macieks-c Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Witajcie, podłącze się do tematu, myślę, że podpasuje, jeśli nie proszę o utworzenie nowego. A więc do rzeczy ostatnio pojawił się mały problem w mojej Be6 z odbiorem fal radiowych, rozebrałem boczek i zobaczyłem taki widok (foto), jak u Was jest podłączona antena ? wydaje mi się, jak by ktoś tam grzebał i nie do końca jest to poskładane ze 'sztuką' ? Wszelkie podpowiedzi mile widziane, dodam tylko ,że nie mam żądnego wzmacniacza sygnału, wcześniej radio odbierało fajnie, a od jakiegoś czasu się pojawiły te problemy. Czarny przewód nie był wgl podpięty do kostki, gdy już go zacisnąłem i poskładałem sytuacja się nie zmieniła.
airbob Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Kolejna rzeźba, ktoś zebrał wszystkie druty od anten do kupy i spiął razem, dodatkowo usunął wzmacniacz.
bartekzks Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) Witam. Mam prośbę i pytanko za razem . Okazało się po rozkodowaniu vin'a ,że o ri w aucie było SYMPHONY 2din a ktoś dołożył RNS'e ale zrobił to "aby było " i teraz jest problem z NAVI czy ktoś z kolegów przechodził z SYMPHONY na RNS'a ?? Z radiem też czasem jakby miał problemy ... Mogę prosić o rady lub instrukcje/rady dokładnie co jak zrobić/podłaczyć/ kupić bo ja to kompletny amator. Doczytałem ,że anteny od navi i radia powinny być z tył€ nad szybą tylna tak ?? ( auto to A4 B7 SEdan 2005 R z USA z płetwą na dachu ) Proszę o pomoc an pw lub tu w temacie. Pozdro Edytowane 26 Marca 2015 przez bartekzks
szeryf Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Co to znaczy "aby było"? Napisz dokładnie co wg Ciebie jest źle, czego brakuje, a najlepiej powklejaj zdjęcia. Symphony 2 din to może być Symphony 2 lub 2+, przy zmianie z tego pierwszego potrzebne są przejściówki, z drugiego wystarczy przełożyć piny.
bartekzks Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) Co to znaczy "aby było"? Napisz dokładnie co wg Ciebie jest źle, czego brakuje, a najlepiej powklejaj zdjęcia. Symphony 2 din to może być Symphony 2 lub 2+, przy zmianie z tego pierwszego potrzebne są przejściówki, z drugiego wystarczy przełożyć piny. To znaczy pełno kabli tunerów DVB czy innego gówna w tym temacie wrzuciłem fotki : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/6986-nawigacja-rns-e-od-a-do-z-audi-navigation-plus/page-194 posty nr , 3862 , 3870 Navi widzi max 5 satelit , potrafi się zgubić/ zgłupieć jadę np z Bydgoszczy do Torunia ( drogą 80) to na próbę ustawiłem navi na niektórych łukach lub skrzyżowaniach jedzie prost np w głąb lasu a trasa jest po łuku po chwili przerywa i się poprawia Z mojego VIN"u po rozkodowaniu wyszło , że było aucie dokładnie : PBS G audio package symphony A radio ma czasem problemy ze stacjami . Dodam że z tyłu w bagażniku mam jakieś wtyczki po lewej stronie proszę foto : http://zapodaj.net/31723ad13d842.jpg.html http://zapodaj.net/a46f00d41bcc2.jpg.html http://zapodaj.net/0c1355b5d9cf0.jpg.html http://zapodaj.net/fe135ca79a80e.jpg.html http://zapodaj.net/b6488f80aea9e.jpg.html Edytowane 26 Marca 2015 przez bartekzks
szeryf Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Ktoś Cię pytał czy za wtyczką Quadlock masz wtyczki ISO, nie odpowiedziałeś Ktoś pytał czy ustaliłeś dokąd idzie kabel z niebieską wtyczką (GPS), nie odpowiedziałeś Wtyczki w bagażniku są od tunera satelitarnego. Zdjęcia rób z większej odległości, żeby było widać coś dookoła
bartekzks Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) Ktoś Cię pytał czy za wtyczką Quadlock masz wtyczki ISO, nie odpowiedziałeś Ktoś pytał czy ustaliłeś dokąd idzie kabel z niebieską wtyczką (GPS), nie odpowiedziałeś Wtyczki w bagażniku są od tunera satelitarnego. Zdjęcia rób z większej odległości, żeby było widać coś dookoła nie miałem jeszcze chwili żeby wyjąć radio i porobić zdjęcia miałem dzisiaj to robić a chyba dopiero jutro lub w sobotę dam radę ( o ile znowu nic się nie zmieni) a wolałbym wiedzieć co muszę mieć w razie "W" żeby w Sobotę lub inny dzień jak zacznie mi tam kumpel grzebać od razu złożyć tak jak powinno być a nie później czekać aż jakiś kabel lub antena dojdzie bo dwa razy to samo robić to nie uśmiecha mi się I jakieś rady jak ktoś to już robił by się przydały, co jak zrobić od początku do końca bo nawet chyb bym wolał to robić że tak powiem od nowa na nowych gratach niż użerać się z tym co jest a to wywalić Edytowane 26 Marca 2015 przez bartekzks
