GRazny Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Multi jest pomysłem genialnym... jazda niesamowita... następną będę taką brał bo już nie będzie problemów wieku dziecięcego...
DeeJay_Kill Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Automat zdecydowanie polecam. Niechęć wielu ludzi do tego typu skrzyni, jest oparte na mitach - "panie, pali to jak smok";"nie zbiera się";"drogi serwis" i ogólnie same negatywy. Tymczasem, skrzynia automatyczna cholernie umila jazdę w mieście, pozwala nam skupić się na innych rzeczach, niż wachlowanie biegami, w górach jest świetną sprawą, a przy wyprzedzaniu wcale nie ma problemów. Fakt - trzeba dbać o olej i filtr, ale wydatek rzędu ~500 zł na 60kkm lub więcej, nie jest chyba czymś strasznym... Dziś mamy skrzynie DSG, które radzą sobie lepiej, niż najlepszy kierowca, a zwykłe automaty mają opcję zmiany biegów ręcznie. Naprawdę - warto skłonić się ku takiej skrzyni i nie przejmować się zdaniem osób, które o automatach nie mają pojęcia, opierając swoją opinię na plotkach i legendach...
wolf piotr Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Witam jaki jest koszt wymiany oleju w skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 2.0 TDI 2005 Kombi silnik BLB. Ile to kosztuje w serwisie?
H4mm3R Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Ja u Sopy płaciłem ok. 450zł za olej+wymiana.
HiRide Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Ja u Sopy płaciłem ok. 450zł za olej+wymiana. w aso placilem 550 zl
SoMeS Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 Automat zdecydowanie polecam. Niechęć wielu ludzi do tego typu skrzyni, jest oparte na mitach - "panie, pali to jak smok";"nie zbiera się";"drogi serwis" i ogólnie same negatywy. Tymczasem, skrzynia automatyczna cholernie umila jazdę w mieście, pozwala nam skupić się na innych rzeczach, niż wachlowanie biegami, w górach jest świetną sprawą, a przy wyprzedzaniu wcale nie ma problemów. Fakt - trzeba dbać o olej i filtr, ale wydatek rzędu ~500 zł na 60kkm lub więcej, nie jest chyba czymś strasznym... Dziś mamy skrzynie DSG, które radzą sobie lepiej, niż najlepszy kierowca, a zwykłe automaty mają opcję zmiany biegów ręcznie. Naprawdę - warto skłonić się ku takiej skrzyni i nie przejmować się zdaniem osób, które o automatach nie mają pojęcia, opierając swoją opinię na plotkach i legendach... w pełni się zgadzam i jak słyszę że automat jest bee od ludzi którzy nigdy z nim styczności nie mieli to mnie krew zalewa
michalmic Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Fajny temat, dobre opinie, tylko za mało o tiptroniku. Mam prośbę do osób mających B7 z 2.0 tdi limuzyne w tiptroniku o kilka zdań odnośnie eksploatacji ( wymiany oleju), na co uważać przy zakupie, etc. i jeszcze jedno bardzo ważne w jakich silnikach, a konkretnie w silnikach o jakich oznaczeniach były montowane tiptroniki w B7 ? Pytam bo zamierzam kupić właśnie taką kombinację i jak czytam o silnikach BLB, i innych z łańcuszkami to się naprawdę zastanawiam, nad sensem zmiany mojego 12 letniego A6 2.8 Quattro tiptronic z LPG....
H4mm3R Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Fajny temat, dobre opinie, tylko za mało o tiptroniku. Mam prośbę do osób mających B7 z 2.0 tdi limuzyne w tiptroniku o kilka zdań odnośnie eksploatacji ( wymiany oleju), na co uważać przy zakupie, etc. i jeszcze jedno bardzo ważne w jakich silnikach, a konkretnie w silnikach o jakich oznaczeniach były montowane tiptroniki w B7 ? Pytam bo zamierzam kupić właśnie taką kombinację i jak czytam o silnikach BLB, i innych z łańcuszkami to się naprawdę zastanawiam, nad sensem zmiany mojego 12 letniego A6 2.8 Quattro tiptronic z LPG.... Jak znajdziesz kogoś kto ma B7 2,0TDI z Tipem to stawiam Ci piwo. Jeszcze się z takim czymś nie spotkałem... a z chęcią bym zamienił mojego multi na tipa ale pod warunkiem żeby było quattro, bo jeśli chodzi o multi produkowane od 2005 to złego słowa o tej skrzyni nie mogę powiedzieć.
michalmic Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 No to mnie specjalnie nie pocieszyłeś... Piszesz zebyś zamienił - dlaczego ?
michalmic Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 No ale jak się chce kręcic silnik to nie lepiej sobie zakupić 200 konne 2.0 TFSI ???
Bart-S Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Tym samym nakładem - więcej wyciągniesz z diesla Odnośnie pytania dot. tipa w B7 - ten rodzaj automatu występował w: BGB - 2.0TFSi 200KM BWE - 2.0TFSi 200KM BKN - 3.0TDi 204KM ASB - 3.0TDi 232KM AUK - 3.2 256KM BBK - 4.2 344KM (S4)
Flyer Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 BGB - 2.0TDi 200KMBWE - 2.0TDi 200KM Chcialbym zeby seryjnie wychodzily takie 2.0TDi... poprawilem
Bart-S Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Dzięki Fly, znów się zgapiłem (robię 10 rzeczy na raz )
michalmic Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 BGB - 2.0TDi 200KMBWE - 2.0TDi 200KM Chcialbym zeby seryjnie wychodzily takie 2.0TDi... poprawilem Tym samym nakładem - więcej wyciągniesz z diesla Odnośnie pytania dot. tipa w B7 - ten rodzaj automatu występował w: BGB - 2.0TFSi 200KM BWE - 2.0TFSi 200KM Czy ja wiem czy więcej wyciągniesz ze 140 koni niż z 200 ? no ale moze Dzięki za kody silników mam pytanie: Wiecie moze które BGB czy BWE są montowane w B7 do Quattro ?
Bart-S Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Tipa nie wkładali do FWD Wiec tam musi siedzieć Q. BGB był produkowany do sierpnia 2005 - od września tego samego roku zastąpił go BWE.
H4mm3R Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 No to mnie specjalnie nie pocieszyłeś... Piszesz zebyś zamienił - dlaczego ? Nie koniecznie podatność na soft ale, że z tipem wkładali quattro i tego mi brak...
SoMeS Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 owszem ale multitronica bym się bał ruszać więcej niż soft a tip - w zasadzie bezpośredni następca skrzyni jaką ja mam...
adi786 Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 jesli chodzi o warsztat z czystym sercem moge polecic wam ediparts automat, ten koles pracowal kiedys pod inna nazwa, ale wiem ze jest dluuuugo na rynku. serwisowalem u niego swojego multitronic'a. i nadal robie wymiane oleju. polecilem ich kumplowi a6 tiptronic, jak narazie, na jego szczescie robi tylko wymiane oleju, ale widze ze nie narzeka. gosc liczy bez jakis rewelaycyjnych cen, ale jak z nim rozmawiasz czujesz ze dobrze trafiles, nie to co slyszalem o ich sasiedniej firmie autoprecyzja. link do www http://www.ediparts.pl
griga-st Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 I z mojej strony trzy grosze-2x multitronic i tak pewnie juz zostanie :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się