Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem po wymianie rozrządu w Audi A4 B6 1.8T BFB


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez AdrianoA4B6,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
29 minut temu, hopek03 napisał(a):

a to że pali i gaśnie to bym sprawdził czujnik położenia wałka na początku bo pewnie też ruszane było

Czujnik halla wymieniony przy wcześniejszej naprawie , bo uszkodziłem przewody przy jego wtyczce i wtyczka plastikowa wypadła z czujnika. Dziś wymieniłem czujnik wału 

Opublikowano

odkręcałeś od wałka rozrządu ten impulsator na 13 klucz ?

z wtyczki do tego czujnika położenia wałka nie wysuwają się konektory przy wpinaniu

Opublikowano
W dniu 18.09.2024 o 18:44, hopek03 napisał(a):

odkręcałeś od wałka rozrządu ten impulsator na 13 klucz ?

z wtyczki do tego czujnika położenia wałka nie wysuwają się konektory przy wpinaniu

Czujnik położenia wałka (halla) jest na dwie śrubki 10mm odkrecalem go już wcześniej gdy poprzedni wywalił błąd i silnik miał problemy z odpalaniem a potem delikatne falowanie obrotów 

 

Co może oznaczać "nieprawidłowa korelacja" ? .. wszystkie znaki są na tę chwilę ustawione prawidłowo . Nie uruchomie silnika bez sprawdzenia kompresji co wykonam jutro 

Opublikowano

ja bym spróbował zapalić jak zapali czyli kompresja jest

 

W dniu 18.09.2024 o 19:00, AdrianoA4B6 napisał(a):

Czujnik położenia wałka (halla) jest na dwie śrubki 10mm odkrecalem go już wcześniej gdy poprzedni wywalił błąd i silnik miał problemy z odpalaniem a potem delikatne falowanie obrotów 

a te koło foniczne na 13 klucz na wałku ruszałeś ?

 

Opublikowano
Teraz, hopek03 napisał(a):

a te koło foniczne na 13 klucz na wałku ruszałeś ?

 

Na wałku wydechowym z przodu tak ? Ze znakiem ? Jeśli to , to nie 

Opublikowano

nie to na wałku sącym na 13 klucz na wałku wydechowym jest koło na klucz 16

Opublikowano (edytowane)

Dzień dobry. Kto chce niech zobaczy wyniki kompresji wszystkich 4 cylindrów 

Silnik zimny i gaz w podłogę 

IMG_20240919_175554.jpg

IMG_20240919_175105.jpg

IMG_20240919_175038.jpg

IMG_20240919_175005.jpg

 

W dniu 18.09.2024 o 21:18, hopek03 napisał(a):

nie to na wałku sącym na 13 klucz na wałku wydechowym jest koło na klucz 16

Zgadza się . Tego na klucz 13 nie . Nie widziałem powodu 

 

4 godziny temu, AdrianoA4B6 napisał(a):

 

 

 

 

 

Silnik zimny i pedał w podłogę

Edytowane przez AdrianoA4B6
Opublikowano

To go męcz aż odpali skoro rozrząd jest teraz dobrze ustawiony.

Opublikowano

mase na deklu masz przykręconom ?

Opublikowano
2 godziny temu, hopek03 napisał(a):

mase na deklu masz przykręconom ?

Tak wsio. odpaliłem silnik , parę sekund , poszedł jakiś buch jakby z wydechu ale od frontu . I silnik zgasł . Mniej niż 10sekund 

17267697034711060477618083567421.jpg

 

Akumulator w połowie naładowany według miernika to może przez to . Ładuje się . Jutro zobaczymy czy to pomoże albo kupię nowy może jakiś polecacie ? Rozważam Bosch S5 63Ah 610A, albo Centra CA640

Opublikowano

Może spróbuj jeszcze awaryjnie na lpg odpalić.

3 minuty temu, AdrianoA4B6 napisał(a):

Akumulator w połowie naładowany według miernika to może przez to

Kręci ładnie słychać na filmie i odpala. 

Opublikowano
1 godzinę temu, KubaS1988 napisał(a):

Może spróbuj jeszcze awaryjnie na lpg odpalić.

Kręci ładnie słychać na filmie i odpala. 

Zmieni coś jeśli powiem że LPG zakręcone w kole ? Nie odkręciłem jeszcze bo rozkręcałem listwę I filtry przy remoncie 

 

1 godzinę temu, AdrianoA4B6 napisał(a):

Zmieni coś jeśli powiem że LPG zakręcone w kole ? Nie odkręciłem jeszcze bo rozkręcałem listwę I filtry przy remoncie 

Pompa paliwa, filtr paliwa (Ori) i wszystkie inne filtry powymieniane w te wakacje 

Opublikowano

Ja bym go spróbował na lpg jescze odpalić. Może jeszcze cos rozbierałeś i źle poskładane jest. Sam kiedyś wymieniałem mechanizm wycieraczek, niby prosta naprawa ale też odpalić nie mogłem. Poszło jakieś zwarcie i musiałem holować do elektryka😀

Opublikowano
Teraz, KubaS1988 napisał(a):

Ja bym go spróbował na lpg jescze odpalić. Może jeszcze cos rozbierałeś i źle poskładane jest. Sam kiedyś wymieniałem mechanizm wycieraczek, niby prosta naprawa ale też odpalić nie mogłem. Poszło jakieś zwarcie i musiałem holować do elektryka😀

Auto zawsze najsampierw odpala na PB by po podgrzaniu się parownika przełączy. Na LPG . Na zimnym silniku nie odpalisz odrazu na gazie 

Opublikowano

Wpisz w google awaryjne odpalanie na lpg

Opublikowano
57 minut temu, KubaS1988 napisał(a):

Wpisz w google awaryjne odpalanie na lpg

Nie da rady Kuba. Przełącznik PB/LPG jest martwy po przekręceniu zapłonu . Ale zanim mi panowie wystroili instalacje to  działał po zapłonie eh 

Opublikowano

Pacjent kaszle. Ciężko utrzymać obroty by silnik nie zgasł a i tak gaśnie . 

Sterownik silnika coś z nim albo Aku do wymiany 

 

Napięcie 13,9 przy obciążeniu a normalnie to 12,60 - 12,69

Opublikowano

Wszystkie węże od dolotu są na swoich miejscach? Sprawdź czy przy Intercoolerze połączenie do pasa jest ok 

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Gregory87 napisał(a):

Wszystkie węże od dolotu są na swoich miejscach? Sprawdź czy przy Intercoolerze połączenie do pasa jest ok 

Ok . Sprawdzę ponadto wężyki podciśnień, ten cały ezektor i tam dookoła

Gregory czy masz jakieś przemyślenia którymi mógłbyś się podzielić odnośnie pracy tego silnika ? 

Edytowane przez AdrianoA4B6

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...