wesz82 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Panowie ja was nie kumam,przecież takie są jego plany i jak byście nie pisali i próbowali udowodnić waszą nację kolega Ajax i tak będzie do tego dążył... Po co komentarze w stylu idź pomaluj zaciski na fioletowo????????? Zamiast szkodzić to pomóżcie w tym żeby było bliżej tych 500 kucy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosiniak Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Zamiast szkodzić to pomóżcie w tym żeby było bliżej tych 500 kucy jakbys nie zrozumial to malowanie zaciskow nie zbliza auta do tej magicznej granicy 500ps Tak apropo to ja tez nie wierze ze kolega zrobi to co napisal, jestem pewien na 100% ze w tym aucie nie bedzie ani body rs4 ani moto rs4 ani tym bardziej 500ps! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Twoja wiara do niczego nie jest tutaj potrzebna, wazne, ze ja wierze... Niewierny Kosiniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosiniak Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 twoj auto, twoja sprawa, po co tylko przedluzac sobie penisa i pisac w profilu ze sie ma AGB skoro sie nie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A3 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Ja wspólnie z kolegą AW i Kosiniakiem wierzymy że kupisz na duże mocne motor z RS4 i zrobisz 500 zwinnych kobył :kox: a życzymy Ci nawet i 600. Poprostu działaj i wklejaj fotki z pracy, fotki wykresów itp a my czekamy na rezultaty pracy nad Killerem numer 2 w końcu było ich dwóch... :gwizdanie: :cool1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 A ja na czas czekania zawieszę rozmowę. Jeżeli ktoś będzie chciał coś dodać to proszę do mnie pisać PW [br]Dopisany: 29 Maj 2009, 16:06_________________________________________________Temat odwieszony podobno jakieś mody zawitały Proszę w takim razie o merytoryczną dyskusję OT będę kasował i nawet nie będę pisał komukolwiek dlaczego :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franio Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosiniak Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 cos tam pan namodzil, chwal sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Aha, watek byl zamkniety ale ja troszke sie pobawilem Wymienilem glosniki w tylnych drzwiach na Infinity 2-Way, srednica membrany 130 mm. Znalazlem pewne uwagi na ten temat poniewaz bylo ryzyko zaburzenia sceny z przodu. Okazalo sie, ze nic sie z przodu nie zmienilo poniewaz gwizdek jest za nisko i wcale go nie slychac. Za to z tylu gra o niebo lepiej ( tylko, ze ja tam jeszcze nigdy podczas jazdy nie siedzialem:gwizdanie: ). Glosnik bose jest niskotonowy. Bylo troche rzezbienia bo bose chyba celowo zbudowal tak swoj system zeby nie mozna bylo wstawic nic p&p. Dokupilem felge ori S4 o wymiarach 17" x 8" ET35 z gumka Conti SportContact 3 225/45 ZR17. Poprzednio byly 17" x 7,5" ET45. Kola wyszly na zewnatrz i chlapia mi boki samochodu Teraz wyglada lepiej ale chyba za wysoko stoi jak na takie ustawienie. Zdjecie telefonem i samochod brudny, ale chyba widac to co trzeba W koncu przyszly z UK zawory Forge Splitter, dzisiaj zamontowalem w setupie hybrydowym. Samochod jezdzi elegancko ( tak jak wczesniej ), komputer nie wyrzuca bledow. Pssssyt slychac ale trzeba buta docisnac zeby bylo cisnienie. Pozniej zmiana biegu lub poprostu puszczamy gaz i poooof! #edit Zamienilem storny, wyregulowalem i jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Widze kontrowersyjne zaworki FORGE Spillit (czy jak to sie pisze). Podstawowe pytanie. Jak silnik sobie z nimi radzi i co z Pssss... Slychac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A3 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Wogóle nie wiem dlaczego nie zastosowałeś/kupiłeś seryjnych zaworków...bo co ten gadżet?