Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie napięcie na żarówkach h7 w Audi A4 B5?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Możecie sprawdzić u siebie albo powiedzieć ile idealnie fabrycznie powinno być napięcia na kostce żarówki H7 świateł mijania przy zapalonych światłach mijania i pracującym silniku w lampach poliftowych Valeo?

Opublikowano

Napięcie alternatora.

Opublikowano

To ja mam na kostce 12.9V czyli cos jest nie tak

Opublikowano

12.9V jest ok, na H4 mogło by być więcej ale H7 już od 10 świeci.

Opublikowano
2 godziny temu, Langista napisał(a):

12.9V jest ok, na H4 mogło by być więcej ale H7 już od 10 świeci.

Widziałeś jak ponizej 12v świeci?

Opublikowano

Tak widziałem, nie zmienia to faktu, że te żarówki są na 12V, nie 14V.

Opublikowano

Pełna ich moc według producentow jest przy 13.2v ale w sumie mi chodzi tylko czy to co ja mam czyli 12.9 to jest norma w tych pojazdach czy mam coś grzebać i poprawiać?

Opublikowano

Jakie napięcie masz na biegunach akumulatora na pracującym silniku?

Opublikowano

Więc masz gdzieś spadki napięć, skoro do lamp tylko 12.9 V dochodzi.

Opublikowano

Najlepiej żeby ktoś kto uzywa b5 zmierzył i będzie jasne bo może fabryka tak to obliczyła że prąd przechodząc przez stacyjkę ,manetkę, kable, bezpiecznik ma na końcu 12.9V

Opublikowano

Tak sobie to tłumacz:whistling:

Opublikowano (edytowane)

No to czekam na kogos kto pomierzy u siebie napiecie czy to w audi czy vw seat skoda jakimkolwiek modelu aby było na lampach h4 lub h7 😁

Edytowane przez --Rafcio--
Opublikowano

Ma być napięcie takie jak zmierzysz na aqu i cudów nie ma. Mierzyłeś na kostce od żarówki ? Zmierz napięcie na kostce wpinanej do lampy. Często przewody w lampie są już przegrzane i skruszałe. 

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

Bez żarówki ale włączona manetka na swiatła mijania jest tyle co na akumulatorze, gdy żarówka jest włożona i świeci jest te 11.5v na zgaszonym a na zapalonym silniku 12.9. Dobra rada z tym pomiarem w kostce wpinanej w dekiel lampy, jak tam wyjdzie więcej to wychodziło by na słabe przewody w samej lampie

Edytowane przez --Rafcio--
Opublikowano

Nie wiem jak w B5 , ale w starszych właśnie autach zasilanie 

szło przez włącznik świateł i manetkę zmiany świateł do tego długość starego przewodu i gotowy spadek kilku volt , np. vw t4 przerabiało się na przekaźniki żeby coś światła było.

Opublikowano
4 minuty temu, krzychuG napisał(a):

Nie wiem jak w B5 , ale w starszych właśnie autach zasilanie 

szło przez włącznik świateł i manetkę zmiany świateł do tego długość starego przewodu i gotowy spadek kilku volt , np. vw t4 przerabiało się na przekaźniki żeby coś światła było.

Tutaj tez tak jest

Opublikowano

Jakiś czas temu sprawdzałem to u siebie i też miałem podobny spadek napięcia.
Jedyne co możesz poradzić to przerobić instalację tak jak @krzychuG napisał, ale nie spodziewaj się cudów, różnica w ilości światła będzie mizerna, za to częściej będziesz wymieniał żarówki.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Instalacje przy lampach i tak mam ciętą bo zmieniałem przedliftowe lampy na poliftowe zespolone, więc mogę tam odizolować i wsadzić na próbę przekaźniki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...