Petroholic Opublikowano 5 Września Udostępnij Opublikowano 5 Września To ze uszkodzone sa niby dwa a korekty pokazywaly jeden nie musi byc klamstwem. Co innego korekty, a co innego odczyty na stole probierczym. Wtrysk mogl jeszcze chodzic ale odchylki na stole byly juz na granicy normy na przyklad... Natomiast to, ze sie nie nadaja do regeneracji to juz bajka... Do tego wtrysku sa wszystkie bebechy dostepne Mozna spokojnie zlozyc nowy o ile cewka dziala... Zaworki i iglice dostepne od reki, tak samo koncowki... Prosze 8 u mnie w miescie na polce w IC... Nie patrzcie na cene za mocno. Znizka w miare spora ale czesci do wtryskow nie sa w mojej grupie rabatowej wiec pewnie ci co robia wtryski maja jeszcze lepsza... Przy tej cenie regeneracja srednio oplacalna jak doliczymy jeszcze koncowke i robote Nie zajmuje sie wtryskami ale w mojej branzy TIR regeneracja jest na porzadku dziennym. Do Volvo FH jeden kosztuje circa 6k nowy a jest ich 6 sztuk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silver3833 Opublikowano 6 Września Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września (edytowane) W dniu 6.09.2024 o 00:41, Petroholic napisał(a): To ze uszkodzone sa niby dwa a korekty pokazywaly jeden nie musi byc klamstwem. Co innego korekty, a co innego odczyty na stole probierczym. Wtrysk mogl jeszcze chodzic ale odchylki na stole byly juz na granicy normy na przyklad... Natomiast to, ze sie nie nadaja do regeneracji to juz bajka... Do tego wtrysku sa wszystkie bebechy dostepne Mozna spokojnie zlozyc nowy o ile cewka dziala... Zaworki i iglice dostepne od reki, tak samo koncowki... Prosze 8 u mnie w miescie na polce w IC... Nie patrzcie na cene za mocno. Znizka w miare spora ale czesci do wtryskow nie sa w mojej grupie rabatowej wiec pewnie ci co robia wtryski maja jeszcze lepsza... Przy tej cenie regeneracja srednio oplacalna jak doliczymy jeszcze koncowke i robote Nie zajmuje sie wtryskami ale w mojej branzy TIR regeneracja jest na porzadku dziennym. Do Volvo FH jeden kosztuje circa 6k nowy a jest ich 6 sztuk Napisze juz na spokojnię dzwonili do mnie z zakładu regeneracji wtrysków Diesel Systems w Sosnowcu że sprawdzali moję 4 wtryski 2 z nich leją żaden nie nadaję się do regeneracji. Koszt nowych regenerowanych od nich 850 zł plus 150 zł jak bym swoję chciał zabrać, taka kaucja. Mi już się czerwona lampka zapaliła bo moję pytanie było jak 4 sprawdzali skoro jeden był uszkodzony 🤣 w telefonie zapanowała niezręczna cisza i pan mówi że faktycznię 3 lecz i tak żaden nie nadaję się do regeneracji. Więc wtryski dziś odbieram decyzja że kupuję nowę bosch. Teraz dziś skoro moje wtryski nie nadawały się do regeneracji czy dostane te którę oddałem się okaże. Wtryski starę odebranę faktycznie 2 lały już co mi się spodobało szacunek Diesel Systems nie policzyli za sprawdzenie tych wtrysków za co im dziękuję 😁trochę się telefonicznie nie dogadałem i też mi nikt nie powiedział 850 zł u nich regenerowanę lecz nie przez nich tylko boscha 🤪 Poleca i tak do innego zakładu na sprawdzenie i wycenę regeneracji zobaczymy. Nowę odebranę tylko numer inny wtrysku niby mają pasować 😂 koszt nowych tych wtrysków wysoki tyle napiszę wrzucam też wykresy z sprawdzanych starych wtrysków Zaczynamy zabawę zabawki zebranę jutro przystepuję do pracy bo w tym temacię tzn odmy dużo się u mnię działo 😁 z wymiany odmy zrobił się naprawdę duży serwis auta 🤭 Tylko żeby świecę się odkręciły bez problemu bo z serwisu za chwilę się przerodzi w remont 2.0 tdi 😅🤣 Witam tak jak bylo do przewidzenia oczywiście jedna świeca wykrecić się nie dała wykrecana odpowiednim momentem żeby jej nie zerwać i nic 🤣 Oczywiście pierwsza 🫣 tak wygladały pozostałe orginlne nie wiem czy ktoś już je wymieniał 😅 Powiem że samochodu nie mogłem odpalić żeby je nagrzac i wykręcic lecz znalazłem środek liqui moly do wykręcania zapieczonych wtryskiwaczy i świec i powiem tak możliwe że wtrysku bym nie uszkodził stosując ten środek bo świeca jedna noc zamoczona i odkręcona 😁Termostaty też wymienionę chociaż nie będę tu o tym pisał bo oczywiście nie była to taka operacja bez problemu tak samo zrobię osobny temat o wymianie wtryskiwaczy frezowaniu gniazd montażu korekty pokaże nowych wtrysków ale to za 2 tygodnię bo teraz nie mam czasu 😬 Obiecałem i wrzucam jak kolektor ssący wyglada po przebiegu 300 tyś wątpię żeby