MrTrash Opublikowano 17 godzin temu Opublikowano 17 godzin temu Cześć. Mam delikatny problem z jedną śrubą od turbo w 1.8t BFB, otóż luzuje się i słychać że puszcza spaliny na łączeniu. Jest to wynikiem zerwania tej śruby, po rozwierceniu i przegwintowaniu zostało pewnie za mało gwintu i nie trzyma. Śruba kupiona nowa ori z podkładką. Miał ktoś podobny przypadek i udało się to naprawić, czy zostaje mi oddanie turbo do regeneracji i wymiana żeliwa? Może poleca ktoś skuteczną metodę naprawy? Turbo to hybryda od Geremiego.
P.Wiśnia Opublikowano 17 godzin temu Opublikowano 17 godzin temu Teoretycznie możesz wstawić tulejkę. Żeliwo możesz wymienić samemu, najlepsza opcja w tym wypadku.
krzychuG Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Jak jest miejsce to zrobić gwint o nr większy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się