Sorel 0 Opublikowano 12 Czerwca Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca Witam kochani. Chciałbym zapytać posiadaczy benzyny 1,6 w a4 b5, czy ostatnio wystąpiły jakieś problemy - tj. po 1 stycznia 2024 roku, od kiedy nie ma już benzyny 95? Ja właśnie doświadczam kłopotów z zapłonem - a mój mechanik, który od 4 lat zajmuje się autem - a przez ten czas zrobiłem chyba ze 100 000 km bez problemów - też jest zdziwiony. W lutym moje audi zaczęło gasnąć. Cięzko zapalać itp. Wymieniłem wiwle elementów (czujnik położenia wałka rozrządu, cewka, kable, ostatnio komputer). No i niestety auto dalej gaśnie - a teraz w ogóle nie chce zapalić. NIe jest to problem kluczyka - na obydwuch to samo. Oczywiście systematycznie wszystko było wymieniane na każdym przeglądzie. Jakie pomysły. Jutro zamawiam lawetę. Na szczęście nie chciał zapalić w ogóle. Może da się coś trafnie zdjagnozować. Intuicja mówi mi że to chyba problemy z nową benzyną. Ale ciekawi mnie czy ktoś ostatnio ma podobne problemy. Podobne objawy mam w a3 2.0 fsi (auto żony) i w BMW e39 525i (auto Taty). Czy to przyczyna? A może remedium - zagazować? Za wszelkkie sugestie dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 12 Czerwca Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca Podstawa to wiedzieć gdzie lejesz paliwo? Jak wszystkie auta tankujesz na tej samej stacji to tu by się już lampka zapaliła. Po drugie, to paliwo nie szkodzi silnikowi w żaden sposób, jedynie stare węże i uszczelki mogą mieć przyspieszoną degradację bo nie są odporne na niektóre związki w tym paliwie. Jeszcze zastanawia mnie ten mechanik, który Ci ECU lekką ręką wymienił i pozostałe części nawet nie diagnozując dobrze problemu. Jak w taki sposób wszystkie Twoje auta serwisuje to tu też może być problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorel 0 Opublikowano 13 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca To jest tak. W lutym a4 zaczęło kaprysić. Najpierw pokazywał bład czujnika położenia wałka rozrządu. No i coś na rzeczy było, bo po wymianie przestał szarpać i kultura pracy się poprawiła. No ale dalej gasł. Przejrzał chyba wszystko. A komputer był na tyle skorodowany, że trzeba było go też wymienić. Po odebraniu z warsztatu przejechałem 36 km. Palił na dotyk i ogólnie pracował bardzo dobrze. Pod sklepem - postój około 20 min. Nie chciał zapalić. Jakoś udało się uruchomić i dojechałem do domu. Następnego dnia (wczoraj) zapalił z trudem i zgasł. Po jakichś 15 min udało mi się go odpalić, ale zaraz zgasł. No i już nie zapalił. Szczęście, że pod domem a nie na drodze. Sprawdziłem bezpieczniki od pomy (pod kierownicą nr 28). Jest ok. A czy w okolicach pompy pod siedzeniem jest jakiś bezpiecznik? A co do paliwa - to do a4 lałem właśnie e10 Do BMW też przez jakiś czas. Do a3 tylko vipower 100 Tam jest ciągły problem z EGR Zamówiłem już trzeci - tym razem oryginał. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 13 Czerwca Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca Komputer skorodowany????? Jak? Chętnie zobaczę ten skorodowany komputer. Wygląda jakbyś miał problem z immo który odcina zapłon, chociaż tu dużo mądrzej wypowie się @Banan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 107 Opublikowano 13 Czerwca Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca Migałaby kontrolka od immo , chyba że coś pokombinowane - bez kompa mozna tylko zgadywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się