ktoś go ruszał bo termostaty uszczelki widać że orginał 🤣 Tak wygląda kolektor ssący najgorzej wyglądają 2 i 3 😁 Jeżeli ktoś będzię miał ochotę też mogę zrobić tu koszty jakie poniosłem na części bo robota moja która mi zajeła 4d x 8h czyli 32h liczac godzinę pracy serwisu mechanika np 200 zł = 6400 zł 😬 Edytowane 6 Września przez Silver3833 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petroholic Opublikowano 14 Września Udostępnij Opublikowano 14 Września 200pln za godzine pracy mechanika to chyba troche przesadziles. Nawet serwis nie ma takich cen... Nie wiem jak osobowe bo siedze w ciezszym sprzecie ale w mojej branzy stawka waha sie od 120 do 150pln netto za godzine przy ciezarowce... Osobowki strzelam oscyluja gdzies w okolicy 100pln netto za godzine. No i trzeba by sprawdzic normy bo nie sadze zeby to co zrobiles bylo normowane w serwisie na 32rbh. Troche sporo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silver3833 Opublikowano 14 Września Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września (edytowane) Niech będzię 100 zł u zaufanego mechanika pewnie że tak 32h można szybciej taniej tylko czy dobrzę to jest pytanię pokazałem jakie ja miałem problemy wtryski świeca czyszczenie dolotu głowicy wymiana filtrów oleju termostatów itp. więc mi to zajeło 4d po 8h można to szybciej zrobic pewnię tylko ja to robiłem dla siebię dokładnię 🤣 a wycena robocizny to taki wymiar szacunkowy bo już ktoś mnię tu wyzywał domorosłym mechanikiem 🤣 Edytowane 14 Września przez Silver3833 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petroholic Opublikowano 14 Września Udostępnij Opublikowano 14 Września I chwala ci za to Jak cos robisz dla siebie to zawsze dokladnie i powoli zeby nie poprawiac za chwile To samo mnie czeka niedlugo w CCWA bo 5ta swieca wali bledem i DPF powiedzial mam dosc Wjezdza DP, wymiana swiec, czyszczenie kolektora i klapy won... Zobaczymy jak wyglada kolektor w 3.0 po 217kkm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silver3833 Opublikowano 14 Września Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września Do świec i wtryskiwaczy naprawdę polecam ten środek liqui moly do zapieczonych wtryskiwaczy i świec i powodzenia życzę 😁 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petroholic Opublikowano 14 Września Udostępnij Opublikowano 14 Września Wrzuc zdjecie tego srodka. Nie omieszkam zakupic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silver3833 Opublikowano 14 Września Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września (edytowane) Ja płaciłem 90 zl ale potrzebowałem na juz sadze że gdzies taniej można kupic 😉 Witam nie będę ściemniał jednak przebieg 340 tyś głowicę profilaktycznie do ściągnięcia taka moja decyzja przód tzn pas przedni wylatuję i różne graty niby turbo było regenerowanę lecz po mojej weryfikacji wirnik ma luz na końcach łopatek biały nalot turbo regenerowane rok temu nie wiem niby stalowa wola 😅 zobaczymy 🤣 cdn. 😁 Ręcę opadają lecz jak się chce mieć sprawne auto to są koszty 😅 Edytowane 14 Września przez Silver3833 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petroholic Opublikowano 22 Września Udostępnij Opublikowano 22 Września W 2.0 profilatycznie mozna zrzucac czapke. W 3.0 juz bym sie zastanawial bo koszta mega wieksze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silver3833 Opublikowano 22 Września Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września (edytowane) W dniu 22.09.2024 o 10:03, Petroholic napisał(a): W 2.0 profilatycznie mozna zrzucac czapke. W 3.0 juz bym sie zastanawial bo koszta mega wieksze... Witam decyzja była słuszna bo gdzieś czułem płyn chłodniczy i co się okazało pompa wody ciekła 😅 bo jakiś mechanik nie wymienil przy wymianię rozrządu dla mnie to jest niedopuszczalnę ktoś wymienia rozrząd i taka niespodzianka bez pompy wody rozrząd wymieniony założył starą na silikon 🤪 Daty porównałam pompa wody i napinacz paska rozrządu Teraz ktoś co ten rozrząd wymieniał napiszę ja pie...lę mazakiem znaczył nie wiem czy nie wiedział że koła od wałka rozrządy i pompy CR się luzuję 🤪 a to efekt blokada nie pasuję na wałek rozrządu 🫣 tak wygląda napinacz paska rozrządu 😬 W dniu 22.09.2024 o 10:03, Petroholic napisał(a): W 2.0 profilatycznie mozna zrzucac czapke. W 3.0 juz bym sie zastanawial bo koszta mega wieksze... W