Fido Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 done,mam ten sam problem co Giede , wyskakuje mi taki błąd. 1 Fault Found: 00858 - Connection: Radio ZF Output to Antenna Amplifier 36-00 - Open Circuit
airbob Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Jest to ogólna informacja o braku połączenia "otwarty obwód", próbowałeś to kasować ? Podczas odpinania wzmacniacza można złapać taki błąd. Przy okazji przeglądnąłem zdjęcia z rozbierania mojego auta i wyszło że u mnie FM2 IN jest podłączone (wcześniej sugerowałem że może nie być wykorzystywane). Niestety na zdjęciach nie widzę oznaczeń modelu wzmacniacza jaki mam ale ilość złączy się pokrywa. Jedyne co widzę to kabel z FM2 IN idzie pod poszycie lewego słupka D. Może rzeczywiście idzie później poprzez zawias do tylnej szyby w klapie. Chyba że może ma coś wspólnego z anteną na dachu. Co do anteny w prawej szybie to wygląda że jest tam dodatkowy moduł znajdujący się pod siłownikiem otwierania wlewu paliwa
done Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 done,mam ten sam problem co Giede , wyskakuje mi taki błąd.1 Fault Found: 00858 - Connection: Radio ZF Output to Antenna Amplifier 36-00 - Open Circuit Trzeba sprawdzić Select -> 56-Radio -> wart. bloki. i napisać to, co widzisz w grupach 004 i 005. 1) w kodowaniu wyłączyć diversity 2) sprawdzić czy jest 12V na wtyczce antenowej w bagażniku 3) odłączyć wtyk antenowy od radia i od wzmacniacza, "przedzwonić" multimetrem przewód antenowy pod kątem zwarcia (być może któraś wtyczka) 4) po wykasowaniu błędów podłączyć do radia kawałek przewodu koncentrycznego i sprawdzić czy z powrotem pojawiają się błędy. pozdrawiam
Fido Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 004 ok 005 Ant.SW.Outp. Open Circuit Punktu pierwszego nie zrobiłem,nie wiem jak. Na drugi i trzeci zbrakło czasu.
done Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Procedura kodowania (m.in. wyłączenia diversity) Audi Radio Generation II - Ross-Tech Wiki pozostałe radia Audi Radio/Navigation System - Ross-Tech Wiki Bez wykonania 2,3,4 to wróżenie z fusów
naian Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Panowie mam pytanie- dzisiaj przy okazji demontażu boczków bagażnika w avancie B6 sprawdziłem instalacje antenową. Dodam, że mam problem z szumiącym radiem. No i okazało się, że po stronie lewej gdzie jest wzmacniacz mam kabelki podłączone pod antenę w szybie natomiast z prawej strony instalacji antenowej brak W ogóle nie ma pociągniętego kabla. Kiedyś na pewno był bo do szyby przylutowane są dwie końcówki kabli ale tak jak pisałem wcześniej przewodu od anteny do wzmacniacza nie ma. Do wzmacka wchodzą tylko przewody z anteny w lewej szybie do złącz AM/FM IN oraz drugi do FZV IN. Zdjęcie mojego wzmacniacza poniżej . I teraz mam pytanie: oczywiście mogę dolutować brakujące kable do szyby ale gdzie je podłączyć do wzmacniacza? I którędy powinien być przepuszczony ten kabel od anteny w prawej szybie do wzmacniacza?
done Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Panowie mam pytanie- dzisiaj przy okazji demontażu boczków bagażnika w avancie B6 sprawdziłem instalacje antenową. Dodam, że mam problem z szumiącym radiem. No i okazało się, że po stronie lewej gdzie jest wzmacniacz mam kabelki podłączone pod antenę w szybie natomiast z prawej strony instalacji antenowej brak W ogóle nie ma pociągniętego kabla. Kiedyś na pewno był bo do szyby przylutowane są dwie końcówki kabli ale tak jak pisałem wcześniej przewodu od anteny do wzmacniacza nie ma. Do wzmacka wchodzą tylko przewody z anteny w lewej szybie do złącz AM/FM IN oraz drugi do FZV IN. Zdjęcie mojego wzmacniacza poniżej . I teraz mam pytanie: oczywiście mogę dolutować brakujące kable do szyby ale gdzie je podłączyć do wzmacniacza? I którędy powinien być przepuszczony ten kabel od anteny w prawej szybie do wzmacniacza?http://s24.postimage.org/x8piuuia9/zdj_cie.jpg Masz jak najbardziej oryginalną (fabryczną) instalację. Przeczytaj wątek od początku ( choćby na str 5) są tam odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.
