza ciepłe-zimne?? Sprawdź czy nie masz w klimie błędów. ogrzewanie działało perfekcyjnie ,teraz jak temperatura rosnie ponad 110 stopni cos cie stało peenie pompa wody padła ,ale pasek sie ladnie kreci cichutko pracuje zero wycieku obudowa pompy goraca a termostat zimny i nie puszcza płynu do chłodnicy
wiki Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 pasek sie ladnie kreci cichutko pracuje zero wycieku obudowa pompy goraca a termostat zimny i nie puszcza płynu do chłodnicy no i sam sobie odpowiedziałeś, wywal ten termostat wstaw oryginalny i się mile zdziwisz, powtarzam jesli na starym termostacie pompa chodziła to akurat po wymianie na inny termostat by ci nie padła, następny twój post ma być po wymianie na oryginalny termostat i bedzie to napewno pozytywny post
lider57 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2007 pasek sie ladnie kreci cichutko pracuje zero wycieku obudowa pompy goraca a termostat zimny i nie puszcza płynu do chłodnicy no i sam sobie odpowiedziałeś, wywal ten termostat wstaw oryginalny i się mile zdziwisz, powtarzam jesli na starym termostacie pompa chodziła to akurat po wymianie na inny termostat by ci nie padła, następny twój post ma być po wymianie na oryginalny termostat i bedzie to napewno pozytywny post dzisiaj dwa razy płyn wylewałem termostat Wyjety jechałem około 4 km i juz temp 120 stopni masakra ,myślałe, że zapowietrzony układ wlałem plyn przez przewód od chłodnicy pomalutku az się pokazał w zbiorniczku wyrównawczym i po próbie znowu 120 stopni nagrzewnica nie grzeje dół chłodnicy zimny obudowa termostatu zimna a obudowa pompy goraca, włozyłem palucha do pompy jak wymontowałem termostat po uruchomieniu silnika w pompie wirnik sie kręci Jestem załamany tu świeta a audik stoi bo mu się woda gotuje CZY TO POMPA "UMARŁA"!!!!!!!!
szogun0 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Odpowietrz porządnie nagrzewnicę. Bo inaczej to będzie się tak działo. Przez nagrzewnicę jest "mały obieg" i tam płyn krąży (powinien) cały czas. Jeśli nie ma tam obiegu to gotuje się płyn w głowicy.
Gość spedyt Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Może masz problem z głowicą jak się woda gotuje?
lider57 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Odpowietrz porządnie nagrzewnicę. Bo inaczej to będzie się tak działo. Przez nagrzewnicę jest "mały obieg" i tam płyn krąży (powinien) cały czas. Jeśli nie ma tam obiegu to gotuje się płyn w głowicy. masz jakiś sposób na odpowietrzenie głowicy coś z nia nie tak bo jeden przewód gorący a drugi zimny tylko dlaczego bez termostatu tez płyn nie idzie do chłodnicy dól zimny góra gorąca
Gość spedyt Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 dlaczego bez termostatu tez płyn nie idzie do chłodnicy dól zimny góra gorąca Ten problem był już na forum i chłodnica po prostu tak się grzeje
lider57 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2007 dlaczego bez termostatu tez płyn nie idzie do chłodnicy dól zimny góra gorąca Ten problem był już na forum i chłodnica po prostu tak się grzeje problem rozwiazany padła pompa wody teraz nowa jest i nowy termostat i jest idealnie temperatura wzorcowa dzieki za pomoc i porady
wiki Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 hmmm bardzo dziwna sprawa, żeby pompa padła akurat przy wymianie termostatu :eek: , tzn. ona nie padła tylko niedomagała :confused:
lider57 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2007 hmmm bardzo dziwna sprawa, żeby pompa padła akurat przy wymianie termostatu :eek: , tzn. ona nie padła tylko niedomagała :confused:[/quothe he" niedomagała" wirnik pompy sie nie obracał to co miało płyn pompować /jak serce- pompa krwi nie pompuje to umierasz a w audiku gotuje sie płyn ale motor żyje /
wiki Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 włozyłem palucha do pompy jak wymontowałem termostat po uruchomieniu silnika w pompie wirnik sie kręci no ja się tym sugerowałem
Rekomendowane odpowiedzi