marky2552 Opublikowano 30 Sierpnia Opublikowano 30 Sierpnia Cześć, borykam się z problemem 2.0TFSI CPMB , cały czas vcds wyrzuca mi błąd nieszczelność w układzie dolotowym powietrza ,czasami dodatkowy błąd za uboga mieszanka albo wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Samochód przed kolizją jeździł normalnie nic mu nie było. I niby nie ma w tym nic skomplikowanego bo przecież wystarczy przejrzeć węże itp. w celu znalezienia nieszczelności, ale nie w tym przypadku. Sprawdzone węże dolotowe Nowy wąż turbo intercooler Opaski sprawdzone podokręcane Nowy intercooler Nowy magnes faz rozrządu Nowa odma z aso Turbo po regeneracji nowa pokrywa rozrządu nowe koło pasowe oringi rurki bagnetu nowe Uszczelki turbo węża odmy do turbo wszystko wymienione Węże podciśnienia sprawdzone wszystko jest okej Test dymiarką nie wykazuje nieszczelności w układzie dolotowym Samochód jeździ normalnie, przyspiesza i po parunastu km wywala check i czasami na wolnych obrotach dostaje czkawki . Nie wiem gdzie szukać problemu bo już sprawdziłem dosłownie wszystko . Błąd da się skasować ale za chwile powraca. czasami wyrzuci błąd czujnika ciśnienia paliwa nieprawidłowe działanie
marky2552 Opublikowano 17 Września Autor Opublikowano 17 Września Dymiarka w dolot i szukanie gdzie ucieka , no i nigdzie nie uciekał dym . Dodatkowo zauważyłem podczas startu silnika na ssaniu to turbo regenerowane dziwnie zaczyna huczeć jak by zasysałl bardzo dużo powietrza szum podobny do szumu wentylatora na 2 biegu ale to nie wentylator tylko z turbo taki dźwięk. Jak samochód zejdzie z ssania to się to uspokaja
matekboss Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września Zaglądałeś w dolot i zawory czy są zasyfione ? Sprawdziłbym jeszcze wtryskiwacze, teflony jak są wypierdziane na zimnym będą łapać nieszczelność i będą historie tego typu z czkawką, a po paru chwilach jak motor się rozgrzeje teflon się uszczelnia i wraca do normy.
marky2552 Opublikowano 10 Listopada Autor Opublikowano 10 Listopada Nie zaglądałem bo skoro przed kolizją wszystko działało to i teraz powinno. Dla mnie to turbo po regeneracji dziwnie chodzi na ssaniu. Silnik powinien mieć podwyższone obroty a tu są podwyższone i jakiś dziwny huk z turbo które działa jak suszarka czego wcześniej nie było
matekboss Opublikowano 17 Listopada Opublikowano 17 Listopada To brzmi jakby nie było kata i pucha rezonuje. A jak podniesiesz i trzymasz obroty na rozgrzanym silniku to tak samo wyje?
marky2552 Opublikowano 17 Listopada Autor Opublikowano 17 Listopada 22 minuty temu, matekboss napisał(a): To brzmi jakby nie było kata i pucha rezonuje. A jak podniesiesz i trzymasz obroty na rozgrzanym silniku to tak samo wyje? To wycie jest tylko na ssaniu na zimnym silniku, jak zejdą obroty to jest normalnie nawet jak się gazuje. Auto zachowuje się normalnie jeździ i przyspiesza w każdym przedziale obrotów,a błąd jak był tak jest. Dla świętego spokoju wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia oraz tłoczek popychający pompę, intercooler behr ,górną uszczelkę pokrywy rozrządu.Podmieniałem przepływomierz powietrza ale nic to nie zmienia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się