Wena1996 0 Opublikowano 21 Czerwca Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca Cześć, piszę z zapytaniem czy ktoś ma jakiś pomysł na mój problem wygląda on tak że silnik według wskaźnika na zegarach osiąga 90 stopni i na pozór jest wszystko ok ,tylko że nie uruchamia się wentylator nawet w bardzo gorące dni.górny wąż jest gorący i dość twardy dolny jest letni na kompie nie pokazuje żadnych błędów i bezpiecznik jest ok gdy włączę klime wiatrak działa bez klimy nie chłodzi silnika. Proszę o pomoc gdzie szukać problemu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 782 Opublikowano 21 Czerwca Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca Najpierw sprawdź rzeczywistą temp. kompem, a nie sugeruj się co na wskaźniku. 90 pokazuje juz od 75 realnej temp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wena1996 0 Opublikowano 21 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca Temperatura na kompie to 100-108 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 21 Czerwca Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca Wejdź w kanał 131 i sprawdź, jest tam kilka czujników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wena1996 0 Opublikowano Sobota o 13:31 Autor Udostępnij Opublikowano Sobota o 13:31 Nie mam możliwości sprawdzenia tego kanału na moim sprzęcie 😕 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 782 Opublikowano Sobota o 18:41 Udostępnij Opublikowano Sobota o 18:41 (edytowane) Przy okolo 112 powinien włączyć się drugi bieg wentylatora. Przytrzymaj do około 116. Poza tym w vcdsie można sprawdzic działanie wentylatorów. Edytowane Sobota o 18:42 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wena1996 0 Opublikowano Niedziela o 09:55 Autor Udostępnij Opublikowano Niedziela o 09:55 Zauważyłem jeszcze jedno zjawisko że w blokach pomiarowych w engine temp wynosi:102-110 stopni a w instruments:97 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 782 Opublikowano Niedziela o 11:23 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 11:23 Jeśli w jednym jest 110, a w drugim 97 to czujnik g62 do wymiany. Za duża różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wena1996 0 Opublikowano Niedziela o 12:29 Autor Udostępnij Opublikowano Niedziela o 12:29 Czy jest możliwe że przez złe wskazania tego czujnika powstaje za duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i wywala płyn pod korkiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 782 Opublikowano Niedziela o 12:33 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 12:33 Nie. To jest objaw zapowietrzonego układu przez nieszczelnosc, upg albo pęknięta glowice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się