Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] O ile obniżyć zawieszenie przy 18" ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

mam zamiar zakupić felgi 18" do mojej b6 :kox::) niestety nigdy nie miałem do czynienia z obniżaniem auta. Chce obniżyć tak aby miało to ładny wygląd, bez przesady, czyli felga i opona nie może być schowana w nadkolu. Chce też aby felga troszkę wystawała poza błotniki :hi:. Jakim ET się sugerować? Proponują mi oponę 225/40

a felgi coś w tym stylu... http://www.allegro.pl/item649626592_felgi_aluminiowe_18_5x112_audi_vw.html

pozdrawiam i proszęo odpowiedź... tomek

Opublikowano

idealne oponki to właśnie 225/40/18 a idealne obniżenie to -30 ( ja bym na -50 czy -60 napewno się nie zdecydował ) a felunek fajny tylko z tego co wiem to sprzedawca ma felgi raczej kiepskiej jakości :confused4:

Opublikowano

dokładnie - wg mnie -50 ma napewno jak nie lepiej ( osobiście bym tak nie chciał ) chyba że autko miałoby tylko stać :) a felgi Thomason :good:

Opublikowano

Fele fajne. Powinny wyglądać dobrze na samochodzie.

ET 35 jest OK - jak chcesz mieć wystające felgi za obrys to dasz dystans 5mm lub więcej i będzie OK.

Obniżenie ze zdjęcia obstawiam na -40 - tutaj możesz zapodać sprężyny Weitec.

ALE ... przy wystającej za obrys feldze musisz go koniecznie utwardzić!!!

Oprócz sprężyn dajesz utwardzone amorki, ale jak bym poszedł od razu w gwinta - komfort jak przy twardych amorkach a podobno zero przechyłów = bezpieczne opony na wystających felgach.

Opublikowano

powyżej link a tu jeszcze raz o jaki efekt mi chodzi

http://lltek.com/images/kerstek/ker_A48E_rear34_quadvalance3Z.jpg

a co do felg to ciągle szukam :) ale coś w tym stylu co wysłałem... możne cosik z "Tomason" :)

w sumie sam nie mam konkretnego pomysłu :) chce żeby troszkę wystawały, bo to jest super efekt...

Napewno -40-50 tutaj jest, może być nawet niżej :wink4: Na takie coś to pomyśl o gwincie.

Opublikowano

Stoję przed zakupem sprężyn -30mm do felg 18" :) Myślę, że -30 to kompromis pomiędzy dobrym wyglądem, a komfortem (a dokładnie resztkami komfortu ;)). Zastanawiam się tylko czy wybrać WEITEC czy Eibach Pro Kit.. Bo sprężyny za 400zł MS-TECHNIX raczej odpadają ;P

Opublikowano

Ja też chce zmienić sprężyny i mam to samo do wyboru WEITEC -30 czy Eibach Pro Kit -30?? Które z tych sprężyn wybrać chodzi mi o to żeby było jak najbarziej komfortowo przy takim obniżeniu.

Opublikowano

Ja też chce zmienić sprężyny i mam to samo do wyboru WEITEC -30 czy Eibach Pro Kit -30?? Które z tych sprężyn wybrać chodzi mi o to żeby było jak najbarziej komfortowo przy takim obniżeniu.

z tego co w internecie wyczytałem to Eibachy jednak trochę bardziej komfortowe. Pozostajesz na oryginalnych amorach czy je też zmieniasz?

Opublikowano

z tego co w internecie wyczytałem to Eibachy jednak trochę bardziej komfortowe. Pozostajesz na oryginalnych amorach czy je też zmieniasz?

Tez zastanawiam sie nad obnizeniem furki...czaly czas jednak wyczytuje cos nowego na temat wymiany samych springow...

Wiekszosc uzytkownikow twierdz ze wymiana samych sprezyn spowoduje bardzo szybkie zuzycie standardowo zakladanych amortyzatorow...