szeryf Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Tylko nie wiem co chcesz robić, co Ci przeszkadza. Jak nie używasz tunera DVB-T (a chyba taki masz włożony), to go wyciągnij. Jeśli chodzi o navi, to musisz znaleźć antenę, pewnie jest w kijowym miejscu i nie łapie. Co do odbioru radia, to tu są 2 opcje, albo miałeś Symphony 2+ i wtedy nie masz żadnych przejściówek (Symphony 2+ ma takie wtyczki jak RNS-E), to musisz odłączyć 1 kabel antenowy albo zmienić wzmacniacz antenowy, jeśli miałeś symphony 2, to masz przejściówki, i może przejściówka antenowa nie styka. Błędy anteny sprawdzisz VCDSem. Jak widzisz ciężko coś konkretnie powiedzieć jak nie wiadomo co tam masz za radiem
macieks-c Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Kolejna rzeźba, ktoś zebrał wszystkie druty od anten do kupy i spiął razem, dodatkowo usunął wzmacniacz. Jak mogę przywrócić stan pierwotny, by poprawić odbiór fal radiowych ?
airbob Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 A jakie masz radio bo od tego zależy rodzaj wzmacniacza i instalacji do niego.
macieks-c Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 A jakie masz radio bo od tego zależy rodzaj wzmacniacza i instalacji do niego. Audi Concert II
szeryf Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 To wzmacniacz z końcówką P, jest tego pełno na allegro
macieks-c Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Coś takiego rozumiem, i jak go poprawnie podpiąć pod tą moją "fuszerke" ?
msu Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Mam takie pytanie co jest podpięte pod wejście "IF IN" drugie wejścei przy tej wtyczce zółtej bo rozumiem że pod AM/FM OUT podajemy zwrotnr 12V z separatora przy radiu?
airbob Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Jest to wejście sygnału diversity, który wychodzi z radia i wraca do wzmacniacza, aby na jego podstawie wzmacniacz sobie decydował o przełączaniu anten.
msu Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 A gdy radio jest nie oryginalne to co steruje tą zwrotnica antenową musi to być podpięte pod masę czy może sobie wisieć nie podłączone?. A drugie pytanie na obudowie nie na żadnej informacji ze trzeba podać na ten wzmacniacz/zwrotnice jakieś zasilanie.
airbob Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Przy nie oryginalnym radiu właśnie jest problem, bo żadne inne radio oprócz fabrycznego nie steruje systemem diversity. Czyli żadne rozwiązanie (podpięcie pod masę czy pozostawienie w powietrzu) wejścia IF IN nie jest dobre bo wzmacniacz nie wie jak się zachować. Żaden z tych poziomów napięć nie mieści się w przedziale akceptowalnym przez to wejście. Przy przejściu na radio niefabryczne należy przejść na system z jedną anteną (lewa szyba) oraz zastosować wzmacniacz bez obsługi diversity. Każdy wzmacniacz aby wzmacniał musi mieć podane zasilanie to logiczne. Na oponach też nie pisze że aby działały trzeba je napompować . Oryginalnie zasilanie idzie przewodem antenowym AM/FM OUT i tym przewodem także idzie sygnał radiowy ze wzmacniacza do radia.
msu Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 rozumiem sarkazm - ale patrząc na ten wzmacniacz można pomyśleć żeby zasilić bo poprzez IF IN lub stwierdzić że to zwykły sumator pasywny Dziękuje za odpowiedź.
airbob Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Cały czas to urządzenie jest nazywane wzmacniaczem i jest to poprawne nazewnictwo. Funkcje poszczególnych gniazd były kilkukrotnie opisywane bo co jakiś czas ktoś o to pyta zamiast zerknąć kilka stron wstecz. Opis IF IN mi nie sugeruje wejścia zasilania, owszem wejście tak ale wejście sygnału wysokiej częstotliwości.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się