Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Subaru Impreza STI - moja nowa zabawka (update foto)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moze i macie racje bo ogolnie trzeba przyznac ze ten model imprezy nie jest jakos specjalnie urodziwy :rolleyes:

Problem w tym duzy skrzydle jest taki ze sie strasznie trzesie przy wiekszych predkosciach i bylo to cos co mnie strasnie denerwowalo.

Zaleta jest taka ze prawie kazda w tej chwili impreza na miesie ma zlote lub biale felgi i wielkie skrzylo.Ja lubie byc orginalny dlatego mam bez :)

Opublikowano

Moze i macie racje bo ogolnie trzeba przyznac ze ten model imprezy nie jest jakos specjalnie urodziwy :rolleyes:

Problem w tym duzy skrzydle jest taki ze sie strasznie trzesie przy wiekszych predkosciach i bylo to cos co mnie strasnie denerwowalo.

Zaleta jest taka ze prawie kazda w tej chwili impreza na miesie ma zlote lub biale felgi i wielkie skrzylo.Ja lubie byc orginalny dlatego mam bez :)

Co do felg - absolutnie się zgadzam :)

Z lotką, kwestia gustu i jak mówisz - wygody i dobrego samopoczucia w trakcie jazdy.

Opublikowano

:buhaha:

Ja bym jeszcze zdjął oznaczenia z tylnej klapy.

Niech myślą, że ich zwykły WRX objeżdża.

Bo gorzej, jeśli ktoś pomyśli jeśli, że sobie założyłeś znaczek STI dla powiększenia ... no chyba, że go potem objedziesz :polew:

Opublikowano

:oklaski: piękna zabawka, nic więcej dodać

gratulacje :notworthy::good: :good: :good:

Opublikowano

Ja bym jeszcze zdjął oznaczenia z tylnej klapy.

Niech myślą, że ich zwykły WRX objeżdża.

Bo gorzej, jeśli ktoś pomyśli jeśli, że sobie założyłeś znaczek STI dla powiększenia ... no chyba, że go potem objedziesz

hehe ja jakoś nie jestem fanem wyścigów spod świateł i kopania lżącego ( bo co to za frajda skopać jakiejś GTi które i tak jest skazane na porażkę ) Natomiast plusem koloru felg jest to ze bardzo wyraznie widać złote zaciski które dla znawców tematu dają wskazówkę z czym maja do czynienia :naughty:

Jednak największa frajdę sprawialo zaskakiwanie kierowców takich STI moim starym GTekiem i szlag ich trafial ze autem ( wtedy za 180 tys ) nie maja do mnie podejścia :tongue4:

Opublikowano

nowy kolor felg jest rewelacyjny, sam rozważam identyczny :>

zmiany wyszły mu zdecydowanie na korzyść :good:

cichociemnym go nazwać raczej nie można, zdecydowanie bardziej maskująco wygląda MY09 :naughty:

reasumując, grunt, że 2.0 i w dobre ręce poszło :wink4:

Opublikowano

dobre wrazenie to robi foryś 400KM i po poprawionej podyfikacji przez prodrive

ale to twoja furka to mega kozak

jak bedziesz potrzebował graty do swojej to daj znać na pv

podeślij mi nr vin to sprawdze czy beda pasować amorki przednie do STI bo mam do oddanie za małą kase nowe ori nie smigane czerwone na mega wielkiej sztycy

Opublikowano
zmiany wyszły mu zdecydowanie na korzyść

KmK czy ja wiem dla wielu ogromne skrzydlo jest niezbedne , ja uwazam inaczej i najwazniejsze ze mnie sie podoba jest teraz zdecydowanie inne niz auta spotykane na miescie.Mysle ze jak dojdzie jeszcze Front Lip to bedzie naprawde wyjatkowy :naughty:

Zreszta z nalesnikiem glownie wychodzil Top of Range czyli Spec C :cool1:

podeślij mi nr vin to sprawdze czy beda pasować amorki przednie do STI bo mam do oddanie za małą kase nowe ori nie smigane czerwone na mega wielkiej sztycy

auto ma nowy komplet Kayaba AGX wiec na jakis czas na pewno starcza ale dzieki za propozycje

Opublikowano

własnie na serwisie gościmy forysia 460KM

z mega wielka turbawka która sie ledwo miesci pod maską :kox:

to musi zapierd....