tym samochodzię wszystkiego czego się nie dotknę jest masakra więc przestroga nie kupować samochodów z takim przebiegiem było tańsze ale czy warto ? Tak turbo wygląda po regeneracji biały nalot wirnik 1mm można ruszyć góra dół widać że łopatki tarły o obudowę🫣 obawiam się że same cześci naprawa będzię mnie kosztować koło 12 tyś auto posiadam od stycznia 🫣 Trzeba szukać pozytywnych rzeczy przynajmniej silnik suchy nie ma wycieków 🤣 No nie do wiary wałek rozrządu przestawiony o cały ząbek 🫣 masakra i to jeździło 🤣 tak się kończy ustawianie rozrządu na jakieś znaki malowanę 😬 A ja ciekawy jestem czy ktoś wie skojarzył co z tym rozrządem nie tak 🤪 Głowica dziś ściągnięta na szczeście nic sie nie wydarzyło ☺️ jutro turbo do regeneracij i głowica do sprawdzenia blok ok tzn tuleję i tłoki jeszcze musze sprawdzić powierzchnię bloku 😉 Napisze rozwiązanie zagatki czemu u mnie rozrząd nie pasował na blokadę był przestawiony o 180 stopni do blokady nie o zabęk🫣 zastanowiło mnie to czemu nie mogłem głowicy odkręcić a później przeciez blokada wałka rozrządu powinna być na dolę 180 stopni 🫣 Jeżeli ktoś tak będzie miał trzeba jeszcze raz obrócić wałem bo 2 obroty wału to jeden obrót wałka rozrządu 🤣 Edytowane 29 Września przez Silver3833 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silver3833 Opublikowano 4 Października Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października (edytowane) No u mnie nie może być normalnie głowica nie nadaję sie do regeneracji dwa zakłady to potwierdziły wałek wydechowy zatarty głowica gdzieś pęknięcia masakra 🫣Kupno innej używanej czekamy na sprawdzenię tej którą kupiłem niby po przebiegu 80 tyś zobaczymy 🫣 Naprawdę się zastanawiam czy bloku nie wyciągnąć tylko k..wa z rzeczy serwisowych zrobił sie kompletny remont silnika 🫣 wszystko działało mam nadzieję że się zmieszczę w 15 tyś 🤔 Napiszcię mi czy byścię rwali blok i go robili przebieg 340 tyś ? No widzę że nikt się nie wypowiada ja się skłaniam chyba do tego żeby ten blok rwać żona wściekła naprawa na cała zimę bedzię 🤔 Jest swiatło w tunelu faktycznie druga głowica ok przebieg by się zgadzał wymiana uszczelniaczy polerowanie wałków planowanie sprawdzanie szczelność i tak chyba będzie dobrzę 😁 Ale się cieszę 😁 Edytowane 5 Października przez Silver3833 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaa5 Opublikowano 7 Października Udostępnij Opublikowano 7 Października A czy ty nie miałeś wymienić tylko odmy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silver3833 Opublikowano 9 Października Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października (edytowane) No tak temat wiązał się z wymianą odmy jutro wrzucę zdjęcia bo dużo rzeczy odebrałem tak jest jak się nie odpowiednio serwisowało samochód tzn. poprzedni właścicielę bo wtedy to ja bym nie musiał tego wszystkiego robić np. jak świec żarowych nie wymienić przez 300 tyś. przebiegu ? lub poci się wtryskiwacz jeździć na nim podkładek nie wymienić ? Odmy nie sprawdzić np. kolektora dolotowego nie kontrolować nie wyczyścić z nagaru ? Turbo niby regenerowane a ktoś nie wymienia i zakłada stary wirnik. Jak po roku turbo po tej regeneracji w Mielcu bierzę olej 🫣 Brak słow dlatego nauczony doświadczeniem umiesz zrób to sam będziesz wiedział co masz 😁 Tak chłopak z Rudy Ślaskiej zregenerował mi turbinę plus piaskowanie kolektora wykręcenie urwanej śruby sam malowałem plus uszczelki ogarnął do turbiny dla mnie wielki plus ten chłopak ma naprawdę dużo pracy alę jeżeli bym gdzieś ponownię chciał regenerować turbo tylko u niego Dobra Turbina Ruda Śląska 👍Polecam wiadomo głowicę tą wadliwą uszkodzoną Autotech Chorzów słusznie powiedział że nie naprawi jej bo nie da gwarancji uszkodzenie wałka głowicy zatarty lecz poszukiwania Polok Gliwicę naprawjają wszystko jeżeli chodzi o głowice itp koszt naprawy zajechanej głowicy 6400 tyś. spawanie naprawa wymiana wałkow itp. Odbiór szybka decyzja poszukanię na szrotach śląsk jest głowica strzał w ten sam dzień tylko z CFF VW naprawdę dobra cena za głowicę ryzyko kupuję po sprawdzeniu przez Polok wymiana prowadnic zaworòw sprawdzeniu odbiór końcowa cena 2 tys teraz tylko czas i pomiar średnicy wszystkich cylindrów i montaż bo gładź cylindra ok widać ślady honowania. Edytowane 11 Października przez Silver3833 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się