A3 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Kolego ja do Twoich modów na 500KM nic nie mam im więcej dokoksowanych Esek tym lepiej tylko chciałem Ci przedstawić że to już nie będzie normlane auto i kapusty też trzeba troche mieć. Jeżeli teraz piszesz że ma być seryjne to po co Ci ten FMIC??? pod zrobienie wydechu i softu nie trzeba żadnego FMIC coolery z RS'a starczą
Iverson Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 ...a o sprzedaży pokoxowanego auta nie wspomnę
A3 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 ...a o sprzedaży pokoxowanego auta nie wspomnę Dokładnie Ogólnie taka Esa 500KM czy więcej to już bardziej jako drugie auto.
ajax Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2009 Nie no, chce zakonczyc ta dyskusje bo nie widze wiekszego sensu na chwile obecna... wszyscy ( prawie ) skazuja mnie na niepowodzenie. Macie racje! Tylko skonczmy juz ten temat.... Iverson, samochodu nie mam zamiaru sprzedawac.... bede sie nim bawil dopoki mi starczy czasu i pieniedzy a pozniej pojdzie na zlom :gwizdanie: Sam jak szukalem S4 to pierwsze kryterium jakie musiala spelniac to czysta seria Wiec spodziewam sie, ze jej pozniej nie sprzedam...
Iverson Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Ajax , bez przesady, bynajmniej, ja Ci źle nie życzę , powodzenia w rezaniu, bo masz piękne kultowe autko
rafalekx Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Hmm to wyjasnia dlaczego nie jest taka sama jak poprzednia Na jakim zawiasie stoi Twoja niunia? Ja mam ori sport 1BE -20 czy jakoś tak Ale niżej już nie będzie Być może felgi 8'' były też w S4, ale na bank była to seria w S6, swoje kupiłem właśnie z takiego auta
kosiniak Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Wszytstkie te bovy w s4 nie sa zbyt zdrowe, ten twoj pssst," działa jak mała nieszczelność w układzie, niby wszystko jest ok, turbinka pompuje, ciśnienie odpowiednie jest, ale zaworek przy dużych obciążeniach nie trzyma ciśnienia i je upuszcza. Turbinka wtedy stara się nadgonić stratę ciśnienia w układzie, bo ktoś kazał jej pompować tyle, a tyle i w efekcie turbinka kręci coraz wyższe obroty, aż w pewnym momencie mówi odczep się i pada...na pysk."
Buba Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Ale sie czepiliscie... Chce robic 500KM niech robi, nie chce tez moze byc. Jaki sens komentowac cos czego jeszcze nie ma. Moze nigdy nie powstanie. Jest masa tematow gdzie ktos kupil 1.8T albo 2.7biT i pisze ze mody beda na tyle i tyle, fele kox, body S/RS a w rzeczywistosci zostaje seria, ewentualnie SOFT/albo zaraz jest na allegro. Kosztu modow Audi sa spore Wrzucaj efekty pracy. Wtedy bedzie mozna komentowac. Szukaj informacji i rob z glowa bo furacz zacny. Faktycznie zauwazylem ze jedyne same slowa krytyki w twoim kierunku ze strony dwoch osob...
kosiniak Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Jest masa tematow gdzie ktos kupil 1.8T albo 2.7biT i pisze ze mody beda na tyle i tyle, fele kox, body S/RS a w rzeczywistosci zostaje seria, ewentualnie SOFT/albo zaraz jest na allegro. jezlei pijesz do mnie to powiedz to w oczy, jak nie sprzedam to zrobie to co mialem zrobic, jak sprzedam kupuje RS'a i przy tym zostaje, wole jednak opcje numer 2! zreszta jak narazie poza k04 wszytsko jest zrobione i ja nie zaczalem swojego tematu od tego ze robie potwora 500ps!
