Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1,8 T przejechane 320 tyś warto kupić?


Dreger

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy taki temat: A4 B7  2006 r. z silnikiem 1,8 T benzyna 163 km ośka, ma przejechane 320 tyś. bierze około 0,5 l oleju na 1000 km

i ma maglownicę do regeneracji.

Warto to kupić za 14 tyś?

Pytam bo nie mam doświadczenia z tymi silnikami. 

Czy one tyle oleju spalają? 

jak wygląda spalanie benzyny na trasie przy jeździe 120-130 km/h

Czy są dobrze zabezpieczone pod względem korozji?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nie przebieg jest tu istotny a to jak ktoś o niego dbał. 90% aut z tych roczników ma takie przebiegi. Mój ma prawie 350 i śmiało mogę wsiadać i jechać bez obaw. Spalanie na trasie mam 8-10l zależy jak jadę i jakie obciążenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dreger napisał(a):

Czy są dobrze zabezpieczone pod względem korozji?

B7 już średnio, a jak było ściągnięte ze skandynawii to zazwyczaj jest tragedia.

1 godzinę temu, Dreger napisał(a):

bierze około 0,5 l oleju na 1000 km

Ma apetyt. Jak jezdzisz tylko koło komina to dla prestiżu przed somsiadem możesz kupić takie kałdi :P W podobnych pieniądzach nic bardziej prestiżowego nie kupisz, chyba że pastucha b5 poliftowego 🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że ktoś pozbywa się problemu, nie kupiłbym chyba że jesteś mechanikiem i chcesz być w pracy po pracy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm... Podobno to dobre silniki. Chyba każdy 18-20 letni A4 B7 będzie miał przejechane 300-350 tyś km.

Może ktoś z Kolegów posiadaczy lub użytkowników tego silnika coś podpowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre to pojęcie wzgledne ale jeśli chodzi o silnik to po 300tys w większości nadają się przynajmniej do remontu głowicy, a jak długo jeździło na lpg z niewiadomo jak zamontowaną i ustawioną instalacją to juz w ogóle.

Głowice w 1.8t po 2000r. robione są z gównolitu i z racji przebiegu i ciężkiego życia co raz częstszą przypadłością jest ich pękanie. Większość jest też po chipie zrobionego bez pojęcia co znacznie skraca żywotność silnika.

Miałem styczność z bardzo dużą ilością 1.8t i 90% to padła, a wg właścicieli jeżdżące perełki :D

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Część

Posiadam od 2020 zakupione przy 250tyś teraz podchodzę pod 320tyś (gaz założony przeze mnie więc przejechane około 60tyś na podtlenku gazotu )

Co do poboru wszyscy w szoku jak mówię że jeżdżę od wymiany do wymiany bez ubytku ,auto po virusie (nie jest pałowany )

Olej jaki dostaje średnio zmieniam co 8tyś Motul zawsze zapomne czy xclean czy xcess bo mam drugie audi do którego leję też motula.

Napiszę tak 0,5 na 1000 😕ja bym nie kupił bo to już etap jak w nowych VW ze masz zaznaczone w specyfikacji że może tyle brać ....i więcej ...

Więc coś jest na rzeczy przy takim ubytku ...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w b7 ale ja w swojej b6 1.8t 163 KM bfb 2002 r mam nalatane 418 tysiączków. Dodam nadto, że zakupiłem ją w 2017 z przebiegiem bagatela 160 tys i założyłem ja dla niej od razu podtlenek LPG i tak się bujam do dziś. Magiel wyje o pomstę do nieba, uszczelnienia puszczają, auto zalewa, skrzypi i piszczy ale jeździ i się nawet prezentuje 😆 co prawda silnik trzeba byłoby już dawno zrobić ale nie mam zamiaru pakować 4k. Także nie wiem. Nie doradzę za wiele, jedynie pochwaliłem się swoim przypadkiem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli masz typowy dupowóz który się sypie i jeździsz aż padnie kompletnie, no, prestiż po całości 😂.

 

Co do autora, czy warto? Zależy od wyposażenia i stanu blacharki, jak lepiej wyposażona wersja, czyli 4x elektryczne szyby, nawigacja, kolorowy fis z tempomatem, podłokietnik, grzane i nie przetarte fotele, to warto zrobić magiel od razu z wymianą na servitronik. Co do poboru, prawdopodobnie będzie winne turbo lub głowica, koszt ogarnięcia obu to ok. 6000-7000.

 

Na dzień dobry będzie do włożenia jakieś 10 000 licząc rozrząd, oleje, serwis klimy, głowica, turbo, hamulce i może zawieszenie złapie się w tej cenie. Sam przelicz czy warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...