BartiC98 Opublikowano 19 godzin temu Opublikowano 19 godzin temu Witam ,ostatnio przy okazji regeneracji turbiny chciałem usunąć DPF ,mechanik stwierdził że rozwierci go na wylot i będzie okej ,problem był ,ponieważ auto często dopalalo DPF i do oleju dostawała się ropa . Obecnie auto zaczęło dosyć mocno kopcić na niebiesko ,jest to gryzący dym ,czy to może być z powodu tego przewierconego DPF ? Czy samo przewiercenie wystarcza ?
Łukasz13 Opublikowano 18 godzin temu Opublikowano 18 godzin temu Skąd w Pl biorą się tacy mechanicy... najlepiej zaproponuj mu żeby łeb też sobie przewiercił, dpf trzeba albo wyciąć i wyłączyć dopalanie w oprogramowaniu silnika, albo naprawić czyli wstawić sprawny dpf, choć kopcenie na niebiesko może rownie dobrze oznaczać że silnik spala olej i te objawy tylko oznaczają agonie silnika.
Muskel1 Opublikowano 18 godzin temu Opublikowano 18 godzin temu Auto należy naprawić zgodnie ze sztuką, a nie przewiercać, czy usuwać
BartiC98 Opublikowano 18 godzin temu Autor Opublikowano 18 godzin temu Właśnie jest to bardziej gryzący dym i przed chwilą zauważyłem że faktycznie auto kopci gdy ma podniesione obroty czyli dopala DPF prawdopodobnie
RaThek Opublikowano 12 godzin temu Opublikowano 12 godzin temu NOXy aż gryzą w oczy - typowy objaw uszkodzonego DPFa. Nie lepiej było oddać na mycie i zobaczyć czy pomoże? Mycie 400 PLN i jak DPF nie był uszkodzony to masz jak nowy, auto nie kopci, nie śmierdzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się