franio Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 nie takie śruby, do nich trzeba z podtoczeniem na kule, a nie stożek
aw69 Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 fajna ska tylko szkoda ze amerykan pozatym jak czytem te posty to widze ze za kilka miechow bedzie to ostry pazdzież
kosiniak Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 pozatym jak czytem te posty to widze ze za kilka miechow bedzie to ostry pazdzież po czym wnosisz szanowny kolego?[br]Dopisany: 28 Maj 2009, 00:22_________________________________________________w sumie to mod moglby sie przylozyc i przeniesc te 4 strony na temat felg do odpowiedniego tematu
aw69 Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 5 stron spuszczania sie nad wyborem felg to jakas paranoja.....malowanie zaciskow na czerwono a moze odrazu pierdyknac na różowo....chlopaku ogarnij sie masz Ske. Tutaj robisz mechanike albo nie dotykasz nic i jezdzisz seria i ją pieścisz czesciami z ASO dobrymi klockami hamulcowymi płynami i to tyle.....A ty kombinujesz jak kon pod górke, do tego body RS4 no tym rozjebales mnie na maxa[br]Dopisany: 28 Maj 2009, 00:27_________________________________________________a pozatym amerykan jest ble bo ma mniej PS'ów niz europejczyk
kosiniak Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 ja to prawde mowiac dopiero teraz przeczytalem pierwszy post w calosci bo irytowala mnie jego dlugosc, silnik z rs4 na 500ps+, co ty chcesz z nim zrobic? wiesz czym sie rozni twoj silnik od tego z rs4? czy tylko piszesz by pisac? Jak juz z felgami zszedles na dobra droge to rownierz przeczytalem o tych zaciskach na czerwono o body rs4 to jzu wspominalem gdzies
ajax Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Opublikowano 27 Maja 2009 Wogole was nie rozumiem.... irytowala Cie jego dlugosc? To w jakim celu go czytales? Poza tym to czytajcie ze zrozumieniem... jak zadaje pytanie to znaczy, ze czekam na odpowiedz a nie glupie teksty. Jak pisze zdanie z kropka to znaczy, ze nie potrzebuje opini w tym temacie... Spytalem o felgi i to byl blad, bo wlasnie wychodzi spuszczanie i tysiac opini... kazdy ma swoje zdanie na ten temat. OD tej pory to raczej bedzie info a nie dyskusja, bo nie ma z kim... ...chlopaku ogarnij sie masz Ske. Tutaj robisz mechanike albo nie dotykasz nic i jezdzisz seria i ją pieścisz czesciami z ASO dobrymi klockami hamulcowymi płynami i to tyle.... Chlopaku? Do kogo mowisz? Dlaczego uwazasz, ze Twoja opinia musi byc moja opinia? Ja kupilem ten samochod po to, zeby przy nim non stop grzebac bo to lubie... potrafisz to uszanowac? Jezeli tak, to pisz na temat albo stfu i bedzie ok Wiem czym rozni sie silnik S4 od RS4, wiem tez, ze chce w przyszlosci zrobic RS4 bodykit... to sa fakty a nie pytania wiec nie oczekuje odpowiedzi. a pozatym amerykan jest ble bo ma mniej PS'ów niz europejczyk fajna ska tylko szkoda ze amerykan sad pozatym jak czytem te posty to widze ze za kilka miechow bedzie to ostry pazdzież Jak sie tak powtarzasz to mam wrazenie, ze nie chodzi Ci tylko o podanie informacji.... wiesz wogole czym rozni sie APB od AGB? Pozdrawiam
hteb Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 Felgi niestety są indywidualną sprawą każdego. Fajna felga może pomóc jednakże są różne szkoły i nie tylko ta purystyczna jest jedyną słuszną. Jestem także przeciw jakimś tam spojlerom - może z tego każdy musi wyrosnąć Esa w serii nie jest napuszona jak Rs'ka a może śmiało performance mieć podobny/lepszy. Wszystko kwestia chęci - podejścia.