ja ostatnio smigałem 300KM foresterem ale tu jest 460KM :slina:

muszą być mega wrażenia

subaru ma coś w sobie

Opublikowano

własnie na serwisie gościmy forysia 460KM

z mega wielka turbawka która sie ledwo miesci pod maską :kox:

to musi zapierd....

ja ostatnio smigałem 300KM foresterem ale tu jest 460KM :slina:

muszą być mega wrażenia

subaru ma coś w sobie

no taki forek to dopiero cichy zabójca musi być

ale starczył by nawet taki :cool1:

112_2006_sema_267x+2007_subaru_forester_Sport_XT+front_view.jpg

:evil:

Opublikowano

amerykańska wersja STI

są dwa rózne wloty powietrza na masce

280KM wersji STI

prodrive robi 280KM

ten co ma 460KM to max silnik wytrzymuje 50-70kkm i pali z 30l na 100 :kox:

przeróbka zupełnie

gwintowane zawieszenie z mozliwosci regulacji twardosci,wysokosci i połozenia nachylenia

Opublikowano

Cristoforo tez z mojego zdejcia to US . W stanach tam byl tylko pakiet areodynamiczny do zwyklego XT czyli zderzak i cos tam jeszcze.Mechanicznie to zwykle 2.5 T bylo.

Ten ze zdjecia ma zeswapowane graty z Imprezy STI - skilnik , skrzynia , zawieszenie hamulce itp.

prawdziwy JDM wyglda tak

original.jpg

forestersti05_02_1600.jpg

:evil:

Opublikowano

wiem wiem, ale jak ktoś bawił sie wizualnie to i mechaniczne zazwyczaj poprawiali program i układ wydechowy

bdb rzadko zdarzały sie forysie w STI

prawdziwy rarytas

tak samo jest wiele pakietów prodrive , lajtowe po hardcorowe

Opublikowano

super te foresty , jakoś nigdy uwagi na nie nie zwracałem , dla familii w sam raz i upalać też się da :decayed:

Opublikowano

super te foresty , jakoś nigdy uwagi na nie nie zwracałem , dla familii w sam raz i upalać też się da :decayed:

oj sie da

ale te wszystkie te przed tymi nowymi :wink4:

Opublikowano

Iverson :)

niestety jak zwykle japonce zostawili najlepsze dla siebie i ten Forek STI niestety tylko jest na JDM tak jak inne spec C , s204 , silvia S15 , GTR itp - wiesniaki :evil:

Opublikowano

Auto eleganckie szczególnie kolor :)

Choć ja wole swojego GT'ka najładniejsza impreza według mnie :) do niej przełożyć motor 2.5 STI albo jeszcze lepiej 2.0 Spec C (bardzo rzadki i drogi) i dłubnąć na 400-450KM do tego kłówka PAR'a odchodzić tak jak ja mam odchudzone na 1050kg i to by był przeciąg konkretny :naughty: :naughty: realna jest waga poniżej 1000kg w PL jerzdżą takie GT'ki :)

Opublikowano

A3 nie jestes sam ja tez uwazam ze GT to najladniejsza i najbardziej klasyczna impreza.Przyznam ze po mim GT momo ze nie byl jakos specjalnie mocny to STI nie robi na mnie juz takiego wrazenia :mysli:

Choć ja wole swojego GT'ka najładniejsza impreza według mnie do niej przełożyć motor 2.5 STI albo jeszcze lepiej 2.0 Spec C (bardzo rzadki i drogi) i dłubnąć na 400-450KM do tego kłówka PAR'a odchodzić tak jak ja mam odchudzone na 1050kg i to by był przeciąg konkretny realna jest waga poniżej 1000kg w PL jerzdżą takie GT'ki

2.5 L to jakies nieporozumienie.Na bardzo szybkiego GT jest bardzo szybka recepta.

Swap silnika i skrzyni biegow z takiego sti jak ja mam lub ogolnie 02-05 czyli tylko 2.0

Moj koega od ktorego ojca kupilem to STI na wlasnie tak przygotowane auto.Wystrojone na 330km bardzo profesjonalnie przygotowane , do tego ogromne hamulce AP racing itp itd.

Auto nie jest specjalnie odchudzone ale przy seryjnej masie i tej mocy juz prawie lata.Do tego w jego rekach na obecna chwile na roznego rodzaju pojezdzawkach tylko profesjonalnie przygotowane lancery pod 400 KM ( w specyfikacji jak N grupa a mocowo nawet lepiej ) daja mu rady i to pod warunkiem ze siedzie tam naprawde niezly driver. :cool1:

Opublikowano

a to jakas nowosc :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...