widro21 Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 witam, mam pytanko dotyczące ciśnienia oleju, mianowicie: jak silnik jest rozgrzany, gdy ruszam (żwawo= wysokie obroty) włącza się lampka ciśnienia oleju, gaśnie dopiero na trzecim biegu przy ok 50 km/h, oleju jest dość, wymieniany był w lipcu 2008r, 8tyś km temu... ostatnio wymieniałem uszczelkę pod pokrywą zaworów, bo był mały wyciek, dolałem trochę oleju i przez jakieś 2 tyg, kontrolka nie migała, dodam jeszcze, że olej w autku to lotos półsyntetyk 10w40, i zaczynam podejrzewać, że to może nie był najlepszy wybór... proszę o jakieś sugestie jak się pozbyć tego problemu... kolejna rzecz o którą chce zapytać to komunikat na wyświetlaczu 1 n 1, podobno to błąd wspomagania kierownicy, ale płynu jest dość, a wspomaganie działa bez zarzutów...
DarekII Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 Prawdopodobnie czujnik cisnienia oleju do wymiany koszt nieduży wymiana prosta.
cobradd Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 olej w autku to lotos półsyntetyk 10w40, i zaczynam podejrzewać, że to może nie był najlepszy wybór... dobrze podejrzewasz
MoorPH Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 Mam podobną sytuację w swoim automaciku.. Wszystko fajnie pieknie jak jade szybciej, ale gdy stoje w korku ( w Warszawie - dosc czeste zjawisko) to zaczyna migac ta kontrolka. Gdy go przez chwile przegazuje, albo podjade ok 50m tak by wrzucic " 2 " znika i gdy stoje znowu sie pojawia. :/ Zaczyna mnie to wkurzac, mam wrażenie ze mam pekniety korek od wlewu oleju i sądze ze to moze byc przyczyną, zamierzam teraz kupic nowy korek i to sprawdzic. Jesli to nie bedzie to co proponujecie?? PS. Jeszcze pytanko, zna ktos moze kod orginalnego korka.
ulek Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 Mam podobną sytuację w swoim automaciku.. Wszystko fajnie pieknie jak jade szybciej, ale gdy stoje w korku ( w Warszawie - dosc czeste zjawisko) to zaczyna migac ta kontrolka. Gdy go przez chwile przegazuje, albo podjade ok 50m tak by wrzucic " 2 " znika i gdy stoje znowu sie pojawia. :/ Zaczyna mnie to wkurzac, mam wrażenie ze mam pekniety korek od wlewu oleju i sądze ze to moze byc przyczyną, zamierzam teraz kupic nowy korek i to sprawdzic. Jesli to nie bedzie to co proponujecie?? PS. Jeszcze pytanko, zna ktos moze kod orginalnego korka. Kod korka z Etki: (fachowa nazwa "zaślepka" - też wymyślili ) 06B 103 485B -- wycofana w 2006 Kod zamiennika: 06B 103 485C
Narcyz 35 Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 Podejrzewam że to nie jest wina słabego ciśnienia oleju , czujnik lub instalacja. A mianowicie piszecie że kontrolka świeci a nic nie wspominacie że klepią popychacze ,a to raczej nieuniknione bez smarowania. Ale dla wykluczenia braku ciśnienia wkręciłbym w miejsce czujnika manometr.
MoorPH Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 06B 103 485C Wielkie dzieki ulek za ten kod.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się