Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Know How odnośnie poprawy odbioru radia Concert Symphony


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

done,mam ten sam problem co Giede , wyskakuje mi taki błąd.

1 Fault Found:

00858 - Connection: Radio ZF Output to Antenna Amplifier

36-00 - Open Circuit

Opublikowano

Jest to ogólna informacja o braku połączenia "otwarty obwód", próbowałeś to kasować ? Podczas odpinania wzmacniacza można złapać taki błąd.

Przy okazji przeglądnąłem zdjęcia z rozbierania mojego auta i wyszło że u mnie FM2 IN jest podłączone (wcześniej sugerowałem że może nie być wykorzystywane). Niestety na zdjęciach nie widzę oznaczeń modelu wzmacniacza jaki mam ale ilość złączy się pokrywa. Jedyne co widzę to kabel z FM2 IN idzie pod poszycie lewego słupka D. Może rzeczywiście idzie później poprzez zawias do tylnej szyby w klapie. Chyba że może ma coś wspólnego z anteną na dachu.

IMG_0159.jpg

Co do anteny w prawej szybie to wygląda że jest tam dodatkowy moduł znajdujący się pod siłownikiem otwierania wlewu paliwa

IMG_0161.jpg

Opublikowano
done,mam ten sam problem co Giede , wyskakuje mi taki błąd.

1 Fault Found:

00858 - Connection: Radio ZF Output to Antenna Amplifier

36-00 - Open Circuit

Trzeba sprawdzić Select -> 56-Radio -> wart. bloki. i napisać to, co widzisz w grupach 004 i 005.

1) w kodowaniu wyłączyć diversity

2) sprawdzić czy jest 12V na wtyczce antenowej w bagażniku

3) odłączyć wtyk antenowy od radia i od wzmacniacza, "przedzwonić" multimetrem przewód antenowy pod kątem zwarcia (być może któraś wtyczka)

4) po wykasowaniu błędów podłączyć do radia kawałek przewodu koncentrycznego i sprawdzić czy z powrotem pojawiają się błędy.

pozdrawiam

Opublikowano

004 ok

005 Ant.SW.Outp. Open Circuit

Punktu pierwszego nie zrobiłem,nie wiem jak.:kwasny:

Na drugi i trzeci zbrakło czasu.

Opublikowano

Panowie mam pytanie- dzisiaj przy okazji demontażu boczków bagażnika w avancie B6 sprawdziłem instalacje antenową. Dodam, że mam problem z szumiącym radiem. No i okazało się, że po stronie lewej gdzie jest wzmacniacz mam kabelki podłączone pod antenę w szybie natomiast z prawej strony instalacji antenowej brak :( W ogóle nie ma pociągniętego kabla. Kiedyś na pewno był bo do szyby przylutowane są dwie końcówki kabli ale tak jak pisałem wcześniej przewodu od anteny do wzmacniacza nie ma. Do wzmacka wchodzą tylko przewody z anteny w lewej szybie do złącz AM/FM IN oraz drugi do FZV IN. Zdjęcie mojego wzmacniacza poniżej . I teraz mam pytanie: oczywiście mogę dolutować brakujące kable do szyby ale gdzie je podłączyć do wzmacniacza? I którędy powinien być przepuszczony ten kabel od anteny w prawej szybie do wzmacniacza?

zdj_cie.jpg

Opublikowano
Panowie mam pytanie- dzisiaj przy okazji demontażu boczków bagażnika w avancie B6 sprawdziłem instalacje antenową. Dodam, że mam problem z szumiącym radiem. No i okazało się, że po stronie lewej gdzie jest wzmacniacz mam kabelki podłączone pod antenę w szybie natomiast z prawej strony instalacji antenowej brak :( W ogóle nie ma pociągniętego kabla. Kiedyś na pewno był bo do szyby przylutowane są dwie końcówki kabli ale tak jak pisałem wcześniej przewodu od anteny do wzmacniacza nie ma. Do wzmacka wchodzą tylko przewody z anteny w lewej szybie do złącz AM/FM IN oraz drugi do FZV IN. Zdjęcie mojego wzmacniacza poniżej . I teraz mam pytanie: oczywiście mogę dolutować brakujące kable do szyby ale gdzie je podłączyć do wzmacniacza? I którędy powinien być przepuszczony ten kabel od anteny w prawej szybie do wzmacniacza?

http://s24.postimage.org/x8piuuia9/zdj_cie.jpg

Masz jak najbardziej oryginalną (fabryczną) instalację. Przeczytaj wątek od początku ( choćby na str 5) są tam odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.

