Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Trzeba mocno deptać aby zahamować (naprawdę mocno)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, przestalo u mnie dzialac jakby wspomaganie hamowania, nie wiem od czego zaczac diagnozowanie usterki, plyn w zbiorniczku jest (niebieski), pedal hamulca sie "nie pompuje" (czyli chyba nie zapowietrzony), czy spotkaliscie sie z takim prioblemem? sam pedal tez dosyc ciezko chodzi.

pozdrawiam

Opublikowano

ja się spotkałem z czymś podobnym w audi a6 c5 (2,5tdi) pedał ciężko chodził auto słabo hamowało, klocki ok, płyn ok pedał też się nie pompował, do tego auto inaczej przyspieszało niż inne 2,5 (gorzej) po czasie okazało się podobno że wina leżała w jakimś wężyku chyba podciśnienia. Ale głowy za to nie dam bo słysząłem to od znajomego który kupił to auto później

Opublikowano

witam, przestalo u mnie dzialac jakby wspomaganie hamowania, nie wiem od czego zaczac diagnozowanie usterki, plyn w zbiorniczku jest (niebieski), pedal hamulca sie "nie pompuje" (czyli chyba nie zapowietrzony), czy spotkaliscie sie z takim prioblemem? sam pedal tez dosyc ciezko chodzi.

pozdrawiam

Może winny być przewód podciśnienia a także sama pompa VACUM-sprawdzić

Ale przede wszystkim umieść temat w odpowiednim dziale,bo później szukamy coś o silniku,a tu śmieci o hamulcach :kwasny:

http://www.a4-klub.pl/smf/uklad_hamulcowy-b96.0/

Opublikowano

Trzeba sprawdzić podciśnienie w układzie (wykluczyć pompę podciśnienia) oraz łącznik gumowy przewodu podciśnienia w przegrodzie czołowej :mysli:

Opublikowano

jeżeli nie był wymieniany od dłuższego czasu płyn hamulcowy, jest ryzyko, że woda ktora jest chlonieta przy niego spowodowala korozje mikrozaworkow oraz tloczkow pompy oraz zaciskow hamulcowych.

do sprawdzenia cisnienie skuteczne w układzie

wartoby podjechać na rolki celem weryfikacji czy problem słabej skuteczności dotyczy wszystkich kół cyz pojedynczych.

Opublikowano

dziekuje za odpowiedzi, sorry za zly dzial

czy moze miec wplyw na te hamulce fakt ze mialem wczesniej (w tej samej podrozy) wyciek plynu z chlodnicy? (niestety rurka idaca do nagrzewnicy miala dosc duza dziure i plyn szybko wylecial i pewnie dlatego wskaznik temperatury caly czas pokazywal 90stopni, dopiero przypadkiem sie zorientowalem ze mam zero plynu w chlodnicy).

zaznaczam ze pedal hamula jest twardy jak kamien

Opublikowano

Twardy to na 90% problem ze wspomaganiem.

sprawdz czy podcisnienie dociera do serwa hamulca. mozliwe ze przewod jest gdzies lączony

(mi sie rozlaczyl jak zakladalem akumulator i mialem identczyny objaw).

sprawdz polaczenia i szczelnosc.

jezeli podcisnienie jest a wspomagania nie ma to padlo serwo - zapewne membrana.

jezeli podcisnienia nie ma to posprawdzaj przewod a potem niestety pompe vacu....

Opublikowano

sprawdz czy podcisnienie dociera do serwa hamulca. mozliwe ze przewod jest gdzies lączony

(mi sie rozlaczyl jak zakladalem akumulator i mialem identczyny objaw).

sprawdz polaczenia i szczelnosc.

Miałem podobną akcję, wypiął się przewód podciśnienia z serwa (wcześniej grzebałem w tamtych okolicach), oczywiście od razu tego nie zauważyłem.

Warto to sprawdzic + stan przewodu doprowadzającego podciśnienie do serwa (o czy już pisali Koledzy wyżej).

Nooo i jeszcze zaworek zwrotny na tymże przewodzie (o ile w TDi wogóle jest, na "klekotach" :> ogólnie się nie rozeznaję).

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...