turdzi Opublikowano 12 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2009 Moze i macie racje bo ogolnie trzeba przyznac ze ten model imprezy nie jest jakos specjalnie urodziwy Problem w tym duzy skrzydle jest taki ze sie strasznie trzesie przy wiekszych predkosciach i bylo to cos co mnie strasnie denerwowalo. Zaleta jest taka ze prawie kazda w tej chwili impreza na miesie ma zlote lub biale felgi i wielkie skrzylo.Ja lubie byc orginalny dlatego mam bez
rex Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Moze i macie racje bo ogolnie trzeba przyznac ze ten model imprezy nie jest jakos specjalnie urodziwy Problem w tym duzy skrzydle jest taki ze sie strasznie trzesie przy wiekszych predkosciach i bylo to cos co mnie strasnie denerwowalo. Zaleta jest taka ze prawie kazda w tej chwili impreza na miesie ma zlote lub biale felgi i wielkie skrzylo.Ja lubie byc orginalny dlatego mam bez Co do felg - absolutnie się zgadzam Z lotką, kwestia gustu i jak mówisz - wygody i dobrego samopoczucia w trakcie jazdy.
soolek Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Ja bym jeszcze zdjął oznaczenia z tylnej klapy. Niech myślą, że ich zwykły WRX objeżdża. Bo gorzej, jeśli ktoś pomyśli jeśli, że sobie założyłeś znaczek STI dla powiększenia ... no chyba, że go potem objedziesz
lapek85 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 :oklaski: piękna zabawka, nic więcej dodać gratulacje :good:
turdzi Opublikowano 15 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2009 Ja bym jeszcze zdjął oznaczenia z tylnej klapy. Niech myślą, że ich zwykły WRX objeżdża. Bo gorzej, jeśli ktoś pomyśli jeśli, że sobie założyłeś znaczek STI dla powiększenia ... no chyba, że go potem objedziesz hehe ja jakoś nie jestem fanem wyścigów spod świateł i kopania lżącego ( bo co to za frajda skopać jakiejś GTi które i tak jest skazane na porażkę ) Natomiast plusem koloru felg jest to ze bardzo wyraznie widać złote zaciski które dla znawców tematu dają wskazówkę z czym maja do czynienia Jednak największa frajdę sprawialo zaskakiwanie kierowców takich STI moim starym GTekiem i szlag ich trafial ze autem ( wtedy za 180 tys ) nie maja do mnie podejścia
KmK Opublikowano 15 Czerwca 2009 Opublikowano 15 Czerwca 2009 nowy kolor felg jest rewelacyjny, sam rozważam identyczny :> zmiany wyszły mu zdecydowanie na korzyść cichociemnym go nazwać raczej nie można, zdecydowanie bardziej maskująco wygląda MY09 reasumując, grunt, że 2.0 i w dobre ręce poszło
Cristoforo Opublikowano 15 Czerwca 2009 Opublikowano 15 Czerwca 2009 dobre wrazenie to robi foryś 400KM i po poprawionej podyfikacji przez prodrive ale to twoja furka to mega kozak jak bedziesz potrzebował graty do swojej to daj znać na pv podeślij mi nr vin to sprawdze czy beda pasować amorki przednie do STI bo mam do oddanie za małą kase nowe ori nie smigane czerwone na mega wielkiej sztycy
turdzi Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2009 zmiany wyszły mu zdecydowanie na korzyść KmK czy ja wiem dla wielu ogromne skrzydlo jest niezbedne , ja uwazam inaczej i najwazniejsze ze mnie sie podoba jest teraz zdecydowanie inne niz auta spotykane na miescie.Mysle ze jak dojdzie jeszcze Front Lip to bedzie naprawde wyjatkowy Zreszta z nalesnikiem glownie wychodzil Top of Range czyli Spec C podeślij mi nr vin to sprawdze czy beda pasować amorki przednie do STI bo mam do oddanie za małą kase nowe ori nie smigane czerwone na mega wielkiej sztycy auto ma nowy komplet Kayaba AGX wiec na jakis czas na pewno starcza ale dzieki za propozycje
Cristoforo Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 własnie na serwisie gościmy forysia 460KM z mega wielka turbawka która sie ledwo miesci pod maską to musi zapierd.... ja ostatnio smigałem 300KM foresterem ale tu jest 460KM muszą być mega wrażenia subaru ma coś w sobie
