Ivanek Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca (edytowane) Siemanko ponownie, miała być alfa 159 a jednak trafiła się BKN 3.0 w Quattro z tiptronic. Na szybko parę fotek bo kupiona dopiero wczoraj : Edytowane 19 Lipca przez Ivanek 2
Ivanek Opublikowano 19 Lipca Autor Opublikowano 19 Lipca Niestety mam mało czasu, jedynie zdążę ubezpieczenie ogarnąć, podatek i rejestracja dopiero za 3 tygodnie bo wyjeżdżam do pracy. Narazie to serwis olejowy i posprzątać ją. Wracałem nią z pod Lublina i co raz więcej wyposażenia odkrywałem. Muszę ją do aplikacji wrzucić ale już teraz widzę że jest dość bogato. Rnse, sline zewnętrzny, wewnętrzny (chociaż sufit jasny dziwne) Pakiet podróż, siatki, schowki w fotelach, otwór na narty, półskóra z alcantarą ale manualne choć podgrzewane. Jedyne co mi brakuje to tempomatu, jest kolor fis, czujnik zmierzchu, deszczu, bix nieskrętny. Z grubsza narazie tyle. Tyle co wróciłem nią do domu wiec trzeba ochłonąć. Planów raczej nie ma, zadbać o małe ogniska korozji i w sumie jeździć, może program ecu+tcu. Fabrycznie bkn bez dpf, a wypada wyczyścić egr i dolot. Pomyślę jeszcze co z klapkami, czy zostawić czy wywalić.
Alduric Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca sline wewnętrzny to dołożony i to bardzo nieudolnie.
pelonek1 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca A jak sobie teraz radzisz z kierownicą po lewej stronie? 😛
Ivanek Opublikowano 19 Lipca Autor Opublikowano 19 Lipca 27 minut temu, Alduric napisał(a): sline wewnętrzny to dołożony i to bardzo nieudolnie. Dlaczego nieudolnie? 10 minut temu, pelonek1 napisał(a): A jak sobie teraz radzisz z kierownicą po lewej stronie? 😛 W sumie 80 tys kilometrów ponad zrobiłem po prawej, dla mnie nie stanowi to żadnego problemu, służbowym jeżdżę do Niemiec 2000km / miesięcznie więc spoko. Na pewno na ogromny plus w odczuciu to automat, wygoda nie do porównania. Co do mocy 3.0 a mojej niebieskiej 1,9 to są identyko praktycznie. Czyli znaczy że obie mają około 204KM i 450Nm 😝
pelonek1 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca 6 minut temu, Ivanek napisał(a): Co do mocy 3.0 a mojej niebieskiej 1,9 to są identyko praktycznie. Czyli znaczy że obie mają około 204KM i 450Nm 😝 Program rób to poczujesz różnicę na plus na korzyść B7.
Ivanek Opublikowano 19 Lipca Autor Opublikowano 19 Lipca 9 minut temu, pelonek1 napisał(a): Program rób to poczujesz różnicę na plus na korzyść B7. Jest taki plan, ale najpierw serwis olejowy, wyczyścić egr i dolot i można działać. Potencjał na 260KM i 600Nm + aktualizacja TCU, choć mocno chodzi po głowie modyfikacja TCU, ciśnienia, limitery i shift pointy.
Alduric Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca 30 minut temu, Ivanek napisał(a): Dlaczego nieudolnie? Bo wstawienie kierownicy z znaczkiem sline nie dodaje mu wew. sline 1
Ivanek Opublikowano 19 Lipca Autor Opublikowano 19 Lipca 38 minut temu, Alduric napisał(a): Bo wstawienie kierownicy z znaczkiem sline nie dodaje mu wew. sline Póki nie zdekodowałem vin to nie potwierdzę, nie zaprzeczę. Już kiedyś stoczyłem batalię o brytyjski pakiet sport, bo wielu znafców uznaje że nie istnieje takie coś...