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Wogóle nie wiem dlaczego nie zastosowałeś/kupiłeś seryjnych zaworków...bo co ten gadżet?? Te tez moga dzialac jak seryjne a nie byly duzo drozsze Pozniej sie okaze przy strojeniu czy pozostana w takiej konfiguracji czy przelacze je na full recirculating.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalekx Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 ajax felga z S6 Mam dokładnie taką samą 8'' i et 35 wygląda o niebo lepiej niż ori 7,5'' S4 :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 ajax felga z S6 Mam dokładnie taką samą 8'' i et 35 wygląda o niebo lepiej niż ori 7,5'' S4 :> Hmm to wyjasnia dlaczego nie jest taka sama jak poprzednia Na jakim zawiasie stoi Twoja niunia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hteb Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Może nie mam serii ale mam 8x17 ET35... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A3 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Zrób sobie Coolery z RS'a, ,,poluźnij" wydech (wywalenie katów i środkowego tłumika) i zrób dobry program i będzie zadowolony kasa też nie wyjdzie duża a odczujesz różnice w jeździe tak by było najlepiej, zrób to a nie jakieś zaworki :wink4: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelon Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Tak przeglądam sobie topic i wydaję mi sie że trochę zejdzie zanim osiągniesz 500+ skoro zaczynasz od głośników i "pssssytania" Dobrze kolega A3 napisał,zacznij od IC z rs4,wytnij katy,zrób program i wtedy polataj. Koszta nieduże w porównaniu do set'upu na 500+ a będzie latal o wiele milej Ewentualnie zapodaj jeszcze sprzegło rs4 i chłodnice oleju,która w lecie czasem się przyda I odkładaj na reszte części a nie będziesz na głośniki tracił A wracając do "pssst",też miałem założyć do siebie ,ale słyszałem że akurat w 2.7 BiT czasem sie nie przyjmują? Prawda to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A3 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Tak to prawda, zobacz że nawet mocne 2.7 BiT latają na seryjnych ,,zaworkach" Powracając do kolegi najlepiej napisz do kolegi SiD'a o kosztach takich modów tam już nie ma pół środków, nie licz samego silnika dolicz zawias nie tani dolicz heble nie tanie sama robocizna za poskładanie tego to też nie będzie 500zł plus strojenie dodatkowe wskaźniki i kupa rzeczy. Moim skromnym zdaniem mody w 2.7 na 500KM+ łącznie z zawiechą itp to pewnie z 50tys lub nawet troche więcej. Musisz pamiętać także o tym że taka Esa nakoksowana na 500 zdrowych kobył to już raczej średnio auto na codzień ze względu na spalanie, sprzęgło itp itp. Jak zrobisz coolery, wydech i soft radze polatać a potem pójść na stage 2 czyli pompa, wtryski, większe turba z RS4 lub RS6 i ewentulanie większe głowice jak byś to zrobił to miałbyś może 400KM to już naprawde mało kto Ci podskoczy na ulicy uwierz żeby kilować motory nie trzeba mieć trylion koni to jest quattro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelon Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 No właśnie czyli zaworków nie ma sensu,dobrze słyszałem A propos jak już podliczysz koszta i zdecydujesz się na 500+ to mam turbo z rs6 na sprzedanie.Miały być u mnie,ale ..Nie są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Zrób sobie Coolery z RS'a, ,,poluźnij" wydech (wywalenie katów i środkowego tłumika) i zrób dobry program i będzie zadowolony kasa też nie wyjdzie duża a odczujesz różnice w jeździe tak by było najlepiej, zrób to a nie jakieś zaworki :wink4: W poniedzialek samochod idze ponownie do mechaniora... jak go skonczy to bede myslam nad FMIC-em Najszybciej znalazlem to : http://re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=619 Napisalem do SID-a, moze pomoze Jezeli chodzi o wydech to mam to w planie ale przed samym programem bo mam PostCat O2 Sensor i trzeba zaraz modyfikowac mapki. # edit Panowie, usunalem z pierwszego posta modyfikacje na RS4 wiec skonczmy juz ten temat... samochod bedzie seryjny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi