Piuriel Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Witam. Autko po kapitalce: -Nowe tłoki -Głowica -Zawory -Zregenerowane Turbo (nowy wałek) i wszystkie uszczelniacze zaworowe, uszczeleczki i cala reszta tip top. Jak widac troche zainwestowałem i wolałbym aby mi sie nie posypalo nic. Kolega ma ten sam silnik tylko w Leonie 2001r i założył cacy sekwencje... Co roku turbina nadaje sie do regeneracji. Dodam, ze auto nie pałowane na zimnym, turbo zawsze studzone po jezdzie a mimo to taki problem. A teraz pytania: Czy moge dokonywac modyfikacji silnika po zalozeniu i zestrojeniu gazu (np. sofcik, wydech itp.) ?? Jak faktycznie wpłynie to na trwałość silnika??
adamq Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Jeżeli dobrze Ci dostroją mapkę od LPG, to powinno być dalej cacy. Pamiętaj - im droższa instalacja, tym tańsza (wiesz o co chodzi...). Co do chipa, to nie zaszkodziło by założenie większych wtrysków LPG.
Lukas Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Czy moge dokonywac modyfikacji silnika po zalozeniu i zestrojeniu gazu (np. sofcik, wydech itp.) ?? tak ale jest zawsze granica do ktorej to bedzie chodzilo gdzies byl juz u nas taki temat
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 no właśnie było gdzieś o tym. Gdzieś tam przed oczami śmignęła mi cyfra 170 km. Tłumaczono to niewydajnością wtrysków od LPG. Problem ten można ominąć zakładają dobrą instalkę do aut turbodoładowanych o dużych mocach.
poziek Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 sugeruje zakładac Prinsa :twisted:
adamq Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 sugeruje zakładac Prinsa :twisted: Jak najbardziej :biggrin:
Gregory88 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 sugeruje zakładac Prinsa :twisted: a co to??? bo nie slyszalem o tym jeszcze :confused:
adamq Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Instalacja gazowa VSi Prins. Masz ją opisaną w dziale "ABC instalacji gazowych"...
szkopek Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 to znaczy ze jak mam czipa na niecale 200KM to smialo VSI Prins moge zakladac???
mateogda Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 to znaczy ze jak mam czipa na niecale 200KM to smialo VSI Prins moge zakladac??? Zasadniczo nie sama moc jest problemem, raczej sposób modyfikacji czasów wtrysku i mapy kąta wyprzedzenia zapłonu.
szkopek Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 czyli nie bedzie to taki latwe ze tylko pojade do gazownika zaloza i koniec trzeba by jeszcze cos kombinowac....??
mateogda Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 Jeżeli program był dobrze zrobiony, a nie sposobem "moc ponad wszystko", to nie będzie problemu. Niestety podejżewam, że gazownik choćby chcial to niejest w stanie tego stwierdzić przed montażem.
szkopek Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 czipa jeszcze niemam zrobionego,dlatego sie pytam bo jak mam wybierac czip albo gaz,to bede zmuszony wybrac gaz poniewarz robie sporo kilometrow polska-anglia,a boje sie wydac na czipa potem na gaz i zeby mi to pozniej jezdzic nie chcialo,dlatego myslalem o VSI Prins...
Hercus Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 ... że się dołączę Nie wiem dlaczego ale mam wrażenie że lepiej najpierw zrobić chipa a potem gaz ?????? (i ewentualnie "jebać" gazownika że fuszere odstawił) też stoje przed problemem chip +LPG robie cos ok 35tyś rocznie a za niedługo nawet będzie więcej no i na Pb95 to zajade swoją kieszeń no a na LPG pewnie motor ale żądza mocy jest silna
Hercus Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 tzn jeżeli chodzi o wydajność instalacji to tu juz gdzieś chłopaki pisali żeby niezależnie czy to jest 150 czy 180KM to montować od razu rurke chyba 8mm wydajnieszy parownik do 300KM no i bardziej wydajne wtryski ..... dzięki za potwierdzenie
szkopek Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 wiec tak jak mowicie majpierw czip a potem gaz...... dzieki za pomoc pozatym za 2 tygodnie bede w polsce to podjade i pogadam z gazownikiem ,bo ja chcem czipa na jakies 195KM i zapytam go jak on to widzi
surowik Opublikowano 19 Lipca 2008 Opublikowano 19 Lipca 2008 na przykladzie instalacji brc sekwencji do audi 1,8t moj kolega montowal najwiekszy reduktor (czarny) i wtryski pomaranczowe , sa jeszcze wieksze zolte ale te w zupelnosci wystarczaja do 220 koni, ma teraz 200 i nic sie nie dzieje silnik ladnie pracuje i nie brakuje gazu, przy wiekszych reduktorach miedz jest w zestawie i ma 8mm wiekszej nie sotsuje sie, na takim samym zestawie jak do a4 bylo robione audi s8 tyle ze na wiekszych wtryskach i tez dobrze sie sprawuje
kepasa Opublikowano 22 Lipca 2008 Opublikowano 22 Lipca 2008 ja założyłem BRC właśnie niedawno, podobno do 300km max, ale pali mi 17literków, a raczej paliła... przejechałem 60 kilometrów i zalałem znów do pełna- weszło 15 litrów zadzwoniłem dzis do gazownika, a on powiedział, że to nie benzyna i powinienem lać do pełna ale po wyjeżdżeniu całego zbiornika... trochę to dziwne, bo znajomy miał gaz i dopełniał zbiornik i bez problemu wchodziło tyle ile przejechał, nie mniej nie więcej... poradzicie coś? czy mam wyjeździć kilka zbiorników i wtedy się ustatkuje, czy od razu ich atakować...? odnośnie chip'a, powiedział, że jak założę, to abym wpadł do nich i bez problemu wyregulują... kompik właśnie pojechał do niemiec... ma być 196 kucy. ale co dalej z tym gazem
Hercus Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 heh do niemiec powiadasz ... chyba będziesz mi służył za królika doświadczalnego będę się przyglądał modyfikacjom w twoim aucie i sam potem zrobie to samo :> przymierzam się do gazu ale mam mieszane myśli no ale najpierw chip .... co do tankowania to przy małych ilościach też tak miałem w poprzednim aucie (instalacja landi renzo butla w kole ) jak tankowałem więcej to to się jakoś uśredniało i wychodiło ok a jak mało to kosmos ale też dużo zależy od stacj na której tankujesz staraj się narazie na jednej żeby ocenić to spalanie PS gdzie gaz montowałeś bo rozumiem że w krk ...??
surowik Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 ustabilizuje sie po kilku tankowaniach zawor w butli sie ulozy i bedzie dobrze mi tez napoczatku nie wchodzilo do pelna a teraz jest dobrze i miesci sie 54 litry za kazdym razem, przy malych tankowaniach moze byc roznica dystrybutory roznie odbijaja a teraz jest cieplo wiec gazu wejdzie trzoch mniej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się