a4rama Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 witam, przestalo u mnie dzialac jakby wspomaganie hamowania, nie wiem od czego zaczac diagnozowanie usterki, plyn w zbiorniczku jest (niebieski), pedal hamulca sie "nie pompuje" (czyli chyba nie zapowietrzony), czy spotkaliscie sie z takim prioblemem? sam pedal tez dosyc ciezko chodzi. pozdrawiam
aju Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 ja się spotkałem z czymś podobnym w audi a6 c5 (2,5tdi) pedał ciężko chodził auto słabo hamowało, klocki ok, płyn ok pedał też się nie pompował, do tego auto inaczej przyspieszało niż inne 2,5 (gorzej) po czasie okazało się podobno że wina leżała w jakimś wężyku chyba podciśnienia. Ale głowy za to nie dam bo słysząłem to od znajomego który kupił to auto później
slodki79 Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 witam, przestalo u mnie dzialac jakby wspomaganie hamowania, nie wiem od czego zaczac diagnozowanie usterki, plyn w zbiorniczku jest (niebieski), pedal hamulca sie "nie pompuje" (czyli chyba nie zapowietrzony), czy spotkaliscie sie z takim prioblemem? sam pedal tez dosyc ciezko chodzi. pozdrawiam Może winny być przewód podciśnienia a także sama pompa VACUM-sprawdzić Ale przede wszystkim umieść temat w odpowiednim dziale,bo później szukamy coś o silniku,a tu śmieci o hamulcach http://www.a4-klub.pl/smf/uklad_hamulcowy-b96.0/
Daimos Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 Trzeba sprawdzić podciśnienie w układzie (wykluczyć pompę podciśnienia) oraz łącznik gumowy przewodu podciśnienia w przegrodzie czołowej
Musashi Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 jeżeli nie był wymieniany od dłuższego czasu płyn hamulcowy, jest ryzyko, że woda ktora jest chlonieta przy niego spowodowala korozje mikrozaworkow oraz tloczkow pompy oraz zaciskow hamulcowych. do sprawdzenia cisnienie skuteczne w układzie wartoby podjechać na rolki celem weryfikacji czy problem słabej skuteczności dotyczy wszystkich kół cyz pojedynczych.
a4rama Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Opublikowano 31 Maja 2009 dziekuje za odpowiedzi, sorry za zly dzial czy moze miec wplyw na te hamulce fakt ze mialem wczesniej (w tej samej podrozy) wyciek plynu z chlodnicy? (niestety rurka idaca do nagrzewnicy miala dosc duza dziure i plyn szybko wylecial i pewnie dlatego wskaznik temperatury caly czas pokazywal 90stopni, dopiero przypadkiem sie zorientowalem ze mam zero plynu w chlodnicy). zaznaczam ze pedal hamula jest twardy jak kamien
OLO_GDA Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 Twardy to na 90% problem ze wspomaganiem. sprawdz czy podcisnienie dociera do serwa hamulca. mozliwe ze przewod jest gdzies lączony (mi sie rozlaczyl jak zakladalem akumulator i mialem identczyny objaw). sprawdz polaczenia i szczelnosc. jezeli podcisnienie jest a wspomagania nie ma to padlo serwo - zapewne membrana. jezeli podcisnienia nie ma to posprawdzaj przewod a potem niestety pompe vacu....
staniek Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 sprawdz czy podcisnienie dociera do serwa hamulca. mozliwe ze przewod jest gdzies lączony (mi sie rozlaczyl jak zakladalem akumulator i mialem identczyny objaw). sprawdz polaczenia i szczelnosc. Miałem podobną akcję, wypiął się przewód podciśnienia z serwa (wcześniej grzebałem w tamtych okolicach), oczywiście od razu tego nie zauważyłem. Warto to sprawdzic + stan przewodu doprowadzającego podciśnienie do serwa (o czy już pisali Koledzy wyżej). Nooo i jeszcze zaworek zwrotny na tymże przewodzie (o ile w TDi wogóle jest, na "klekotach" :> ogólnie się nie rozeznaję). Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się