Buba Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Jest masa tematow gdzie ktos kupil 1.8T albo 2.7biT i pisze ze mody beda na tyle i tyle, fele kox, body S/RS a w rzeczywistosci zostaje seria, ewentualnie SOFT/albo zaraz jest na allegro. jezlei pijesz do mnie to powiedz to w oczy, jak nie sprzedam to zrobie to co mialem zrobic, jak sprzedam kupuje RS'a i przy tym zostaje, wole jednak opcje numer 2! zreszta jak narazie poza k04 wszytsko jest zrobione i ja nie zaczalem swojego tematu od tego ze robie potwora 500ps! Dlaczego sie denerwujesz od razu? Myslisz ze wszyscy cos do ciebie maja i kazdy cie atakuje? Wyluzuj Male sprostowanie: pisalem ogolnie o "chwaleniu sie" na forum. Nie mam nic do ciebie i nie mam zamiaru sie z toba klocic. Czepiacie sie poprostu bez sensu. Chce to niech robi. Jego kasa, jego wizja. Tuningu sa dwie drogi. Albo bazujesz na projektach ukonczonych/sprawdzonych albo robisz cos sam, przecierasz szlaki. Chcial zalozyc takie DV to zalozyl. Moze mu sie uda i bedzie dzialac albo suszarki powiedza PaPa. Moze ma w domu nowe Eliminatory i kase na to wszystko co chce zrobic a chce pojezdzic dla frajdy. Tego nie wiesz. Twoje wypowiedzi sa takie jakby popelnil jakis straszny blad i zaraz bedzie armageddon. Chilli out
ajax Opublikowano 12 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2009 Wszytstkie te bovy w s4 nie sa zbyt zdrowe, ten twoj pssst," działa jak mała nieszczelność w układzie, niby wszystko jest ok, turbinka pompuje, ciśnienie odpowiednie jest, ale zaworek przy dużych obciążeniach nie trzyma ciśnienia i je upuszcza. Turbinka wtedy stara się nadgonić stratę ciśnienia w układzie, bo ktoś kazał jej pompować tyle, a tyle i w efekcie turbinka kręci coraz wyższe obroty, aż w pewnym momencie mówi odczep się i pada...na pysk." Ehh kolego to dziala dokladnie odwrotnie. Jak masz uszkodzony DV a wiemy, ze seryjne potrafia padac to wtedy upuszcza cisnienie przed turbine i zaczyna mielic je ponownie. Podstawowa zaleta hybrydy jest to, ze nie wystepuje efekt "cichego zabojcy " czyli przekrecenia turbiny. Na Zaworki mam dozywotnia gwarancje i wytrzymuja duzo wieksze cisnienia niz seria... wiec pod obciazeniem nie ma opcji zeby nie trzymal... Uklad faktycznie jest rozszczelniony ale tylko w specyficznej sytuacji i w takich ilosciach, ze nawet komputer tego nie wykrywa. Po dwoch dniach jezdzenia moge powiedziec, ze samochod jezdzi elegancko i nawet bardziej plynnie.... wczesniej dosc szybko szedl pelna para a teraz plynniej reaguje na gaz... wyglada na to ze DV nie byly do konca sprawne. A o potworze na 500 PS napisalem na koncu tematu Ale zniklo :gwizdanie: Wiec EOT FFS! P.S. Buba, dzieki za wsparcie
kosiniak Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Ja sie nie cisnieniuje i nie denerwuje, ja chce dobrze dla ciebie, te zawory tak dzialaja i w s4 nie powinno sie ich zakladac, fakt te hybrydowe zwracaja czesc powietrza spowrotem do ukladu ale podkreslam, tylko czesc. Nikt tu zle ci nie zyczy, wrecz przeciwnie, ja lubie grube projekty, jakbym mial wieksze zaplecze finansowe to na bank mialbym i modzone s4 i modzone rs4 Z seryjnymi dv jest tak jak mowisz, lubia padac dlatego zaklada sie nowe, koszt 130pln sztuka. Tez bralem pod uwage inne i tez chcialem pssst jednak rozsadek wzial gore, mi bardziej zalezy na bezawaryjnosci i odposcilem sobie, 2,7 nie lubi pssst!!
ajax Opublikowano 12 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2009 Tez bralem pod uwage inne i tez chcialem pssst jednak rozsadek wzial gore, mi bardziej zalezy na bezawaryjnosci No to wlasnie ja kupilem bezawaryjny Forge i pozbylem sie padajacej serii :gwizdanie: Wogole nie przemawia do mnie Twoj tok myslenia... to co napisales wczesniej o przekrecaniu turbiny nie znajduje tutaj zastosowania... chodzi Ci o psst? To jest hybryda, moge przestawic ja na full recirculating i bedzie dzialal identycznie jak DV tylko bez awarii. Na temat hybryd w silnikach VAG-a czytalem bardzo duzo teorii ( nie na polskich stronicach ) i nigdzie nie znalazlem nawet wzmianki o tym, ze zagraza to turbinie...wrecz przeciwnie! Dlatego sie zdecydowalem
kosiniak Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 ok, rob co uwazasz, twoje auto, twoja sprawa............
