Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Problem z telepaniem silnika


pepus26

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkm,

mam taki oto problem:

Silnik się telepie(ale nie zawsze, czasem mniej czasem więcej a czasem to mam problem żeby ruszyć) na wolnych obrotach.

Wykazało błąd 16687 cylinder 3 wypadanie zapłonu

CZY TO PADNIĘTY Pompowtryskiwacz??

Na próbie statycznej raczej wszystkie parametry sa ok oprócz w grupie 013 w 3 cylindrze (trzeciej tabeli) jest wartość -2,99 czy plus juz nie pamiętam.

Dodam jeszcze tylko ze listwa zasilająca pompowtryski sprawdzona została dzisiaj i pompa paliwa również

Nie wiem już co robić pompowtryskiwacz jest najłatwiej wymienic ale słyszałem że nie zawsze taka diagnoza jest prawidłowa i poprawa następuje tylko na chwile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój silnik to BLB 2005r. więc zapewne ma już przebieg na poziomie ok 150.000km.

Padający PD - bardzo możliwe i prawdopodobne, ale za telepanie silnikiem odpowiada padający system wałków wyrównoważających i sama wymiana PD nie na wiele pomoże w tym temacie. Unikniesz za to szarpania przy przyspieszaniu i kilku innych niespodzianek, które zapewne w najbliższym czasie zaczną występować.

Aby całkowicie wyeliminować telepanie silnika (i całej budy) należy pozbyć się wadliwych elementów - koszt zestawu naprawczego ok 4500zł + ok 1000-1500zł robocizna, lub wymienić silnik na taki BEZ wałków np. BKD (co też ja i kilku innych forumowiczów już uczyniliśmy). Koszt podobny a masz cały niemal nowy silnik bez wad fabrycznych...

Poczytaj na forum wątki o B7 BLB w dziale z silnikami diesela to będziesz wiedział o co chodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój silnik to BLB 2005r. więc zapewne ma już przebieg na poziomie ok 150.000km.

Padający PD - bardzo możliwe i prawdopodobne, ale za telepanie silnikiem odpowiada padający system wałków wyrównoważających i sama wymiana PD nie na wiele pomoże w tym temacie. Unikniesz za to szarpania przy przyspieszaniu i kilku innych niespodzianek, które zapewne w najbliższym czasie zaczną występować.

Poczytaj na forum wątki o B7 BLB w dziale z silnikami diesela to będziesz wiedział o co chodzi...

Witam.

Nie do końca mogę się zgodzić z Tobą. Za telepanie silnikiem nie zawsze odpowiada system wałków wyrównoważających, tak po prostu było u Ciebie i kilku innych osób, a może to być przecież np. padające koło dwumasowe...

Natomiast odnośnie szarpania przy przyśpieszaniu, to... u mnie szarpało przy przyspieszaniu (ok.2tys.obr) na starych PD, szarpie i teraz po wymianie na nowe PD - nie mają one więc w moim autku żadnego związku z powyższym problemem.

Ps. Jestem laikiem w kwestiach motoryzacji, ale trochę już się po mechanikach najeździłem...

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem ten sam telepie na wolnych obrotach stojąc i gwałtownie przyspieszając ( drży gałka biegów, pedał gazu). Auto ma 93 000 przejechane i ostatnio na duzym serwisie w ASO nic nie stwierdzono mimo, że pytałem. Mój silnik to BNA - może ktoś mi napisze o jego wadach , może ktoś coś takiego przerabiał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRF 100KW nierówna praca, może uszczelka pod pompowtryskiwaczem?????????????[br]Dopisany: 14 Czerwiec 2009, 22:57_________________________________________________Dodatkowo "dziura" podczas przyśpieszania, bardzo denerwująca sprawa kiedy auto marki AUDI !!! 2-3 letnie trzęsie na wolnych obrotach??????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiałbym PD lub dwumas, ale :vaglogi: i sprawdź korekcje.

Ja wymieniłem PDki na nowe i telepania praktycznie nie ma. Sporadycznie się zdarzy (lecz nie ma porównania co było przed wymianą bo wcześniej miałem masażer d.....), ale jak wiemy jakość tankowanego paliwa jest ważna w tym przypadku.

