miko34 Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 witam, jak w temacie ostatnio zaczol na zimnym silniku po przejechaniu paru metrow lekko przerywac dodam ze vag nie wykazal zadnych bledow filtr paliwa byl wymieniany ok 4 mies temu filtr powietrza co prawda niewiem kiedy byl wymieniony ale wyglada ladnie mam zrobione logi statyczne i BS dynamicznych nie mam ale chodzi mi o spawdzenie katu wtrysku i zaplon ewentualnie cos na temat pompy wtryskowej jesli mozna odczytac z tych logow statyczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7950959787341ce1.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/66c1df2faeed4ea0.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/82c6a977ba9bba91.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8392c7d9d97f301c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/98fb5c1ef7481a2a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4e8d43e2d1384283.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c9a8a7d285fc0ebc.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0c095b148ae1ba5c.html BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a6914dcb3f49eb6f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1dd2069c118c9a90.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e38dc6414f50a431.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8ae1bbbe5e36b82.html
Darev Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Widzę że co jakiś czas wchodzą ci wyższe obroty jest 840 a wskakuje na 861. Spróbuj ustawić książkową wartość obrotów czyli 861. Sprawdź czy nie masz luźnych przewodów paliwa na opaskach.
miko34 Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Opublikowano 22 Maja 2009 jesli chodzi o obroty to nie zauwazylem zeby falowaly ale zeczywiscie umnie sa przewaznie na 840 a wedlog map powinny byc w granicy 861 moze i bym przestawil ale niebardzo kumam jak to sie robi dodam ze przerywa troszke na zimnym silniku i to jak jest roszke chlodniej bo jak wmiare cieplo nic sie nie dzeje przyspieszenie dobre nie lapie trybu awaryjnego jak jest rozgrzeny to strach sie bac klasc noge na gazie przewody raczej szczelne przynajmniej nie widzialem pechezykow powietrza w zasilajacym pompe przewodzie co sadzicie o zaplonie i kacie wtrysku sam robilem rozrzad okolo 4 miesiecy temu z odpalaniem niema problemu pali od pierwszego nawet zima mialem wrazenie ze swiece zarowe mu niepotrzebne
Darev Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Kąt wtrysku jest ok, jak również dawka startowa jest dobra. Na forum było takie coś jak zmiana dawki i tam też jest jak ustawić obroty. Jak dasz rade to wrzuć chociaż dynamiczne 004 no i popraw grupe 004BS bo nie wygląda na BS
miko34 Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Opublikowano 22 Maja 2009 ok postaram sie niebawem zrobic dynamiczne ale ostatnio badyl zapim mor.. i nietrafial w enter wiec niebylo sensu BS004 juz podmienione mozesz mi podpowiedziec gdzie sie czyta kat wtrysku i dawki poliwa z logow
Darev Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 kąt wtrysku log000BS poz. 3 (wartość AKP to 49-54; jak zimą pali to nie ruszaj) dawka log001MB poz.3 (im mniejsza wartość tym większa dawka)
adadur Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 obrotami się nie przejmuj zapodaj logi dynamiczne
spanky Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Kąt wtrysku jest ok, jak również dawka startowa jest dobra. znowu sie zapytam skad ta dawka startowa.... to jest dawka na wolnych obrotach ,startowa jest inna i ma zwiazek z odpaleniem....
miko34 Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Opublikowano 23 Maja 2009 spanky mozesz konkretniej o tej dawce startowej ktora to poz w logach i czy cos nie tak z nia ?
Darev Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 znowu sie zapytam skad ta dawka startowa.... już się poprawiłem
spanky Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 spanky mozesz konkretniej o tej dawce startowej ktora to poz w logach i czy cos nie tak z nia ? akurat jej tutaj nie widac .. i nie ma zwiazku z Twoim problemem ...
Darev Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 znowu sie zapytam skad ta dawka startowa.... już się poprawiłem log 001 poz 3 dawka na wolnych a nie startowa ale mniejsza o to... zapodaj dynamiczne
Lishoo Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 Dobrze było by sprawdzić czy nie ciągnie powietrza, jeżeli masz oryginalnie czarne wężyki od filtra paliwa to zaraz przed pompą możesz założyć przeźroczysty i obserwować czy na wolnych obrotach i po dodaniu gazu nie ciągnie powietrza, zdarza się czasem że filtr paliwa jest za wysoko umieszczony i wężyk ociera się, po czym powstają małe dziurki. Jeżeli problem pojawia się tylko podczas jazdy, to obowiązkowo logi dynamiczne Warto też zastanowić się czy nie tankowałeś gdzieś tańszej ropki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się