numen1 Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 Mam problem Poz wymianie Oleju na CASTROL 5W-40, wymiana filtra paliwa i powietrza, standardowo, jak przy wymianie oleju. Problem jest taki ze wcześniej wszytko było, Brat przejechał sie po 30 minutach zmiany oleju, zrobił z 5 km. Zgasił silnik na 30 min i Odpalił, zapaliła sie kontrolka SILNIKA pomarańczowa, (wcześniej zapala sie przy włączeniu zapłony i po starcie silnika gasła.) I AUTO NIE MA KOMPLETNIE MOCY!! Do 2 obrotów na jedynce jest normalnie a po 2 tys obrotów nie ma nic prawie ze nie idze! Z wydechu nie wydostaję sie żaden dym... wszytko sie wydaje ok Co to możne być? Przypuszczam ze coś z turbiną
Flyer Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 Sprawdz, czy czegos nie spaprali podczas przegladu [dolot]. Moze np. zle wlozyli filtr powietrza, moze cos odpieli, moze podcisnienie.
Muskel1 Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 Komputer mam Podpi Dokladnie, skoro swieci sie kontrolka to jest jakis blad, ktory zostal zapisany i mozesz go odczytac.
numen1 Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Opublikowano 15 Maja 2009 Sprawdzaliśmy wszytko się wydaje ok, tylko pod obudową filtra był kabelek i sie przypalił , ze było druty widać taki 3 lub 4 żyłowy, zrobiliśmy izolacje, złożyliśmy wszystko tak jak powinno być i dalej to samo
garmin Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 Podstawa to zrobić logi inaczej interpretujesz błędy na oko.Wszystko Ci pokaże komputer.
numen1 Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Opublikowano 15 Maja 2009 No tak to muszę jechać gdzieś do zakładu gdzie mi podepną pod koma, i koleś mi powie cie się stało ? zrobić Logi? ??
Flyer Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 Przecietny mechanik poza odczytem bledow z VAGa nie potrafi nic wiecej niestety. Podjedz na jakiegos lokalnego spota i popros o pomoc.
garmin Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 dokładnie .Dla siebie weż wydruk i jeżeli oni nie pomogą to wstawisz logi na forum i napewno ktos pomoże
numen1 Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Opublikowano 15 Maja 2009 ok wiec jadę,,, jak będę coś wiedział odezwę się.
AndyN Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 No tak to muszę jechać gdzieś do zakładu gdzie mi podepną pod koma, i koleś mi powie cie się stało ? zrobić Logi? ?? Logi: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
numen1 Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Opublikowano 15 Maja 2009 OK Wróciłem, same jakieś błędy wykryło, o Zwarcie. Numery Błędów (Logi?) -206 -185 -459 -529 -75 -258 -463
AndyN Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 http://wiki.ross-tech.com/index.php/Category:Fault_Codes
Flyer Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 Te numery bledow to raczej za malo. Przydalyby sie tez ich opisy.
pre_pl Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 -206,-185,-459,-529,-75,-258,-463 co to za błędy, z jakiego interfejsu diagnostycznego ?
numen1 Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Opublikowano 17 Maja 2009 Tego to nie wiem z jakiego interfejsu sa bylem na stacji diagnostycznej podłączyli mi pod kompa, i nie mógł mi wydrukować bo nie mają podłączonej drukarki. Kolesie tam Elektryka tak sie nie zajmują wiec pojechałem gdzie indziej. Z tego co zauważyłem to to błędy były głównie z napięciem, np. zwarcie modułu sterującego sprężarką , na Liczniku mam zaświecona kontrolkę Silnika ESP i mrugająca ikonka Świec. A do tego Jeszcze cały czas świeci mi się stop, po załączeniu zapłonu. Najprawdopodobniej przy zmianie filtra powietrza to się stało, idą nad obudową filtra idą dwa kable i jeden od sterowania turbiną, po wyciągnięciu obudowy filtra, kabel został pod spodem, i został przypalony o jakąś gorącą rurę, gdzie jest miejsce przegrzania kabla, widoczne są druty. Najprawdopodobniej to była przyczyna zwarcia. Możliwe? ;([br]Dopisany: 16 Maj 2009, 18:51_________________________________________________??
boss_kk Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 2 tygodnie temu przerobiłem ten sam problem co ty masz. Identycznie. Z pracy do ASO jechałem 10 km/h ;( Usuneli mi bład i pojechałem ale dym był dalej - auto jeździło normalnie. Następny dzień odpalem i kupa. No więc do audi 10km/h i wymiana na szybko zawór egr ( nie dało rady wyczyścić - klapkę szlak trafił ) do tego sterownik tego zaworu N... coś tam i uszczelkę. Jakby co mam nr części na fakturze bo mieszkam w holandii i nie znam tłumaczeń nazw nietypowych części. Sprawdź to poważnie bo jak zobaczyłem twojego posta to zzieleniałem i myślałem przez chwile że to mój Pozdro
numen1 Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Opublikowano 20 Maja 2009 No i Co Pomogła Wymiana Zaworu EGR? to była u ciebie przyczyna? Ja jeżdżę normalnie tylko tak jak by Turbina mi się nie załącza, Świecą sie kontrolki Silnika, ESP, Mruga świeca żarowa I teraz tak byłem w dwóch różnych zakładach i są dwie OPCJE do wyboru tongue <lol> CO WY O TYM SĄDZICIE? Auto nie ma buta, tz. tak jak by w ogóle sie nie załączała Turbina, światło Stopu się świeci, po włączeniu zapłonu. ver.1 W zakładzie powiedzieli mi ze Turbina sie nie załączała ponieważ Jest błąd w komputerze czujnika stopu i automatycznie odcina Turbinę? Na kompie Wywaliło błędy " CAN- czujnik stopu".np." Zwarcie do Masy"."zwarcie przepustnicy" ver.2 W ogóle Elektryk sprawdzał mi napięcie na przewodzę sterującym turbiną jest poniżej 3.0 Volt a powinno być 14.0 - 15.0 Volt i to dlatego nie załącza sie turbina bo ma za małe napięcie . Niby bezpieczniki wszystkie sa całe? Więc niby z kąd te niskie napięcie,
jaksebastian Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 dzisiaj chciałem trochę przepalić swoje a4 na 3 przy 3500 odcieło turbine oczywiście po wyłączeniu kluczykim i odpaleniu spowrotem wszystko było normalnie do 160 km bylo szybko więcej się bałem żeby znowu nie odcieło vag pokazał P1550 . mam nowy n70 przeiechane ok. 500km i g70 przepływkę ok.200km co może jeszcze być przyczyną http://www.multi-com.pl/index.php/pl_PL,details,id_pr,5674,menu_mode,categories,smenu,diagnostics.html czy może ktoś wie jak tym sprzętem zrobić logi[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2009, 23:27_________________________________________________dodam że kierowniczki wyczyszczone ,olej wymieniłem filtr powietrza, rurę odmy ,n75 nowy, zawór egr po czszczeniu może to pomorze na jałowym nie odcina obrotów zamyka obrotomież
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się