Piero, a Ty dalej swoje :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pepus26 jeśli okarze sie ze masz cos nie tak z korekcjami mam caly komplet wyjety z mojego auta.Ma przejechane dopiero 56 tys. potwierdzone książka.Ja walcze u siebie z wibracjami silnika i wymieniłem komplet nowych PD niestety nie przyniosło to efektu wiec mam 100% pewności ze moje PD sa sprawne.U mnie problem wibracji ma podlezę mechaniczne i prawdopodobnie aso przy wymianie mojego silnika przełożyło cos ze starego tylko teraz sie nie che przyznać , ale to długa historia opisana zresztą na forum.

W moim podpisie masz link do ogłoszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja mam w jakiejs czesci podobny problem, mianowicie od momentu kupna mojej a6 2.0 tdi BLB , cos szwankuje , odczucie to jak by wypadaly obroty? na postoju czuje jak mi rzuca silnikiem , bez znaczenia na jakim biegu jade sa odczowalne szarpniecia / przerywania najbardziej przy obr. 1700-2100. przy mocniejszym wcisnieciu pedalu jest okej. Sprawdzilem auto vag-iem i nic nie wyszlo?

wynienilem- dwumas, filtr paliwa, rozrzad.

wywalilem- walki

wyczyscilem- zawow recyrkulacji

sprawdzilem IC i orurowanie wszystko szczelne.

dolewalkem srodki do czysczenia wtryskow.

dodatkowo wklejam logi statyczne. sory ze nie z vag-log ale nie dalem rady cos mi to nie wchodzi.

Tuesday,31,August,2010,17:13:41:46862,VCDS Version: Release 10.6.0,Data version: 20100630

03G 906 016 BF,,R4 2.0L EDC G000SG 9553,

,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,Engine Speed,Exhaust Gas,Exhaust Gas,Exhaust Gas,,,,,,,,,,

,TIME,(G28),Recirculat. (spec.),Recirculat. (actual),Recirc. Duty Cycle,TIME,,,,,TIME,,,,

Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.08,903,270.0,265.0,57.8,,,,,,,,,,

