Bruh_Bro Opublikowano 18 Czerwca Opublikowano 18 Czerwca Siemka, od dłuższego czasu próbuję uporać się z dziwnymi wskazaniami sondy, a mianowicie: na początku miałem korekty na poziomie 25% w dynamicznych, jak i statycznych 2+33: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 3+20: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 115+118: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Znalazłem nieszczelność w ezektorze (wymieniony został na ori z aso), dwóch przewodach od podciśnień, a także zmieniłem zaworek jednokierunkowy odmy, również na ori z aso, minimalnie przepuszcza w drugą stronę, po napisaniu do sprzedającego dostałem taką wiadomość "w jedną stronę przepuszcza lekko a w drugą z oporem ale też puszcza wszystko ok" więc go zostawiłem i logi wyglądają tak: 2+33: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 3+20: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 115+118: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Padło na przepływkę, wymieniłem na nową z boscha o nowych numerach z końcówką 340 i ostatnio sprawdziłem bo coś jakby znowu stracił moc i korekty cały czas na 25%, czy na gazie czy na benzynie wszędzie 25%, nie wiem już gdzie szukać, co najlepiej sprawdzić, żeby bez potrzeby nie wymieniać wszystkiego? nowa przepływka może być walnięta?
Łukasz13 Opublikowano 18 Czerwca Opublikowano 18 Czerwca W tych logach ostatnich masz juz ok korekty przeciez i przepływka wskazuje poprawnie.
Bruh_Bro Opublikowano 18 Czerwca Autor Opublikowano 18 Czerwca (edytowane) Tak, ale teraz po wymianie przepływki wywaliło 25% na jałowych i na dynamicznym co robiłem: (zapomniałem tego w sumie najważniejszego loga dać, tego najnowszego) 2+33: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Po podmianie przepływki na starą czy tą co miałem wcześniej od kolegi nadal mam 25% i nic sie nie zmienia 😕 Edytowane 18 Czerwca przez Bruh_Bro
przem8 Opublikowano 18 Czerwca Opublikowano 18 Czerwca Jak to log na benie to pompa paliwa do wymiany.
Bruh_Bro Opublikowano 18 Czerwca Autor Opublikowano 18 Czerwca 20 minut temu, przem8 napisał(a): Jak to log na benie to pompa paliwa do wymiany. Wszystkie logi na benzynie są, warto sprawdzić ciśnienie paliwa? Filtr paliwa ma nastukane 13k to przy okazji też go wymienić? Czy to ewidentnie już pompa?
Łukasz13 Opublikowano 18 Czerwca Opublikowano 18 Czerwca Godzinę temu, Bruh_Bro napisał(a): Tak, ale teraz po wymianie przepływki wywaliło 25% na jałowych i na dynamicznym co robiłem: (zapomniałem tego w sumie najważniejszego loga dać, tego najnowszego) 2+33: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Po podmianie przepływki na starą czy tą co miałem wcześniej od kolegi nadal mam 25% i nic sie nie zmienia 😕 Są jakieś błędy? soft jest org? sonda pokazuje głupoty koryguje na plus a patrząc po napieciu to zalewa silnik.
Bruh_Bro Opublikowano 18 Czerwca Autor Opublikowano 18 Czerwca 3 minuty temu, Łukasz13 napisał(a): Są jakieś błędy? soft jest org? sonda pokazuje głupoty koryguje na plus a patrząc po napieciu to zalewa silnik. Jest błąd od drugiej sondy, bo wisi sobie pod maską i jeszcze jej nie wyprogramowałem w sofcie, soft seria, a błędy 16523 - Zespół 1: sonda 2, P0139 - 001 - sygnał za wolny 17536 - Zespół 1: adaptacja mieszanki (mult.), P1128 - 001 - mieszanka za uboga 17522 - Zespół 1: sonda 2, P1114 - 008 - rezystancja wewnętrzna za duża i czasami 16891 - Regulacja biegu jałowego, P0507 - 001 - obroty powyżej wymaganej wartości - sporadyczny
przem8 Opublikowano 18 Czerwca Opublikowano 18 Czerwca 3 minuty temu, Bruh_Bro napisał(a): 16891 - Regulacja biegu jałowego, P0507 - 001 - obroty powyżej wymaganej wartości - sporadyczny Ten błąd jest zwykle przy niesprawnym zaworku odmy. Zasysa korek oleju?
Bruh_Bro Opublikowano 18 Czerwca Autor Opublikowano 18 Czerwca Teraz, przem8 napisał(a): Ten błąd jest zwykle przy niesprawnym zaworku odmy. Zasysa korek oleju? Chodzi o ten jednokierunkowy? Pamiętam, że przed wymianą podskakiwał korek oleju, ale po wymianie nie sprawdzałem niestety, jutro mogę sprawdzić
Łukasz13 Opublikowano 19 Czerwca Opublikowano 19 Czerwca Podwieszenie drugiej sondy pod maską to najgorsze rozwiązanie, to już lepiej odłącz jak z wtyczki i problemy dziwnymi korektami sondy się skończą.
Bruh_Bro Opublikowano 19 Czerwca Autor Opublikowano 19 Czerwca Godzinę temu, Łukasz13 napisał(a): Podwieszenie drugiej sondy pod maską to najgorsze rozwiązanie, to już lepiej odłącz jak z wtyczki i problemy dziwnymi korektami sondy się skończą. Odłączyłem, korekty bez zmian nadal skacze miedzy 21 a 27%
Bruh_Bro Opublikowano 20 Czerwca Autor Opublikowano 20 Czerwca 21 godzin temu, Bruh_Bro napisał(a): Odłączyłem, korekty bez zmian nadal skacze miedzy 21 a 27% Dziękuję bardzo @Łukasz13 korekty podczas jazdy jednak są dobre i dobija do max 10%, ale na jałowym nadal jest te ok. 20%, jakieś rady?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się