Alduric Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca Podsufitka, okładziny słupków, dekory. Nie masz sline wewn.
george Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca Fotele z alcantarą nie były w pakiecie S line, ktoś zmienił sobie kierownicę - dołozenie mf albo zmiana z czteroramiennej. 2 godziny temu, pelonek1 napisał(a): Program rób to poczujesz różnicę na plus na korzyść B7. Przy zdrowym motorze 280/590 jest realne.
afroo. Opublikowano 20 Lipca Opublikowano 20 Lipca 13 godzin temu, Ivanek napisał(a): choć mocno chodzi po głowie modyfikacja TCU, ciśnienia, limitery i shift pointy. Nie rób tego, jeśli nie chcesz nowej mechatroniki i koszy wstawiać chwilę po tym. To jest stary 6HP, nie zrobisz z niego DSG niestety. Zrób zwykły program ECU, a w skrzyni jedynie limiter momentu można ściągnąć i true manual zrobić, nic więcej. Poczytaj sobie o modyfikacji skrzyni w temacie u dRACoNIx
Ivanek Opublikowano 20 Lipca Autor Opublikowano 20 Lipca 1 godzinę temu, afroo. napisał(a): Nie rób tego, jeśli nie chcesz nowej mechatroniki i koszy wstawiać chwilę po tym. To jest stary 6HP, nie zrobisz z niego DSG niestety. Zrób zwykły program ECU, a w skrzyni jedynie limiter momentu można ściągnąć i true manual zrobić, nic więcej. Poczytaj sobie o modyfikacji skrzyni w temacie u dRACoNIx Dzięki za uwagę, zerknę do niego
BartoszSoldier Opublikowano 20 Lipca Opublikowano 20 Lipca Jakie dalsze losy niebieskiej b6? Powodzonka 👌 1
Ivanek Opublikowano 21 Lipca Autor Opublikowano 21 Lipca 5 godzin temu, BartoszSoldier napisał(a): Jakie dalsze losy niebieskiej b6? Powodzonka 👌 Sprzedaż
Ivanek Opublikowano 21 Lipca Autor Opublikowano 21 Lipca 23 godziny temu, afroo. napisał(a): Nie rób tego, jeśli nie chcesz nowej mechatroniki i koszy wstawiać chwilę po tym. To jest stary 6HP, nie zrobisz z niego DSG niestety. Zrób zwykły program ECU, a w skrzyni jedynie limiter momentu można ściągnąć i true manual zrobić, nic więcej. Poczytaj sobie o modyfikacji skrzyni w temacie u dRACoNIx Poczytałem i myślę też, że na ten moment jeszcze nie znam oznaczenia skrzyni, bo znajomi tunerzy mi piszą że przyjmie 600Nm bez pierdnięcia a tu kolega @dRACoNIx miał problemy przy momencie fabrycznym, który posiada 3.0 BKN także. Muszę się zorientować jak to wygląda z moją. Jeszcze zastanawiam się co zrobić z klapami wirowymi, czy tylko po czyścić dolot i zostawić, egr chciałbym zostawić, póki działa to niech jest. Nauczony niebieską już przelotów nie będzie bo wiem jak 3.0 potrafi być głośne, no chyba że mnie kiedyś coś klupnie to aktywny powiązany z trybem S na skrzyni, jedyne co dopuszczam w swojej głowie. Co powiecie odnośnie usuwania klap tak czy nie?
dRACoNIx Opublikowano 21 Lipca Opublikowano 21 Lipca 9 godzin temu, Ivanek napisał(a): Poczytałem i myślę też, że na ten moment jeszcze nie znam oznaczenia skrzyni, bo znajomi tunerzy mi piszą że przyjmie 600Nm bez pierdnięcia a tu kolega @dRACoNIx miał problemy przy momencie fabrycznym, który posiada 3.0 BKN także. Muszę się zorientować jak to wygląda z moją. U mnie problem ze skrzynią był taki że Panowie tunerzy przesadzili z podniesieniem ciśnienia oraz za bardzo skrócili czas przepinania biegów. i po 2tys/km mechatronika zaczeła niedomagać. Ja zrobiłem po swojemu i już mija 14tys/km i jest wszystko ok.
Ivanek Opublikowano 21 Lipca Autor Opublikowano 21 Lipca 1 minutę temu, dRACoNIx napisał(a): U mnie problem ze skrzynią był taki że Panowie tunerzy przesadzili z podniesieniem ciśnienia oraz za bardzo skrócili czas przepinania biegów. i po 2tys/km mechatronika zaczeła niedomagać. Ja zrobiłem po swojemu i już mija 14tys/km i jest wszystko ok. A co polecasz zrobić a na co uważać przy tych 6hp? Co prawda u mnie w dieslu będzie wytrzymalsza ale chętnie poczytam wskazówki Myślałem o truemanual, ciśnienia, shitpointy by po zmianie biegu było minimum 1600 obr/min, limitery przy ecu to wiadomo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się