,0.24,903,270.0,265.0,57.8,,,,,,,,,,

,0.43,903,270.0,265.0,57.8,,,,,,,,,,

,0.60,903,270.0,275.0,57.8,,,,,,,,,,

,0.76,903,270.0,270.0,57.8,,,,,,,,,,

,0.95,903,265.0,255.0,58.2,,,,,,,,,,

,1.12,903,270.0,270.0,58.2,,,,,,,,,,

,1.29,903,265.0,260.0,58.2,,,,,,,,,,

,1.48,903,265.0,270.0,57.4,,,,,,,,,,

,1.65,903,265.0,265.0,57.8,,,,,,,,,,

,1.82,903,270.0,270.0,58.2,,,,,,,,,,

,2.01,903,265.0,270.0,57.4,,,,,,,,,,

,2.18,903,265.0,265.0,58.2,,,,,,,,,,

,2.35,903,270.0,270.0,58.2,,,,,,,,,,

,2.54,1134,705.0,320.0,99.6,,,,,,,,,,

,2.71,1617,430.0,385.0,99.6,,,,,,,,,,

,2.88,1806,290.0,435.0,99.6,,,,,,,,,,

,3.07,1848,450.0,480.0,99.6,,,,,,,,,,

,3.24,2352,1050.0,485.0,99.6,,,,,,,,,,

,3.40,2856,405.0,615.0,99.6,,,,,,,,,,

,3.59,2604,370.0,620.0,97.3,,,,,,,,,,

,3.76,2331,320.0,585.0,96.5,,,,,,,,,,

,3.93,2058,295.0,600.0,96.1,,,,,,,,,,

,4.12,1932,565.0,560.0,98.8,,,,,,,,,,

,4.29,2541,650.0,555.0,98.8,,,,,,,,,,

,4.46,3003,415.0,730.0,95.7,,,,,,,,,,

,4.64,2730,400.0,640.0,90.2,,,,,,,,,,

,4.81,2436,335.0,600.0,88.7,,,,,,,,,,

,4.98,2163,305.0,595.0,89.5,,,,,,,,,,

,5.17,1869,290.0,590.0,88.7,,,,,,,,,,

,5.34,1638,290.0,565.0,85.9,,,,,,,,,,

,5.51,1407,285.0,540.0,79.7,,,,,,,,,,

,5.70,1155,275.0,460.0,73.8,,,,,,,,,,

,5.87,966,265.0,415.0,70.7,,,,,,,,,,

,6.04,924,270.0,350.0,71.5,,,,,,,,,,

,6.21,924,265.0,335.0,69.5,,,,,,,,,,

,6.37,903,265.0,330.0,67.2,,,,,,,,,,

,6.54,903,265.0,315.0,67.2,,,,,,,,,,

,6.73,903,270.0,315.0,66.0,,,,,,,,,,

,6.90,903,265.0,305.0,64.5,,,,,,,,,,

,7.07,882,270.0,310.0,64.1,,,,,,,,,,

,7.25,903,265.0,300.0,62.5,,,,,,,,,,

,7.42,903,265.0,290.0,61.7,,,,,,,,,,

,7.59,903,265.0,285.0,61.7,,,,,,,,,,

,7.78,903,265.0,275.0,61.3,,,,,,,,,,

,7.95,903,265.0,295.0,60.2,,,,,,,,,,

,8.12,882,270.0,285.0,60.5,,,,,,,,,,

,8.31,882,270.0,280.0,60.5,,,,,,,,,,

,8.48,903,265.0,285.0,59.4,,,,,,,,,,

,8.65,882,265.0,280.0,59.8,,,,,,,,,,

,8.82,903,265.0,280.0,58.6,,,,,,,,,,

,Group A:,'004,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,Engine Speed,Injection Start,Injection Duration,Torsion Value,,,,,,,,,,

,TIME,(G28),(specified),(specified),,TIME,,,,,TIME,,,,

Marker,STAMP, /min, °ATDC,°KW,°KW,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.02,903,-1.9,6.6,-2.9,,,,,,,,,,