kosiniak Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 Wiem czym rozni sie silnik S4 od RS4, wiem tez, ze chce w przyszlosci zrobic RS4 bodykit... to sa fakty a nie pytania wiec nie oczekuje odpowiedzi. wiec czym? jak zamierzasz zrobic te 500ps? chetnie sie dowiem......
ajax Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Opublikowano 28 Maja 2009 chetnie sie dowiesz, czy pieknym polskim zwyczajem probujesz komus udowodnic, ze jest idiota a ty nie? 8.Za dwa lata jak dokupię inny samochód to motor z RS4 na około 500KM + wszystkie mody z tym związane ( FMIC, wydech, sprzęgło itd. ) Jezeli czytales, to juz wiesz, ze baza bedzie motor z RS4. Lista modow ustalona przeze mnie w/g tego co znalazlem w internecie... ( nie mowie, ze jest ona idealna.... ) - FMIC - wieksze turbawki - wieksze wtryski - bardziej wydajna pompa paliwa - kute tloki - kute korbowody - kute walki - twardsze glowice - zmodyfikowany dolot ( filtr, DV, orurowanie itd ) - zmodyfikowany wydech ( kolektor, katalizatory out itd ) - strojenie Modyfikacje, ktore musza byc zrobione do takiej mocy : - hamulce - sprzeglo - uklad chlodzenia ( tego nie jestem pewien, ale slyszalem, ze potrafi sie przegrzewac ) - chlodzenie oleju - polosie To jest tylko plan pogladowy i im blizej nowego samochodu tym bardziej bede temat poglebial... na chwile obecna nie mam zamiaru z nikim o tym dyskutowac.
Rayan Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 Jak już wszystko zrobisz to się pochwal :oklaski: :oklaski: :oklaski:
Iverson Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 chetnie sie dowiesz, czy pieknym polskim zwyczajem probujesz komus udowodnic, ze jest idiota a ty nie? 8.Za dwa lata jak dokupię inny samochód to motor z RS4 na około 500KM + wszystkie mody z tym związane ( FMIC, wydech, sprzęgło itd. ) Jezeli czytales, to juz wiesz, ze baza bedzie motor z RS4. Lista modow ustalona przeze mnie w/g tego co znalazlem w internecie... ( nie mowie, ze jest ona idealna.... ) - FMIC - wieksze turbawki - wieksze wtryski - bardziej wydajna pompa paliwa - kute tloki - kute korbowody - kute walki - twardsze glowice - zmodyfikowany dolot ( filtr, DV, orurowanie itd ) - zmodyfikowany wydech ( kolektor, katalizatory out itd ) - strojenie Modyfikacje, ktore musza byc zrobione do takiej mocy : - hamulce - sprzeglo - uklad chlodzenia ( tego nie jestem pewien, ale slyszalem, ze potrafi sie przegrzewac ) - chlodzenie oleju - polosie To jest tylko plan pogladowy i im blizej nowego samochodu tym bardziej bede temat poglebial... na chwile obecna nie mam zamiaru z nikim o tym dyskutowac. wiesz jakie ogromne koszty są takich modyfikacji , pogadaj z SID-em , jak coś...
kosiniak Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 chetnie sie dowiesz, czy pieknym polskim zwyczajem probujesz komus udowodnic, ze jest idiota a ty nie? Lista modow ustalona przeze mnie w/g tego co znalazlem w internecie... ( nie mowie, ze jest ona idealna.... ) to ja ci powiem co ja znalazlem w necie, ze np. orurowanie silikonowe idealnie pasuje a nie pasuje, ze np. polosie renomowanych firm pasuja a nie pasuja(tu akurat nie w oooo), ze przewody od dedykowanych dodatkowych zestawow do chlodzenia oleju sa idealne a nie sa i nagminnie pekaja przewody, ze przewody w oplocie sa idealne a nie sa i pekaja, oczytales sie i tylko tyle, zero wiedzy, same przypuszczenia, mysle nie nie masz najmniejszego pojecia o czym piszesz-> twardsze glowice, zmodyfikowany kolektor wydechowy, polosie itd.................[br]Dopisany: 28 Maj 2009, 14:09_________________________________________________aha i nadal nie odpisales mi czym roznia sie te motory, sadze ze poprostu nie wiesz, gdybys wiedzial to mialbys swiadomosc ze p[rzy modahc jakie planujesz nie potzrebujesz zmieniac motoru, skoro i tak idzie kucizna to jaki to ma sens? poprostu wydac kase?
