Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klepanie w zakresie 1200-1800 obr./min. w Audi A4 B9 2.0TDI


IRO293

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Podczas przyspieszania delikatne klepanie w zakresie 1200 1800 obrotów. Też tak macie? Czy jak najpredzej na serwis? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Lukaa5 napisał(a):

Nie .

Co to znaczy klepie ? nagraj video 

Słychać to podczas jazdy, klepanie podobne do klepania zaworów, nie da się nagrać bo to nie słychać aż tak mocno. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powiedział bym że ten silnik pracuje aksamitnie , szczególnie na jałowych obrotach jak by metalicznie wysokie dźwięki .

W sensie nie jest to "miękkie mlaskanie"

Ale nie słysze klepania przy jeździe .

Może 2-mas ? Może wtryski.

Jakie masz korekty ?

Edytowane przez Lukaa5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Lukaa5 napisał(a):

Nie powiedział bym że ten silnik pracuje aksamitnie , szczególnie na jałowych obrotach jak by metalicznie wysokie dźwięki .

W sensie nie jest to "miękkie mlaskanie"

Ale nie słysze klepania przy jeździe .

Może 2-mas ? Może wtryski.

Jakie masz korekty ?

Obstawiałbym wtryskiwacze, dwumas raczej nie, przebieg 88 tyś 

Edytowane przez IRO293
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobne , 

jaki masz przebieg ?

Sprawdz korekty .

Z dorażnych ja bym zmienił filtr paliwa , dodał środek do czyszczenia wtrysków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Lukaa5 napisał(a):

Prawdopodobne , 

jaki masz przebieg ?

Sprawdz korekty .

Z dorażnych ja bym zmienił filtr paliwa , dodał środek do czyszczenia wtrysków.

88 tyś 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o takie cykanie to tez to mam, gdzieś czytałem że to wtrysk Adblue. Jak sie zagrzeje to mniej to slychac a nawet w ogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kris_91 napisał(a):

Jesli chodzi o takie cykanie to tez to mam, gdzieś czytałem że to wtrysk Adblue. Jak sie zagrzeje to mniej to slychac a nawet w ogóle.

cykanie coś podobnego do spalania stukowego i przy delikatnym przyśpieszaniu na zimnym potem na ciepłym mało słyszalne,

 jednak jest cykanie a nie klepanie jak to twórca tematu pisze (chyba że to ma na myśli)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, RALF76 napisał(a):

cykanie coś podobnego do spalania stukowego i przy delikatnym przyśpieszaniu na zimnym potem na ciepłym mało słyszalne,

 jednak jest cykanie a nie klepanie jak to twórca tematu pisze (chyba że to ma na myśli)

Odgłos podobny do cykamia, klepania zaworów. Faktycznie mniej słyszalne jak jest zagrzany albo na zewnątrz cieplej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież cykania wtrysku adblue w kabinie podczas jazdy nie słychać, u mnie można to wyraźnie usłyszeć dopiero jak podniosę maskę i nie jest w rytm silnika tylko co kilka-kilkanaście sekund (już nie pamiętam co ile dokładnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.10.2024 o 22:18, IRO293 napisał(a):

Cześć! Podczas przyspieszania delikatne klepanie w zakresie 1200 1800 obrotów. Też tak macie? Czy jak najpredzej na serwis? 

Mam to samo w mojej DETA, przebieg 133 tyś. Gdzieś wyczytałem, że "ten typ tak ma". Słyszałem też o jakiejś gumie, która przeciera się w kolumnie kierowniczej. Powoduje to dostawanie się dźwięków z komory silnika do środka auta. Jeszcze inni zauważyli, że wystarczy pobawić się regulacją wysokości kierownicy. Jeśli odpowiednio "trafisz" z regulacją, to ponoć problem cykania znika. Ja tego próbowałem i w moim przypadku to niestety nie pomogło... Dalej szukam rozwiązania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, aglest napisał(a):

Mam to samo w mojej DETA, przebieg 133 tyś. Gdzieś wyczytałem, że "ten typ tak ma". Słyszałem też o jakiejś gumie, która przeciera się w kolumnie kierowniczej. Powoduje to dostawanie się dźwięków z komory silnika do środka auta. Jeszcze inni zauważyli, że wystarczy pobawić się regulacją wysokości kierownicy. Jeśli odpowiednio "trafisz" z regulacją, to ponoć problem cykania znika. Ja tego próbowałem i w moim przypadku to niestety nie pomogło... Dalej szukam rozwiązania

IMHO mylisz wątki, cykanie ustaje lub jest mało słyszalne na ciepłym silniku więc jak się ma to wytartej gumy? :)

To o czym piszesz to dwa oddzielne wątki - nie mieszajmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie czasem problem z oprogramowaniem silnika? Słyszałem że po aktualizacjach ewentualnie nowszych produkcjach motor chodzi głośniej.

 

Dla porównania mam Golfa 1.6 TDI crkb tez ea288 i w porównaniu z deta chodzi jak tfsi na wolnych tak cicho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, RALF76 napisał(a):

IMHO mylisz wątki, cykanie ustaje lub jest mało słyszalne na ciepłym silniku więc jak się ma to wytartej gumy? :)

To o czym piszesz to dwa oddzielne wątki - nie mieszajmy.

U mnie cyka na zimnym i na zagrzanym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem , albo ktoś da wideo z tym cykaniem alno temat bez sensu.

Trochę dziwne rozmawiać o cykaniu silnika a jednocześnie kolumny kierowniczej .

Pompa vacum też może cykać.

Edytowane przez Lukaa5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie! Klepie podobnie do zaworów! Słyszeliście kiedyś klepiące zawory? To jest właśnie taki dźwięk! Skończcie już z tym cykaniem... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...