,0.19,903,-1.9,6.6,-2.9,,,,,,,,,,

,0.36,903,-1.9,6.6,-2.9,,,,,,,,,,

,0.52,903,-1.9,6.6,-2.9,,,,,,,,,,

,0.70,903,-1.9,6.6,-2.9,,,,,,,,,,

,0.86,903,-1.9,6.6,-2.9,,,,,,,,,,

,1.03,903,-1.9,6.1,-2.9,,,,,,,,,,

,1.21,903,-1.9,6.6,-2.9,,,,,,,,,,

,1.38,903,-1.9,6.6,-2.9,,,,,,,,,,

,1.55,903,-1.9,6.1,-2.9,,,,,,,,,,

,1.74,1281,10.2,9.7,-2.9,,,,,,,,,,

,1.91,1848,6.2,10.7,-2.9,,,,,,,,,,

,2.08,2079,4.3,2.0,-3.4,,,,,,,,,,

,2.27,1806,1.2,4.1,-3.4,,,,,,,,,,

,2.44,1953,4.7,11.2,-3.4,,,,,,,,,,

,2.61,2625,7.8,10.7,-3.4,,,,,,,,,,

,2.78,2730,5.6,0.0,-3.4,,,,,,,,,,

,2.94,2478,4.0,0.5,-3.4,,,,,,,,,,

,3.11,2205,3.1,2.0,-2.9,,,,,,,,,,

,3.29,1932,2.2,3.6,-2.9,,,,,,,,,,

,3.46,1701,-0.3,6.1,-2.9,,,,,,,,,,

,3.63,2226,6.8,12.8,-3.4,,,,,,,,,,

,3.82,3129,8.7,9.2,-3.4,,,,,,,,,,

,3.99,3003,7.1,-1.5,-3.4,,,,,,,,,,

,4.16,2709,5.3,0.0,-2.9,,,,,,,,,,

,4.35,2394,3.7,1.0,-2.9,,,,,,,,,,

,4.53,2121,2.8,2.6,-2.9,,,,,,,,,,

,4.69,1869,2.2,3.6,-2.9,,,,,,,,,,

,4.86,1638,1.2,4.6,-2.9,,,,,,,,,,

,5.02,1428,0.3,4.6,-3.4,,,,,,,,,,

,5.19,1197,-0.6,4.6,-2.9,,,,,,,,,,

,5.38,987,-1.9,5.6,-2.9,,,,,,,,,,

,5.55,945,-1.9,6.6,-2.9,,,,,,,,,,

,5.72,924,-1.9,6.1,-2.9,,,,,,,,,,

,5.90,903,-1.9,6.6,-2.9,,,,,,,,,,

,6.07,903,-1.9,6.6,-2.9,,,,,,,,,,

,6.24,903,-1.9,6.6,-2.9,,,,,,,,,,

,6.43,903,-1.9,6.6,-2.9,,,,,,,,,,

,6.60,903,-1.9,6.6,-2.9,,,,,,,,,,

,6.77,903,-1.9,6.1,-2.9,,,,,,,,,,

,6.96,903,-1.9,6.6,-2.9,,,,,,,,,,

,7.13,903,-1.9,6.6,-2.9,,,,,,,,,,

,7.30,903,-1.9,6.1,-2.9,,,,,,,,,,

,7.47,903,-1.9,6.6,-2.9,,,,,,,,,,

,7.63,903,-1.9,6.6,-2.9,,,,,,,,,,

,7.80,903,-1.9,6.6,-2.9,,,,,,,,,,

,7.99,903,-1.9,6.1,-2.9,,,,,,,,,,

,8.16,903,-1.9,6.6,-2.9,,,,,,,,,,

,8.33,903,-1.9,6.6,-2.9,,,,,,,,,,

,8.51,903,-1.9,6.1,-2.9,,,,,,,,,,

,8.68,903,-1.9,6.6,-2.9,,,,,,,,,,

,8.85,903,-1.9,6.6,-2.9,,,,,,,,,,

,9.04,903,-1.9,6.1,-2.9,,,,,,,,,,

,Group A:,'013,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,Injection Quantity,Injection Quantity,Injection Quantity,Injection Quantity,,,,,,,,,,

,TIME,Deviation Cyl. 1,Deviation Cyl. 2,Deviation Cyl. 3,Deviation Cyl. 4,TIME,,,,,TIME,,,,

Marker,STAMP, mg/str, mg/str, mg/str, mg/str,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.14,0.14,-0.49,0.07,0.24,,,,,,,,,,

,0.33,0.14,-0.49,0.07,0.24,,,,,,,,,,

,0.50,0.14,-0.49,0.07,0.24,,,,,,,,,,

,0.67,0.14,-0.49,0.07,0.24,,,,,,,,,,

,0.86,0.14,-0.49,0.07,0.26,,,,,,,,,,

,1.03,0.14,-0.49,0.07,0.24,,,,,,,,,,

,1.20,0.14,-0.49,0.07,0.24,,,,,,,,,,

,1.39,0.14,-0.49,0.07,0.24,,,,,,,,,,

,1.56,0.14,-0.49,0.07,0.24,,,,,,,,,,

,1.72,0.14,-0.49,0.05,0.24,,,,,,,,,,

,1.91,0.14,-0.49,0.07,0.24,,,,,,,,,,

,2.08,0.16,-0.49,0.05,0.24,,,,,,,,,,

,2.25,0.19,-0.49,0.02,0.24,,,,,,,,,,

,2.44,0.21,-0.52,0.02,0.24,,,,,,,,,,

,2.61,0.21,-0.52,0.02,0.24,,,,,,,,,,

,2.78,0.21,-0.52,0.02,0.26,,,,,,,,,,

,2.97,0.21,-0.54,0.02,0.26,,,,,,,,,,

,3.14,0.21,-0.56,0.02,0.28,,,,,,,,,,

,3.31,0.21,-0.56,0.02,0.28,,,,,,,,,,

,3.50,0.21,-0.56,0.02,0.28,,,,,,,,,,

,3.67,0.21,-0.56,0.02,0.28,,,,,,,,,,

,3.83,0.21,-0.56,0.02,0.28,,,,,,,,,,

,4.02,0.21,-0.56,0.02,0.28,,,,,,,,,,

,4.19,0.21,-0.56,0.02,0.28,,,,,,,,,,

,4.36,0.21,-0.56,0.02,0.28,,,,,,,,,,

,4.55,0.21,-0.56,0.02,0.28,,,,,,,,,,

,4.72,0.21,-0.56,0.02,0.28,,,,,,,,,,

Group A:,'018,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,Injector Status,Injector Status,Injector Status,Injector Status,,,,,,,,,,