turdzi Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2009 własnie na serwisie gościmy forysia 460KM z mega wielka turbawka która sie ledwo miesci pod maską to musi zapierd.... ja ostatnio smigałem 300KM foresterem ale tu jest 460KM muszą być mega wrażenia subaru ma coś w sobie no taki forek to dopiero cichy zabójca musi być ale starczył by nawet taki
Cristoforo Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 amerykańska wersja STI są dwa rózne wloty powietrza na masce 280KM wersji STI prodrive robi 280KM ten co ma 460KM to max silnik wytrzymuje 50-70kkm i pali z 30l na 100 przeróbka zupełnie gwintowane zawieszenie z mozliwosci regulacji twardosci,wysokosci i połozenia nachylenia
turdzi Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2009 Cristoforo tez z mojego zdejcia to US . W stanach tam byl tylko pakiet areodynamiczny do zwyklego XT czyli zderzak i cos tam jeszcze.Mechanicznie to zwykle 2.5 T bylo. Ten ze zdjecia ma zeswapowane graty z Imprezy STI - skilnik , skrzynia , zawieszenie hamulce itp. prawdziwy JDM wyglda tak
Cristoforo Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 wiem wiem, ale jak ktoś bawił sie wizualnie to i mechaniczne zazwyczaj poprawiali program i układ wydechowy bdb rzadko zdarzały sie forysie w STI prawdziwy rarytas tak samo jest wiele pakietów prodrive , lajtowe po hardcorowe
Iverson Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 super te foresty , jakoś nigdy uwagi na nie nie zwracałem , dla familii w sam raz i upalać też się da
Cristoforo Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 super te foresty , jakoś nigdy uwagi na nie nie zwracałem , dla familii w sam raz i upalać też się da oj sie da ale te wszystkie te przed tymi nowymi
turdzi Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2009 Iverson niestety jak zwykle japonce zostawili najlepsze dla siebie i ten Forek STI niestety tylko jest na JDM tak jak inne spec C , s204 , silvia S15 , GTR itp - wiesniaki
A3 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Auto eleganckie szczególnie kolor Choć ja wole swojego GT'ka najładniejsza impreza według mnie do niej przełożyć motor 2.5 STI albo jeszcze lepiej 2.0 Spec C (bardzo rzadki i drogi) i dłubnąć na 400-450KM do tego kłówka PAR'a odchodzić tak jak ja mam odchudzone na 1050kg i to by był przeciąg konkretny :naughty: realna jest waga poniżej 1000kg w PL jerzdżą takie GT'ki
turdzi Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2009 A3 nie jestes sam ja tez uwazam ze GT to najladniejsza i najbardziej klasyczna impreza.Przyznam ze po mim GT momo ze nie byl jakos specjalnie mocny to STI nie robi na mnie juz takiego wrazenia Choć ja wole swojego GT'ka najładniejsza impreza według mnie do niej przełożyć motor 2.5 STI albo jeszcze lepiej 2.0 Spec C (bardzo rzadki i drogi) i dłubnąć na 400-450KM do tego kłówka PAR'a odchodzić tak jak ja mam odchudzone na 1050kg i to by był przeciąg konkretny realna jest waga poniżej 1000kg w PL jerzdżą takie GT'ki 2.5 L to jakies nieporozumienie.Na bardzo szybkiego GT jest bardzo szybka recepta. Swap silnika i skrzyni biegow z takiego sti jak ja mam lub ogolnie 02-05 czyli tylko 2.0 Moj koega od ktorego ojca kupilem to STI na wlasnie tak przygotowane auto.Wystrojone na 330km bardzo profesjonalnie przygotowane , do tego ogromne hamulce AP racing itp itd. Auto nie jest specjalnie odchudzone ale przy seryjnej masie i tej mocy juz prawie lata.Do tego w jego rekach na obecna chwile na roznego rodzaju pojezdzawkach tylko profesjonalnie przygotowane lancery pod 400 KM ( w specyfikacji jak N grupa a mocowo nawet lepiej ) daja mu rady i to pod warunkiem ze siedzie tam naprawde niezly driver.
Cristoforo Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 http://www.youtube.com/watch?v=Yr-9jlZsbXo&feature=related tego dzisiaj pieściliśmy [br]Dopisany: 16 Czerwiec 2009, 14:45_________________________________________________a kto widział nowego forysia XTI
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się