kamelus_ Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca 2 godziny temu, matbruk napisał(a): Ceny w Niemczech mają startować od 45 tys euro , więc te 200 tys to będzie podstawa , trochę zbyt byłem optymistyczny , ale 400 tys to też przesada. Myślę że jak się zaznaczy wszystkie ptaszki w konfiguratorze to będzie blisko 400 tys a sensowne A5 to napewno 300 tysi będzie. Pod koniec 2016 roku konfigurowałem swoje A5. Moja bardzo dobrze wyposażona opcja (ale nie absolutny full) z najmocniejszym 2.0 TFSI quattro (a jeszcze był znacznie droższy 3.0 TFSI) wyszła dokładnie 278 tys zł a od tego czasu auta poszły bardzo w górę.
Koalakm Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca 23 minuty temu, kamelus_ napisał(a): Myślę że jak się zaznaczy wszystkie ptaszki w konfiguratorze to będzie blisko 400 tys a sensowne A5 to napewno 300 tysi będzie. Pod koniec 2016 roku konfigurowałem swoje A5. Moja bardzo dobrze wyposażona opcja (ale nie absolutny full) z najmocniejszym 2.0 TFSI quattro (a jeszcze był znacznie droższy 3.0 TFSI) wyszła dokładnie 278 tys zł a od tego czasu auta poszły bardzo w górę. no drozej bedzie na pewno, ale mysle ze 400 tys to nie powinno dobic jednak - to duzo jak na ten segment mimo wszystko. Obstawiam 360 tys w pelnym wyposazeniu
igo89 Opublikowano 19 Lipca Autor Opublikowano 19 Lipca 4 godziny temu, matbruk napisał(a): Ceny w Niemczech mają startować od 45 tys euro , więc te 200 tys to będzie podstawa , trochę zbyt byłem optymistyczny , ale 400 tys to też przesada. Żadna przesada 400k. A4 Avant z 45 TFSI można bylo dobić że wszystkim za 340k więc wcale bym się nie zdziwił jak pod 400k wyjdzie taka A5. S5 myślę że 500k będzie trzeba dać dobrze wyposażoną.
matbruk Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca (edytowane) Za te 350 tys , to wolałbym wybrać Q5 , jednak auto trochę bardziej przestronne a to nowe Q5 będzie bliźniacze technologicznie i wizualnie spójne z nowa A5. Edytowane 19 Lipca przez matbruk
igo89 Opublikowano 19 Lipca Autor Opublikowano 19 Lipca 2 godziny temu, matbruk napisał(a): Za te 350 tys , to wolałbym wybrać Q5 , jednak auto trochę bardziej przestronne a to nowe Q5 będzie bliźniacze technologicznie i wizualnie spójne z nowa A5. No Q5 będzie identyczne w środku jak nowa A5 na zewnątrz myślę że będzie podobnie. Q5 będzie droższa , ale będzie można mieć pneumatyczne zawieszenie jako opcja. 4 kwartał tego roku premiera nowej Q5. Tylko zawsze na nią trzeba czekać około 6 miesięcy bo produkowana jest w Meksyku.
matbruk Opublikowano 21 Lipca Opublikowano 21 Lipca W dniu 19.07.2024 o 19:28, igo89 napisał(a): No Q5 będzie identyczne w środku jak nowa A5 na zewnątrz myślę że będzie podobnie. Q5 będzie droższa , ale będzie można mieć pneumatyczne zawieszenie jako opcja. 4 kwartał tego roku premiera nowej Q5. Tylko zawsze na nią trzeba czekać około 6 miesięcy bo produkowana jest w Meksyku. Nie wiem czy Q5 pojawi się w tym roku , dobrze by było ale teraz z tymi premierami audi ma wszystko opóźnione. Jest jakaś oficjalna informacja?
igo89 Opublikowano 21 Lipca Autor Opublikowano 21 Lipca 55 minut temu, matbruk napisał(a): Nie wiem czy Q5 pojawi się w tym roku , dobrze by było ale teraz z tymi premierami audi ma wszystko opóźnione. Jest jakaś oficjalna informacja? Tak oficjalna informacja od Audi Polska, że premiera nowej Q5 będzie w czwartym kwartale tego roku.
igo89 Opublikowano 25 Lipca Autor Opublikowano 25 Lipca Pojawił się już dziś cennik nowej A5/S5 w obu wersjach S5 avant po doposażeniu pod korek bez dachu wychodzi 470 tys brutto. A5 Avant bez Webasto i dachu w 40 TFSI quattro praktycznie 400k jest bardzo drogo.
kamelus_ Opublikowano 25 Lipca Opublikowano 25 Lipca 4 godziny temu, igo89 napisał(a): A5 Avant bez Webasto i dachu w 40 TFSI quattro praktycznie 400k jest bardzo drogo. Mówiłem...