,TIME,Cylinder 1,Cylinder 2,Cylinder 3,Cylinder 4,TIME,,,,,TIME,,,,

Marker,STAMP,,,,,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.14,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,,

,0.31,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,,

,0.50,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,,

,0.67,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,,

,0.84,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,,

,1.01,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,,

,1.17,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,,

,1.34,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,,

,1.51,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,,

,1.67,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,,

,1.83,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,,

,2.02,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,,

,2.19,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,,

,2.36,0.0,4.0,4.0,4.0,,,,,,,,,,

,2.55,128.0,128.0,128.0,128.0,,,,,,,,,,

,2.72,128.0,128.0,128.0,128.0,,,,,,,,,,

,2.89,128.0,128.0,128.0,128.0,,,,,,,,,,

,3.08,128.0,128.0,128.0,128.0,,,,,,,,,,

,3.25,128.0,128.0,128.0,128.0,,,,,,,,,,

,3.42,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,,

,3.61,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,,

,3.78,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,,

,3.94,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,,

,4.13,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,,

,4.30,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,,

,4.47,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,,

,4.66,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,,,,,,

,Group A:,'023,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,Switch Time Deviat.,Switch Time Deviat.,Switch Time Deviat.,Switch Time Deviat.,,,,,,,,,,

,TIME,Cylinder 1,Cylinder 2,Cylinder 3,Cylinder 4,TIME,,,,,TIME,,,,

Marker,STAMP,,,,,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.13,-35.0,-28.0,-14.0,-6.0,,,,,,,,,,

,0.32,-33.0,-26.0,-16.0,-5.0,,,,,,,,,,

,0.49,-32.0,-25.0,-17.0,-7.0,,,,,,,,,,

,0.66,-31.0,-24.0,-16.0,-11.0,,,,,,,,,,

,0.83,-30.0,-28.0,-15.0,-9.0,,,,,,,,,,

,0.99,-31.0,-30.0,-14.0,-8.0,,,,,,,,,,

,1.16,-33.0,-29.0,-15.0,-7.0,,,,,,,,,,

,1.33,-35.0,-28.0,-17.0,-5.0,,,,,,,,,,

,1.49,-34.0,-26.0,-19.0,-7.0,,,,,,,,,,

,1.66,-32.0,-25.0,-18.0,-9.0,,,,,,,,,,

,1.84,-31.0,-24.0,-15.0,-11.0,,,,,,,,,,

,2.01,-30.0,-26.0,-10.0,-9.0,,,,,,,,,,

,2.18,-32.0,-30.0,-12.0,-8.0,,,,,,,,,,

,2.37,-36.0,-29.0,-13.0,-7.0,,,,,,,,,,

,2.54,-38.0,-24.0,-15.0,-5.0,,,,,,,,,,

,2.71,-37.0,-22.0,-17.0,-4.0,,,,,,,,,,

,2.90,-35.0,-24.0,-18.0,-3.0,,,,,,,,,,

,3.07,-34.0,-26.0,-17.0,-7.0,,,,,,,,,,

,3.25,-33.0,-30.0,-16.0,-9.0,,,,,,,,,,

,3.43,-34.0,-32.0,-14.0,-8.0,,,,,,,,,,

,3.60,-36.0,-31.0,-16.0,-6.0,,,,,,,,,,

,3.77,-38.0,-25.0,-18.0,-5.0,,,,,,,,,,

,3.95,-36.0,-24.0,-22.0,-7.0,,,,,,,,,,

,4.12,-31.0,-26.0,-21.0,-11.0,,,,,,,,,,

,4.29,-30.0,-27.0,-16.0,-10.0,,,,,,,,,,

,4.48,-31.0,-29.0,-15.0,-9.0,,,,,,,,,,

,4.65,-33.0,-31.0,-16.0,-7.0,,,,,,,,,,

,4.82,-35.0,-29.0,-18.0,-6.0,,,,,,,,,,

dzieki

przebieg 175tyskm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem taki sam przypadek ostatnio z dziura przy przyspieszaniu,wymieniłem zawór EGR było dalej to samo,znajomy podpowiedział mi o wyczyszczeniu turbiny a dokładnie łopatek kierownicy bo mogą być zblokowane,po rozebraniu turbiny (sam to robiłem bardzo proste)niby wszystko było ok ale przemyłem,wyczyściłem i po złożeniu oraz pierwszej jeżdzie wszystko jest jak ta lala dziury juz nie mam przy obrotach od 1800 do ok 2100.Proponuje wszystkim ten sam zabieg - mi pomogło zrobiłem już po tym czyszczeniu 3000 km i wszystko lala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

winowajca jest prawdopodobnie problem

[ALL B7] Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju

ja osobiscie jeszcze tego nie zmienialem mimo ze peklo mi niedawno 200tys km ale przyznam sie ze, drgania zdecydowanie zmalaly po zalaniu Motula

