dlugi Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Mam dylemat, chcialbym zmienic felgi w swoim autki, teraz mam ori 16" montowane w B6 z 2004 roku, chcialbym zalozyc 17" od B7 albo 17" lub 18" od S4 B6. Tylko teraz czy w przypadku felg 18" nie bedzie zbyt "topornie jezdzilo autko? W koncu to tylko 130 KM :/ Czy na seryjnym zawiasie i amorkach nie bede czul sie jak w wozie drabiniastym?
KOval81 Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Topornie to pojęcie względne - na pewno nie stracisz 10s/100 :> zakładając większe koła. Dziury na pewno bardziej odczujesz, bo 225/40 to naprawdę maleńka oponka, ale tragedii nie ma. Po wrocku mi czasami źle się jeździ na 205/55 R16, ale to szczegół. Miałem ten sam dylemat co Ty i dziś odbieram kapcie 225/40 18" - a co mi tam Niestety, ale mania wielkości jest wszechobecna i każdy kto zakłada 17" za chwilkę stwierdza, że jednak cholernie brakuje tego 1". Na serii czuć się może jak strażak nie będziesz, ale wyglądał na pewno :> Strasznie koślawo stoi
variocustoms Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Jechałem w ostatni piątek do Wałbrzycha i Wrocław w porównaniu z Wałbrzychem jest gładki jak stół więc 18'' da radę ale uważać trzeba - 16'' jak wpadniesz w porządną dziurę też rozwalisz.
Dibo Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 18" na Twój silnik będą OK Tylko będziesz musiał pomyśleć przynajmniej o minimalnym obniżeniu zawieszenia
rav Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 chcialbym zmienic felgi w swoim autki, teraz mam ori 16" montowane w B6 z 2004 roku, chcialbym zalozyc 17" od B7 albo 17" lub 18" od S4 B6. zakładaj 18" będą lepiej wyglądać od 17"
hornet Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Pytanie gdzie po tym Wrocławiu jeździsz najczęściej ? Jeżeli kołyszesz się po centrum to śmiało możesz 18 zakładać, jeżeli natomiast wybierasz się na pierdziszewa gdzie jeszcze dziura dziurę pogania i często można po bruku pośmigać to zastanowiłbym się nad 17. Pytani jeszcze o jakim profilu mówimy.
Ukasz699 Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Topornie to pojęcie względne - na pewno nie stracisz 10s/100 :> zakładając większe koła. Dziury na pewno bardziej odczujesz, bo 225/40 to naprawdę maleńka oponka, ale tragedii nie ma. Po wrocku mi czasami źle się jeździ na 205/55 R16, ale to szczegół. Miałem ten sam dylemat co Ty i dziś odbieram kapcie 225/40 18" - a co mi tam Niestety, ale mania wielkości jest wszechobecna i każdy kto zakłada 17" za chwilkę stwierdza, że jednak cholernie brakuje tego 1". Na serii czuć się może jak strażak nie będziesz, ale wyglądał na pewno :> Strasznie koślawo stoi Dokladnie ja to samo mam brakuje mi tego cala szkoda ze tak sie uparlem na 17-nastek.. Pojezdze troszke i odsprzedam
nimskrk Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 zakladaj 18 ostanio bylem w treasie i troszke pojezdzilem po Wrocku i nie bylo tak zle a co do seryjnego zawiasu nie ma tragedii :gwizdanie:
Rafol Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 do b6 bez zastanawiania sie zakładaj 18', ja w swojej b5 mam 17' i zawieche -40mm i auto duzo na komforcie nie straciło
dlugi Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Opublikowano 22 Maja 2009 No dobra, jezeli chodzi o felge 17" to wg zalecen producenta opony powinny byc 235/45/17 a nie 225/45 (tabliczka na slupku pomiedzy drzwiami kierowcy i pasazera). Jezeli chodzi o felgi 18".... ile kosztuje komplet sprezyn i amortyzatorow ktore bede musial kupic zeby na tym jezdzic?
KOval81 Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Jeździć możesz i na ori zawieszce, ale jak chcesz coś taniego to weź sobie zawieszkę MTS Technic - kosztuje chyba 800pln za amory ze springami. Używkę ori 1BE dostaniesz na allegro za jakieś 600-800pln, ale dość ciężko trafić. Koszt samych sprężyn H&R, albo coś podobnego, to ok 500pln, ale zakładanie z ori amorami raczej mija się z celem. Gwint np MTS to koszt ok 1800pln. Kwestia tego ile chcesz wydać.
dlugi Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Opublikowano 22 Maja 2009 jezeli chodzi o sprezyny i amorki to nie biore pod uwage innej opcji niz ori, cena nie jest dla mnie bardzo istotna, poprostu jezeli uznam ze nie bedzie mnie na to stac, to zaloze 17" na standardowym zawieszeniu.
KOval81 Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Po dzisiejszej przesiadce z 16 na 18" śmiało z czystym sumieniem mogę powiedzieć: ZAKŁADAJ SPOKOJNIE 18" jest super
dlugi Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Opublikowano 25 Maja 2009 Koval a zalozyles te 18" na seryjnym zawiasie? Mozesz zrobic jakies foty zeby pokazac jak wyglada?
Cineksik Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 tutaj masz foty Kovalovego auta: http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_kovalowoz_kolejna_dolphin_grau_rs6_na_pokladzie-t77421.0.html , a zawias ma 1BE
dlugi Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Opublikowano 25 Maja 2009 O ile pamietam to 1BE to -20 mm, jezeli chcialbym zmienic zawias z ori na 1BE to oprocz sprezyn musze kupic rowniez amorki? Ile moze wynosic koszt takiego zestawu w ASO, i ile montaz?
ptaku999 Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 ja miałem u siebie 18" kapcie przód 235/40 tył 245/40 i wytrzymałem na nich jakieś 2 miesiące ... Teraz na dniach wkładam 205/55/16 i spokój. Polska to nie kraj na felgę większą niż 16" takie jest moje zdanie, pozdro !!!
Ukasz699 Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 O ile pamietam to 1BE to -20 mm, jezeli chcialbym zmienic zawias z ori na 1BE to oprocz sprezyn musze kupic rowniez amorki? Ile moze wynosic koszt takiego zestawu w ASO, i ile montaz? Najlepiej komplet w ASO pewnie duzo :gwizdanie:
dlugi Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Opublikowano 28 Maja 2009 Kompelt zawiasu 1BE do A4 B6 w ASO to okolo 3000 pln z montazem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się