Tomson Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Witam, przymierzam się do zakupu Pro-kitu Eibacha -30mm. Nigdy nie miałem do czynienia z obniżonym zawieszeniem i zastanawiam się czy taki 'upośledzony' samochód nadaje się do codziennej jazdy Wiem, że -30 to nie jest aż tak dużo i właśnie dlatego mam nadzieje, że będzie OK! Jak użytkuje się taki obniżony samochód? Pytam głównie o progi zwalniające, krawężniki itp itd. Nie chodzi mi o dziury i nierówności, bo to wiadomo, że jest twardziej i bardziej się skacze Pozdrawiam
Flyer Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Duzo tez zalezy na jakich felgach bedziesz jezdzil. Im wieksza felga tym auto stoi wyzej. Do -30mm to juz te 17" wypada miec.
Tomson Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2009 felgi 18" Koło ten sam wymiar co oryginał - 225/40
soolek Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 -30 do codziennej jazdy jest non-problematyczne. Progi zwalniające, podjeżdżanie pod krawężniki - ne ma problema Jedyne na co musisz uważać, to parkowanie przodem przy krawężniku, a właściwie na/nad nim. Jak przytrzesz spodem taki krawężnik, to ciężko zdjąć samochód z niego. Trzeba zjechać, a wtedy zderzaczek spada, niestety. Ale jak zrobisz to delikatnie, to uchwyty powinny ocaleć, a wtedy trochę treningu i zakładasz zderzak moment Sponsorem moich treningów była Żona (tyż moja )
Tomson Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2009 dzięki za odp na dniach zamawiam sprężynki wtedy jeszcze tylko fele do polerki i pochwale się w końcu moją siekierą
soolek Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Aha, dodam tylko, że jeśli amorki mają już najlepsze lata/km za sobą, to czeka Cię szybka wymiana, więc może warto pomyśleć, czy od razu tego nie zrobić (nie będzie płacił dwa razy za wymianę).
KOval81 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Dokładnie jak pisze edmondo - zostawisz stare amory, to za chwilke zrobisz poprawkę z rozrywki, bo Ci padną.
antonio Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 -30 nie będzie problemowe tak jak koledzy pisali warto też odrazu założyć twardsze amorki
Tomson Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2009 na 3 amorach mam po 70% i na 1 jest 30% wiec tego wymienię
antonio Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 na 3 amorach mam po 70% i na 1 jest 30% wiec tego wymienię tylko twoje dotychczasowe amory będą cały czas przykucnięte o 30mm i dlatego szybciej padną
Tomson Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2009 wiem wiem ale 70% to jeszcze dobry wynik skoro nowe mają około 80%, więc nie będę ich na razie zmieniał
malik Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 wiem wiem ale 70% to jeszcze dobry wynik skoro nowe mają około 80%, więc nie będę ich na razie zmieniał Przygotuj się na znacznie szybsze zużywanie się amorów niż przy dedykowanych sprężynach. W poprzednim B6 z 75% spadły do 40% w 1.5 roku. W obecnym aucie zdecydowałem się na zmianę kompletu.
soolek Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Amorki wymienia się tylko parami (tak dla przypomnienia). Już kiedyś pisałem, ale napiszę raz jeszcze. Amorki u siebie miałem ok. 65-62% przód i 58-55% tył. Po założeniu sprężyn -35mm, amorki do wymiany były po 3 ... tygodniach !!!
Tomson Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2009 jakiej firmy polecacie amorki sportowe? bo na allegro nie widzę, żadnych do B6... tylko zawiechy gwintowane za 4500zł
soolek Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Do B5 założyłem MTS Technik - znalezione na allegro. Cena niezła i jak na razie jestem zadowolony (jakieś 10 tysi zrobione i wszystko gra). Do B6 to nie wiem czy takie robią, ale polecane są Bilsteiny (cena niezła) i chyba Sachs ma też jakiś model twardszy i niższy, o ile dobrze kojarzę.
Tomson Opublikowano 3 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2009 http://allegro.pl/item647064763_bilstein_amortyzator_audi_a4_sedan_kombi.html i taki bilstein to by pasował do tych sprężynek? to jest sportowy amor czy oryginał?
soolek Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 To jest model B4, czyli dedykowany do normalnej wysokości, ale podobno są trochę twardsze (zasłyszane). Teoretycznie nowy amor przy obniżeniu -30 powinien wytrzymać "normalny" przebieg - taka panuje opinia na forum (osobiście nie sprawdzałem). "Sportowy" Bilstein to model B6, tylko cena mnie powaliła (do B5).
hanson1982 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 POdłącze się: Edmondo jaki model kupiłeś na przód MTS'a?? Właśnie sie przymierzam do wymiany a mam springi Eibacha ok -30 No i napisz jak z komfortem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się