kłaja Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Witam mam problem z odpalaniem,wczoraj byłem u mechanika i sprawdził mi cały układ paliwowy,sprawdził czy swiece są sprawne.Wszystko wporządku,ale gdy samochód postoi 3 godziny to długo kręci.Jego zdaniem za krótko podaje prąd na swiece i nie zdarzy nagrzac.Gdy sciagnoł wtyczke z czujnika na wezu od wody to auto odpaliło(czujnik dobry bo tez wymieniłem). czy moze to byc przekaznik od swiec,jak tak to gdzie sie on znajduje
Wihajster Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 chyba najpierw trza zmienic mechanika a pozniej zabrac sie za naprawe ewentualnej usterki Świece nic nie maja do zapalania...mamy zbyt wysokie temperatury i one w ogóle nie dostaja napiecia.Po wyjęciu czujnika G62 to one dostały napięcie i grzały max czasem i max dawke silnik dostał :gwizdanie:
kłaja Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Opublikowano 16 Maja 2009 to co moze byc uszkodzone od czego zacząc
kłaja Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Opublikowano 16 Maja 2009 na ciepło pali od kopa a jak postoi dluzej to musze go krecic (kilkanascie obrotów)wtedy odpali i troche zakopci,ale po paru sekundach przestaje kopcic,zakopci na czarno.
Szuszu Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Kat wtrysku luknij to http://www.a4-klub.pl/smf/wszystkie_r4_tdi_oprocz_pd_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.0.html;topicseen
Wihajster Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 na ciepło pali od kopa a jak postoi dluzej to musze go krecic (kilkanascie obrotów)wtedy odpali i troche zakopci,ale po paru sekundach przestaje kopcic,zakopci na czarno. a rano jak jest całkiem zimny??
kłaja Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Opublikowano 16 Maja 2009 rano tak samo kreci długo.Czy stoi całą noc czy 3 godz to objawy te same
Wihajster Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 czyli bez logów sie ne obejdzie.Podstawowe logi statyczne zapodaj
tomek 1880 Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Witam, po mojemu to schodzi mu gdzieś paliwo i się zapowietrza. Sprawdź i ewentualnie zmień powroty od wtrysków. Kąt wtrysku też niema raczej nic do tego, wtedy ciepły tez miał by problem z odpaleniem. Pozdrawiam.
Wihajster Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 . Kąt wtrysku też niema raczej nic do tego, wtedy ciepły tez miał by problem z odpaleniem. Pozdrawiam. głupoty opowiadasz na ciepło właśnie nie ma znaczenia :gwizdanie:
Musashi Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 . Kąt wtrysku też niema raczej nic do tego, wtedy ciepły tez miał by problem z odpaleniem. Pozdrawiam. głupoty opowiadasz na ciepło właśnie nie ma znaczenia :gwizdanie: zacznijmy moze od logow
kłaja Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Opublikowano 17 Maja 2009 paliwo raczej nie zchodzi.jak wyciągne wtyczke od czujnika G62 i go podgrzeje ok3-4 sekund to odpali odrazu. z tego co się dowiedziałem to w tych temperaturach nie trzeba podgrzewac swiec,ale jak stoi całą noc to czy rano powinna zapalic sie kontrolka grzania-chociaz na chwile? moze to broi przekaznik swiec?
Wihajster Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 paliwo raczej nie zchodzi.jak wyciągne wtyczke od czujnika G62 i go podgrzeje ok3-4 sekund to odpali odrazu. z tego co się dowiedziałem to w tych temperaturach nie trzeba podgrzewac swiec,ale jak stoi całą noc to czy rano powinna zapalic sie kontrolka grzania-chociaz na chwile? moze to broi przekaznik swiec? ona sie zapala ale nie grzeje świec...
kłaja Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Opublikowano 19 Maja 2009 a u mnie wogole sie nie zapali dopiero po wyciagnieciu wtyczki[br]Dopisany: 17 Maj 2009, 10:54_________________________________________________wczoraj pojechałem do mechanika od pomp paliwowych powiedziałem o mojej problemie z odpalaniem.przedstawił mi wszystkie objawy które sie zgadzały. jego odpowiedz była krótka-poszła głowiczka pompy paliwowej. wymienił to i auto pali od kopa. Koszt czesci + naprawa 400 zł.
Wihajster Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 a u mnie wogole sie nie zapali dopiero po wyciagnieciu wtyczki[br]Dopisany: 17 Maj 2009, 10:54_________________________________________________wczoraj pojechałem do mechanika od pomp paliwowych powiedziałem o mojej problemie z odpalaniem.przedstawił mi wszystkie objawy które sie zgadzały. jego odpowiedz była krótka-poszła głowiczka pompy paliwowej. wymienił to i auto pali od kopa. Koszt czesci + naprawa 400 zł. wszystko pieknie i cacy ale jest jedna nie ścisłość co nie zgadza sie z rzeczywistością czyli to,że napisałeś o nie zapalającej sie kontrolce świec żarowych :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się