naian Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Panowie mam pytanie- dzisiaj przy okazji demontażu boczków bagażnika w avancie B6 sprawdziłem instalacje antenową. Dodam, że mam problem z szumiącym radiem. No i okazało się, że po stronie lewej gdzie jest wzmacniacz mam kabelki podłączone pod antenę w szybie natomiast z prawej strony instalacji antenowej brak W ogóle nie ma pociągniętego kabla. Kiedyś na pewno był bo do szyby przylutowane są dwie końcówki kabli ale tak jak pisałem wcześniej przewodu od anteny do wzmacniacza nie ma. Do wzmacka wchodzą tylko przewody z anteny w lewej szybie do złącz AM/FM IN oraz drugi do FZV IN. Zdjęcie mojego wzmacniacza poniżej . I teraz mam pytanie: oczywiście mogę dolutować brakujące kable do szyby ale gdzie je podłączyć do wzmacniacza? I którędy powinien być przepuszczony ten kabel od anteny w prawej szybie do wzmacniacza?http://s24.postimage.org/x8piuuia9/zdj_cie.jpg Masz jak najbardziej oryginalną (fabryczną) instalację. Przeczytaj wątek od początku ( choćby na str 5) są tam odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania. Czyli sugerujesz wymianę wzmacniacza np od A8? A gdybym chciał mieć aktywną antenę z prawej strony musiałbym dokupić wzmacniacz Diversity? Doradz co będzie lepszym rozwiązaniem.
done Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Jeśli masz fabryczne radio to najpierw diagnostyka vagiem. Napisz do kolegi fidotp walczył ostatnio z tym problemem. Ja wymieniałem tego wzmaka na taki z diversity pomogło od razu (choć samego diversity nie używam).
Fido Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Walczyłem i nic nie wywalczyłem. Zastanawiam się nad tym FM2. Pytanie czy w avancie jest jakiś jeszcze wzmacniacz dodatkowy w tylnej klapie przy szybie czy kable bezpośrednio podpięte pod ścieżki ogrzewania. Jeśli bezpośrednio to pytanie brzmi pod które.
tommy-cichy Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Mam takie pytanie, możecie powiedzieć w Avancie w wzmacniaczy który wtyk to ten od anteny Diversity a który od tej normalnej oraz w które wtyki w RNS-E one wchodzą. Tzn. chodzi mi które wyjście we wzmacniaczu wpada pod które w RNSie. Czy np FM3----->(ten wtyk po prawej w RNS-E patrząc od tyłu).
Fido Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Diversity- FM3. Poczytaj od mojego postu nr.104 w tym temacie. http://a4-klub.pl/nawigacja-car-audio-cb-radio-17/all-b6-know-how-odnosnie-poprawy-odbioru-radia-66782/index5.html#post3309234
tommy-cichy Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Przeczytałęm cały temat. Czyli to jest te FM3 IN? Chwilowo mam podłączoną normalną antenę poprzez przejściówkę pod lewy wtyk w RNS-E, czyli teraz muszę jeszcze pociągnąć z tego FM3 do prawego wtyku w RNS-E poprzez przedłużacz. Taki kabelek przedłużający będzie ok, chodzi mi głównie o wtyki: Uploaded with ImageShack.us
Fido Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 A masz wzmacniacz koło prawej szyby ? Bo jak nie to systemu Diversity nie podłączysz.
tommy-cichy Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Oj nie wiem o jakim wzmacniaczu mówisz, może powiem tak. Szybciej u siebie miałem Chorusa i miałem ten mały wzmacniacz kwadratowy. Zmieniłem na RNS-E i podłączyłem tylko antene poprzez przejściówkę tylko w lewy wtyk RNSa. Później dorwałem webasto ze wzmakiem antenowym z końcówką Q czyli full opcja i myślałem po prostu żeby teraz pociągnąć sobie z tego wzmacniacza kabelek pod ten prawy wtyk RNSa. Myślałem że jak go pociągnę to będę miał te Diversity. Mylę się?
airbob Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 Antena diversity ma swój wzmacniacz w prawym boczku. Wzmacniacz ten łączy się ze wzmacniaczem w lewym boczku. Wzmacniacz z prawego boczku (główny) jest połączony z RNS-E dwoma kablami, jeden kabel to sygnał antenowy (sygnał leci ze wzmacniacza do radia) a drugi to zwrotne sterowanie modułami diversity (sygnał sterujący leci z radia do wzmacniacza).
Fido Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 Wzmacniacz z prawego boczku (główny) Głównym jest lewy.
airbob Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 Tak, pomyliłem się, pisząc myślałem o lewym.
bogusa4 Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 witam wszystkich mam jedno pytanie odnosnie demontazu tapicerki w audi A4 B5 posiadam 10X airbag i teraz zeby sie dostac do wzmaczniacza koło podszybia z tyłu musze rozebrac boczek a jest tam poduszka czy istnieje jakas szansa na bezpieczne zrobienie tego samemu jak zdemontowac wszystko?? czy odpinac akumulator? jesli ktos moze zna cos w tym temacie prosze o pomoc ewentualnie PW dziekuje
airbob Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Nie wiem jak jest w B5 ale jak się boisz poduszek to odepnij aku, bardziej bezpiecznie już się nie da.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się