Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.8T AVJ+LPG] Korekty sondy 25%


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka, od dłuższego czasu próbuję uporać się z dziwnymi wskazaniami sondy, a mianowicie:
na początku miałem korekty na poziomie 25% w dynamicznych, jak i statycznych
2+33: 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

3+20: 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

115+118: 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.



Znalazłem nieszczelność w ezektorze (wymieniony został na ori z aso), dwóch przewodach od podciśnień, a także zmieniłem zaworek jednokierunkowy odmy, również na ori z aso, minimalnie przepuszcza w drugą stronę, po napisaniu do sprzedającego dostałem taką wiadomość "w jedną stronę przepuszcza lekko a w drugą z oporem ale też puszcza wszystko ok" więc go zostawiłem i logi wyglądają tak:
2+33: 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

3+20: 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.


115+118: 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

Padło na przepływkę, wymieniłem na nową z boscha o nowych numerach z końcówką 340 i ostatnio sprawdziłem bo coś jakby znowu stracił moc i korekty cały czas na 25%, czy na gazie czy na benzynie wszędzie 25%, nie wiem już gdzie szukać, co najlepiej sprawdzić, żeby bez potrzeby nie wymieniać wszystkiego? nowa przepływka może być walnięta? 

Opublikowano

W tych logach ostatnich masz juz ok korekty przeciez i przepływka wskazuje poprawnie.

Opublikowano (edytowane)

Tak, ale teraz po wymianie przepływki wywaliło 25% na jałowych i na dynamicznym co robiłem: (zapomniałem tego w sumie najważniejszego loga dać, tego najnowszego)
2+33: 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

Po podmianie przepływki na starą czy tą co miałem wcześniej od kolegi nadal mam 25% i nic sie nie zmienia 😕 

Edytowane przez Bruh_Bro
Opublikowano

Jak to log na benie to pompa paliwa do wymiany.

Opublikowano
20 minut temu, przem8 napisał(a):

Jak to log na benie to pompa paliwa do wymiany.

Wszystkie logi na benzynie są, warto sprawdzić ciśnienie paliwa? Filtr paliwa ma nastukane 13k to przy okazji też go wymienić? Czy to ewidentnie już pompa?

Opublikowano
Godzinę temu, Bruh_Bro napisał(a):

Tak, ale teraz po wymianie przepływki wywaliło 25% na jałowych i na dynamicznym co robiłem: (zapomniałem tego w sumie najważniejszego loga dać, tego najnowszego)
2+33: 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

Po podmianie przepływki na starą czy tą co miałem wcześniej od kolegi nadal mam 25% i nic sie nie zmienia 😕 

Są jakieś błędy? soft jest org? sonda pokazuje głupoty koryguje na plus a patrząc po napieciu to zalewa silnik.

Opublikowano
3 minuty temu, Łukasz13 napisał(a):

Są jakieś błędy? soft jest org? sonda pokazuje głupoty koryguje na plus a patrząc po napieciu to zalewa silnik.

Jest błąd od drugiej sondy, bo wisi sobie pod maską i jeszcze jej nie wyprogramowałem w sofcie, soft seria, a błędy
16523 - Zespół 1: sonda 2, P0139 - 001 - sygnał za wolny
17536 - Zespół 1: adaptacja mieszanki (mult.), P1128 - 001 - mieszanka za uboga

17522 - Zespół 1: sonda 2, P1114 - 008 - rezystancja wewnętrzna za duża
i czasami
16891 - Regulacja biegu jałowego, P0507 - 001 - obroty powyżej wymaganej wartości - sporadyczny
 

Opublikowano
3 minuty temu, Bruh_Bro napisał(a):

16891 - Regulacja biegu jałowego, P0507 - 001 - obroty powyżej wymaganej wartości - sporadyczny
 

Ten błąd jest zwykle przy niesprawnym zaworku odmy. Zasysa korek oleju?

Opublikowano
Teraz, przem8 napisał(a):

Ten błąd jest zwykle przy niesprawnym zaworku odmy. Zasysa korek oleju?

Chodzi o ten jednokierunkowy? Pamiętam, że przed wymianą podskakiwał korek oleju, ale po wymianie nie sprawdzałem niestety, jutro mogę sprawdzić

image.png

Opublikowano

Podwieszenie drugiej sondy pod maską to najgorsze rozwiązanie, to już lepiej odłącz jak z wtyczki i problemy dziwnymi korektami sondy się skończą.

Opublikowano
Godzinę temu, Łukasz13 napisał(a):

Podwieszenie drugiej sondy pod maską to najgorsze rozwiązanie, to już lepiej odłącz jak z wtyczki i problemy dziwnymi korektami sondy się skończą.

Odłączyłem, korekty bez zmian nadal skacze miedzy 21 a 27%

Opublikowano
21 godzin temu, Bruh_Bro napisał(a):

Odłączyłem, korekty bez zmian nadal skacze miedzy 21 a 27%

Dziękuję bardzo @Łukasz13 korekty podczas jazdy jednak są dobre i dobija do max 10%, ale na jałowym nadal jest te ok. 20%, jakieś rady?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...