Muskel1 Opublikowano 26 Lipca Opublikowano 26 Lipca Skonfigurowałem dziś na szybko A5 2.0 TDI Q i wyposażenie aby mieć mniej więcej to, co mam teraz i dobiłem do 85.420 € Kod Audi AVDFDPUA
lucasek Opublikowano 26 Lipca Opublikowano 26 Lipca 42 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Skonfigurowałem dziś na szybko A5 2.0 TDI Q i wyposażenie aby mieć mniej więcej to, co mam teraz i dobiłem do 85.420 € Kod Audi AVDFDPUA Ogrzewanie postojowe i wentylacja przeszło 7tyś zł. - wiesz może czy to pompa ciepła jak w Mercedesie czy zwykły piec?
jnow Opublikowano 31 Lipca Opublikowano 31 Lipca Orientujecie się może jaki jest czas oczekiwania na ten model?
igo89 Opublikowano 31 Lipca Autor Opublikowano 31 Lipca 2 godziny temu, jnow napisał(a): Orientujecie się może jaki jest czas oczekiwania na ten model? Do 3 miesięcy bo dzwoniłem pytać póki co rabatów brak.
jnow Opublikowano 31 Lipca Opublikowano 31 Lipca I nie ma w ofercie najmocniejszej benzyny z tego co widzę, prawda @igo89? W finansowaniu Audi Perfect Lease jeszcze tak źle to nie wychodzi miesięcznie netto..
igo89 Opublikowano 31 Lipca Autor Opublikowano 31 Lipca (edytowane) 5 godzin temu, jnow napisał(a): I nie ma w ofercie najmocniejszej benzyny z tego co widzę, prawda @igo89? W finansowaniu Audi Perfect Lease jeszcze tak źle to nie wychodzi miesięcznie netto.. Jeszcze nie ma pewnie później dojdzie. Zrobili pewnie tak że jak chcesz coś mocniejszego to S5. Ale S5 Avant z moją konfiguracją 470k więc trochę przesada. Ogólnie jest już bardzo drogo jak za A5. Dziś była premiera nowej A6 E-tron niestety A6 już tylko elektryczne. Czekamy na nowe Q5 i nowe A7 wszystko w ciągu miesiąca powinny być oba nowe modele. Edytowane 31 Lipca przez igo89
matbruk Opublikowano 1 Sierpnia Opublikowano 1 Sierpnia Spalinowe też będą drogie , żeby zatrzeć trochę granicę do elektryków , to w koncu elektryki są przyszłością , i mając do wyboru spalinowy i elektryk podobny model , jest większa szansa że przy zbliżonych cenach ktoś weźmie elektryka, a że elektryki są cholernie drogie to tak to wyglada , musi nadejść przełom w technologi bateri, w jej produkcji , zasięgu , czasie ładowania , masowej sprzedaży , wtedy naturalnie stanieją , a benzyna przestanie mieć sens. Chińczycy pierwsi to zrobią.
kamelus_ Opublikowano 1 Sierpnia Opublikowano 1 Sierpnia W dniu 31.07.2024 o 13:24, jnow napisał(a): I nie ma w ofercie najmocniejszej benzyny z tego co widzę, prawda @igo89? W finansowaniu Audi Perfect Lease jeszcze tak źle to nie wychodzi miesięcznie netto.. Tylko że auto nie jest Twoje i płacisz tylko za użytkowanie około 150 tys. za trzy lata zależnie od konfiguracji więc słaby temat...
jnow Opublikowano 1 Sierpnia Opublikowano 1 Sierpnia 58 minut temu, kamelus_ napisał(a): Tylko że auto nie jest Twoje i płacisz tylko za użytkowanie około 150 tys. za trzy lata zależnie od konfiguracji więc słaby temat... Przy wartości samochodu 300 tys. zł brutto, kalkulator na stronie pokazuje ratę netto 3.348 zł bez wpłaty wstępnej, na 3 lata.. Jak odliczysz tarczę podatkową/mniejsze składki, to faktyczny koszt wychodzi około 2.600 zł netto = niecałe 94 tys. zł netto kosztu. Nie wiem czy są jeszcze jakieś ukryte koszty ponad ta rata, także wyliczenie "z grubsza", bo przecież przy zwykłym leasingu/kredycie czy nawet zakupie za gotówkę, koszty ubezpieczeń, serwisów, opon i tak ponosisz. Kwestia czy utrata wartości w 3 lata to faktycznie te 94 tys. zł czy mniej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się