aw69 Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 kolega ajax tak sobie pisze aby pisac....projekt o ktorym wspomnial na 1 stronie - nigdy ale to przenigdy nie powstanie, kazdy z nas forumowiczy moze sobie pisac takie brednie Prędzej ta S4 bedzie skundlona i obwieszone tandetnymi wiejskimi dodatkami niz zagosci tam "zakuty motor z RS4"
ajax Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Opublikowano 28 Maja 2009 Panowie, oprocz tego, ze podwazacie i wysmiewacie kazdy plan to nie mozna tego nazwac nawet krytyka... Koszty? Tak... potrafie ocenic, czy na cos mnie stac czy nie... Kolego kosiniak Roznice w silniku? Nie bede pisal, bo wiem, ze ty wiesz a pytasz w niewiadomym celu... tylko sie domyslam co chcesz przez to osiagnac. Projekt jest w fazie planowania i rekonansu... na chwile obecna jest to tylko teoria.... Koledze aw69 juz podziekuje, wroc tutaj jak chociaz troszke sie ogarniesz i podniesiesz poziom dyskusji... Generalnie, watek jest o moim samochodzie.... zwroccie uwage, ze nie wniesliscie do niego nic, poza bezsensownym wysmiewaniem sie... czego wam tak bardzo zal? Ostatni raz powtarzam, ze osoby ktore nie chca nie musza czytac tego watku....
A3 Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 Ajax spokojnie Kolegom AW i Kosiniak chodziło o to że 500KM w motorze 2.7 BiTurbo to nie jest tak szybciutko i taniutko jak Ci się zdaje poza tym żeby uzyskać taką moc 500KM trzeba zmienić troche więcej części niż Ty tam wypisałeś, rozmawiałem na ten temat z człowiekiem który buduje najmocniejsze 2.7 BiTurbo w PL...wtajemniczeni wiedzą o kogo chodzi Nie wiem czy wiesz jaką kase kosztuje zrobienie zdrowych i pełnych 500KM, można zrobić taniej ale wtedy auto zaliczny więcej dni w warsztacie niż kilometrów na drodze... Oni troche siedzą w temacie S4 i wiedzą że szybko to można zrobić coolery z RS'a i soft i mieć 300KM z lekkim plusem może a nie 500KM
poziek Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 Ajax na te 500KM to jednak droga SIDa jest najrozsadniejsza. Natomiast pod te 380-400 jak najbardziej oparłbym się na podzespołach rs4 plus głowicach z 2.8 i FMICu a nie małych SMICach.
aw69 Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 Ajax ale o czym ja tu mam z toba dyskutowac ? Nabyles dopiero auto i fantazjujesz z glowa w chmurach, obudz sie kolego !!!!!!!!! Jestem pewien ze wroce tu za rok to tego topicu i twoja fura nie bedzie miala nawet 400 HP nie mowa juz o 500 hhahaha[br]Dopisany: 28 Maj 2009, 17:04_________________________________________________P.S. tutaj poziomu dyskusji to niema zadnego od tego trzeba zaczac Idz maluj zaciski na fioletowo [br]Dopisany: 28 Maj 2009, 17:07_________________________________________________i zmien sobie opis bo niemasz zadnego silnika AGB ani tym bardziej 265 PS
ajax Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Opublikowano 28 Maja 2009 Koles ma do mnie wielki zal, tylko nie wiem o co.... spojrz na wypowiedz A3 i Pozka.... tak malo pisza a tak duzo wnosza do tematu. Tak czy inaczej, skonczylem. Luz wrzucony
A3 Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 No i elegancko wszystko na spokojnie Wszyscy wspólnie życzymy Ci jak najlepiej i niech wyjdzie u Ciebie te magiczne 500KM bo taka moc w Esce to rzadki okaz osobiście znam 2 takie auta w PL a 3-cie auto Sida się buduje
Rekomendowane odpowiedzi