Nosb Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Chcecie miec dobry dzwiek ? Lekkie PSsss i warkot ? Kupcie porzadny stozek! Mruczy i syczy jak glaskany i wsciekly kotek W V6 bedzie miazga... Dodatkowo jest jeszcze cos czego nie dadza Blow off itp ... Mianowicie dzwiek zasysanego powietrza Ale oczywiscie zaraz sie ktos odezwie ze stozki szkodza silnikowi Generalnie ajax faktycznie nie wiem co ten watek jakos tak niezdrowo sie rozwija Chlopaki powiedzieliscie mu raz ze moga mu sie turbiny posypac od tych zaworkow... Tak samo od zwyklych zepsutych mu sie by posypaly. My za to nie placimy tylko on Wyluzuuuujcie Ajax : kiedy robisz soft ? masz troche ponad 300 koni i 500 nm a to juz spore liczby Faktycznie na sam soft zostawilbym seryjne IC bo wystarcza ALE FMIC na pewno nie zaszkodzi a tylko pomoze
A3 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Nosb stożek nie szkodzi silnikowi w sensie że silnik się rozleci, tylko weź dobrze wystrój i zrób dobry program na stożku w 2.7 BiT.....
kosiniak Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 tu wszyscy biora pod uwage silniki grupy vag i kazdy porownuje je do 2,7. Zakladajcie te stozki do BiT, zakladajcie te Bov'y, robcie co chcecie, to wasza kasa i wasze silniki, nie szukajcie tylko pozniej mozgu w d....e i nie piszcie na forum "pomocy, co sie stalo, gdzie kupic, kto tanio naprawi". Nikt tu nie da sobie nic powiedziec i chociaz sam nie wie czy ma racje, chociaz nie ma tak naprawde pojecia ani praktyki to i tak wie lepiej! Tmetay tylko i wylacznie po to by sie chwalic a nie zeby sie cos dowiedziec. Kazda proba pomocy jest odbierana jako atak, dorosnijcie panowie..........
A3 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Dokładnie to nie jest żaden atak na nikogo tylko rady forumowych kolegów Co do Esek to polecam tą firme http://www.pm-motorsport.pl/ Maciek tel. 503-825-842 gość poskładał mase S4 i RS4 i modzonych i nie modzonych w temacie Audi nie znam lepszego w PL, zadzwoń pogadaj a wytłumaczy Ci to człowiek ogarnięty i powie co najlepiej zrobić
ajax Opublikowano 12 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2009 Panie kosiniak, naprawde nie rozumiem dlaczego nie mozesz tego juz zakonczyc.... jak bede potrzebowal Twojej pomocy to Cie o nia poprosze. Na chwile obecna nie podajesz zadnych argumentow za i przeciw tylko piszesz nie bo nie a to nigdy do mnie nie przemawialo. Nikt nie bedzie plakal, ze samochod nie jedzie bo on bedzie jezdzil i tego jestem pewien.... nigdy nic tanio nie naprawialem. Prosty fakt. Kupilem ori tarcze i klocki. W dwa tygodnie je pogialem. Teraz kupuje Brembo Oro + Ferodo DS Pre. Widzisz tu gdziesz nieprawidlowe podejscie? Nie chce przetaczac tarcz ktore sa praktycznie nowe....i pogiete Generalnie ajax faktycznie nie wiem co ten watek jakos tak niezdrowo sie rozwija Tez mam takie wrazenie Odnosnie programu to mialem robic teraz ale najpierw chce poczekac az sid zalatwi mi P&P FMIC zza oceanu bo koniecznie chce go sam zamontowac ( nie dlatego ze mi szkoda na montaz tylko dlatego, ze mam z tego za***ista frajde!) Jeszcze chce wywalic katy ( chodzi o czujnik za katem, trzeba stroic ) ale chyba zrobie caly wydech. Wtedy pojade na program, zeby to wszystko razem ladnie wystroic Nad stozkiem jeszcze nie myslalem.... bardziej mysle nad modyfikacja obecnego dolotu na taki o wiekszej wydajnosci i dzwiekach akustycznych ( TIP z kwasowki tez robi robote )
A3 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Ajax prosze zadzwoń do człowieka którego Ci wyżej wymieniłem, naprawde seryjny dolot jest ok zobacz w jakich 2.7 BiT są seryjne doloty w autoach po 500KM po 450KM itp i jest seryjny dolot w sensie że seryjna puszka filtra IC oczywiście inny. Przykład masz pod nosem Sid na mocy 430KM seryjny dolot teraz robi na 500KM też seryjny dolot. Ja wiem że to Twoja kasa i do portfela Ci nie zaglądam ale mi chodzi o to abyś oszczędził kase, dolot w stylu stożka i Innych wynalazków naprawde jest zbędny
Rekomendowane odpowiedzi