Opublikowano
Panowie mam pytanie- dzisiaj przy okazji demontażu boczków bagażnika w avancie B6 sprawdziłem instalacje antenową. Dodam, że mam problem z szumiącym radiem. No i okazało się, że po stronie lewej gdzie jest wzmacniacz mam kabelki podłączone pod antenę w szybie natomiast z prawej strony instalacji antenowej brak :( W ogóle nie ma pociągniętego kabla. Kiedyś na pewno był bo do szyby przylutowane są dwie końcówki kabli ale tak jak pisałem wcześniej przewodu od anteny do wzmacniacza nie ma. Do wzmacka wchodzą tylko przewody z anteny w lewej szybie do złącz AM/FM IN oraz drugi do FZV IN. Zdjęcie mojego wzmacniacza poniżej . I teraz mam pytanie: oczywiście mogę dolutować brakujące kable do szyby ale gdzie je podłączyć do wzmacniacza? I którędy powinien być przepuszczony ten kabel od anteny w prawej szybie do wzmacniacza?

http://s24.postimage.org/x8piuuia9/zdj_cie.jpg

Masz jak najbardziej oryginalną (fabryczną) instalację. Przeczytaj wątek od początku ( choćby na str 5) są tam odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.

Czyli sugerujesz wymianę wzmacniacza np od A8? A gdybym chciał mieć aktywną antenę z prawej strony musiałbym dokupić wzmacniacz Diversity? Doradz co będzie lepszym rozwiązaniem.

Opublikowano

Jeśli masz fabryczne radio to najpierw diagnostyka vagiem. Napisz do kolegi fidotp walczył ostatnio z tym problemem. Ja wymieniałem tego wzmaka na taki z diversity pomogło od razu (choć samego diversity nie używam).

Opublikowano

Walczyłem i nic nie wywalczyłem.

Zastanawiam się nad tym FM2.

Pytanie czy w avancie jest jakiś jeszcze wzmacniacz dodatkowy w tylnej klapie przy szybie czy kable bezpośrednio podpięte pod ścieżki ogrzewania.

Jeśli bezpośrednio to pytanie brzmi pod które.

Opublikowano

Mam takie pytanie, możecie powiedzieć w Avancie w wzmacniaczy który wtyk to ten od anteny Diversity a który od tej normalnej oraz w które wtyki w RNS-E one wchodzą. Tzn. chodzi mi które wyjście we wzmacniaczu wpada pod które w RNSie. Czy np FM3----->(ten wtyk po prawej w RNS-E patrząc od tyłu).

Opublikowano

Przeczytałęm cały temat. Czyli to jest te FM3 IN? Chwilowo mam podłączoną normalną antenę poprzez przejściówkę pod lewy wtyk w RNS-E, czyli teraz muszę jeszcze pociągnąć z tego FM3 do prawego wtyku w RNS-E poprzez przedłużacz. Taki kabelek przedłużający będzie ok, chodzi mi głównie o wtyki:

fakra.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano

A masz wzmacniacz koło prawej szyby ?

Bo jak nie to systemu Diversity nie podłączysz.

Opublikowano

Oj nie wiem o jakim wzmacniaczu mówisz, może powiem tak. Szybciej u siebie miałem Chorusa i miałem ten mały wzmacniacz kwadratowy. Zmieniłem na RNS-E i podłączyłem tylko antene poprzez przejściówkę tylko w lewy wtyk RNSa. Później dorwałem webasto ze wzmakiem antenowym z końcówką Q czyli full opcja i myślałem po prostu żeby teraz pociągnąć sobie z tego wzmacniacza kabelek pod ten prawy wtyk RNSa. Myślałem że jak go pociągnę to będę miał te Diversity. Mylę się?

Opublikowano

Antena diversity ma swój wzmacniacz w prawym boczku. Wzmacniacz ten łączy się ze wzmacniaczem w lewym boczku. Wzmacniacz z prawego boczku (główny) jest połączony z RNS-E dwoma kablami, jeden kabel to sygnał antenowy (sygnał leci ze wzmacniacza do radia) a drugi to zwrotne sterowanie modułami diversity (sygnał sterujący leci z radia do wzmacniacza).

Opublikowano
Wzmacniacz z prawego boczku (główny)

Głównym jest lewy.

Opublikowano

Tak, pomyliłem się, pisząc myślałem o lewym.

Opublikowano

witam wszystkich mam jedno pytanie odnosnie demontazu tapicerki w audi A4 B5 posiadam 10X airbag i teraz zeby sie dostac do wzmaczniacza koło podszybia z tyłu musze rozebrac boczek a jest tam poduszka czy istnieje jakas szansa na bezpieczne zrobienie tego samemu jak zdemontowac wszystko?? czy odpinac akumulator? jesli ktos moze zna cos w tym temacie prosze o pomoc ewentualnie PW dziekuje

Opublikowano

Nie wiem jak jest w B5 ale jak się boisz poduszek to odepnij aku, bardziej bezpiecznie już się nie da.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...