Opublikowano

a ja Ci powiem, że na stronie eibacha jest napisane, że ten zestaw Eibach Pro-Kit jest dedykowany do standardowych amortyzatorów :P nie chce obrażać forumowiczów, ale inżynierowie Eibacha chyba wiedzą lepiej :P Poza tym opinie o tym czy wymieniać amory ze sprężynami są podzielone.. jedni mówią, że pojeździli 2 tygodnie a inni, że 3 lata i amory padły..

Opublikowano

ja w poprzednim aucie mialem ori amory i sprężyny -40 przejechalem tak 50tys km i z amorami nic się zlego nie działo.[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2009, 21:38_________________________________________________

Ja też chce zmienić sprężyny i mam to samo do wyboru WEITEC -30 czy Eibach Pro Kit -30?? Które z tych sprężyn wybrać chodzi mi o to żeby było jak najbarziej komfortowo przy takim obniżeniu.

z tego co w internecie wyczytałem to Eibachy jednak trochę bardziej komfortowe. Pozostajesz na oryginalnych amorach czy je też zmieniasz?

Przed wymianą sprężyn pojade sprawdić w jakim stanie są amortyzatory, jak będą jeszcze w dobrym stanie to zostawie a jak będą juz słabe to wymienie na sportowe ale jak naj mniej twarde, cos takiego jak w zawieszeniu 1BE.

Z tego co ja dowiedziałem się na temat sprężyn to i WEitec i Eibach są nie za twarde bo nie są to sprężyny progresywne. Eibach podobno obniża troszke bardziej niz podaje producent na 35-40mm, a Weitec znow mniej na 25-30mm. Może ktoś to potwierdzić??

Opublikowano

a jakie amorki "mniej twarde - jak 1BE" proponujesz oprócz oryginalnych audi?

Opublikowano

a ja Ci powiem, że na stronie eibacha jest napisane, że ten zestaw Eibach Pro-Kit jest dedykowany do standardowych amortyzatorów :P nie chce obrażać forumowiczów, ale inżynierowie Eibacha chyba wiedzą lepiej :P Poza tym opinie o tym czy wymieniać amory ze sprężynami są podzielone.. jedni mówią, że pojeździli 2 tygodnie a inni, że 3 lata i amory padły..

Inżynierowe napewno więdzą lepiej, ale do większości modyfikacji używasz nowych części (przynajmniej na zachodzie-musisz nawet wbić w brief, np.), czyli zakładasz nowe springi + nowe amorki standardowe. Wtedy amor od razu pracuje w danych warunkach i "się układa".

A poza tym inżynierowe z Eibacha napewno nie jeździli po polskich drogach :polew:

Opublikowano

a jakie amorki "mniej twarde - jak 1BE" proponujesz oprócz oryginalnych audi?

Jeszcze nie wiem co wybiore ale np. DELPHI lub SACHS ma amory sportowe w ofercie.

Opublikowano

a ja Ci powiem, że na stronie eibacha jest napisane, że ten zestaw Eibach Pro-Kit jest dedykowany do standardowych amortyzatorów :P nie chce obrażać forumowiczów, ale inżynierowie Eibacha chyba wiedzą lepiej :P Poza tym opinie o tym czy wymieniać amory ze sprężynami są podzielone.. jedni mówią, że pojeździli 2 tygodnie a inni, że 3 lata i amory padły..

Inżynierowe napewno więdzą lepiej, ale do większości modyfikacji używasz nowych części (przynajmniej na zachodzie-musisz nawet wbić w brief, np.), czyli zakładasz nowe springi + nowe amorki standardowe. Wtedy amor od razu pracuje w danych warunkach i "się układa".

A poza tym inżynierowe z Eibacha napewno nie jeździli po polskich drogach :polew:

Dokładnie jak pisze edmondo. Jeśli zakładasz nowe seryjne amory, to się zgodzę. Na używce 1BE, czy jakichś innych i dołożonych nowych sprężynach, amory ( używane dotychczas) dostaną mocny wycisk. Wierz mi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...