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja nie mam problemu z przyspieszaniem ciagnie rowno od dolu i nie przerywa.

Przerywa jak zdejmuje noge z gazu delikatnie lub jade rowno ok 1800obr.

jadac powyrzej 2000tys.obr. silnikowi nic nie dolega.

grupa 018 pokazuje ze masz ewidentne problemy z PD. zaczalbym od listwy sterujacej. podociskaj konektory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

winowajca jest prawdopodobnie problem

[ALL B7] Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju

ja osobiscie jeszcze tego nie zmienialem mimo ze peklo mi niedawno 200tys km ale przyznam sie ze, drgania zdecydowanie zmalaly po zalaniu Motula

To jest cos w rodzaju przerw w zaplonie braki paliwa ( nierownomierne ) nie jest to zwiazane z pompa bo szarpalo i przed swapem pompy.

mozesz rozwinac cos wiecej na temat kanalu 18.

ale ja nie mam problemu z przyspieszaniem ciagnie rowno od dolu i nie przerywa.

Przerywa jak zdejmuje noge z gazu delikatnie lub jade rowno ok 1800obr.

jadac powyrzej 2000tys.obr. silnikowi nic nie dolega.

grupa 018 pokazuje ze masz ewidentne problemy z PD. zaczalbym od listwy sterujacej. podociskaj konektory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdemontuj pokrywę zaworów. Zdejmij z każdej pompki przewód i po dociskaj blaszki, żeby przewody mocniej siedziały i zobaczysz czy coś to pomoże

czyli to o czym pisze Musashi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam to znowy ja.

Zmienilem tä wiazke el. na nowa dodatkowo zalozylem nowe oringi na pompki no i kupa szarpie jeszcze bardziej. :kwasny:

odloczylem egr no i zmiana turbo na (CAHA) i tez bez zmian.

:hi:

[br]Dopisany: 16 Listopad 2011, 17:30_________________________________________________Chyba zostanie mi znienic silnik albo auto.

bo ni to dziala na nerwy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam to znowy ja.

Zmienilem tä wiazke el. na nowa dodatkowo zalozylem nowe oringi na pompki no i kupa szarpie jeszcze bardziej. :kwasny:

odloczylem egr no i zmiana turbo na (CAHA) i tez bez zmian.

:hi:

[br]Dopisany: 16 Listopad 2011, 17:30_________________________________________________Chyba zostanie mi znienic silnik albo auto.

bo ni to dziala na nerwy

to rzeczywiscie porazka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sobotę zmieniłem zaworek na filtrze paliwa bo ciekło z niego i :shocked: ustało telepanie, drgania na sprzęgle i szarpanie przy przyspieszaniu przy obrotach ok. 1900.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O takich objawach pisałeś:

Witam.

Ja mam w jakiejs czesci podobny problem, mianowicie od momentu kupna mojej a6 2.0 tdi BLB , cos szwankuje , odczucie to jak by wypadaly obroty? na postoju czuje jak mi rzuca silnikiem , bez znaczenia na jakim biegu jade sa odczowalne szarpniecia / przerywania najbardziej przy obr. 1700-2100. przy mocniejszym wcisnieciu pedalu jest okej. Sprawdzilem auto vag-iem i nic nie wyszlo?

Ja też takie miałem, zresztą dużo ludzi którzy mają BLB je ma. U mnie czyszczenie EGRa częściowo pomagało, a po wymianie zaworka jest dużo lepiej. Ogólnie to problem z układem zasilania paliwa + EGR. U jednych pomogła wymiana PDka u innych EGRa.

Patrząc na logi masz też dużą odchyłkę kąta synchronizacj, 3.4 stopnia to dużo, więc zacznij od tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...