genekpsl Opublikowano 4 Czerwca 2009 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Ciąg dalszy ? Tak auto odwiedziło 3 mechaników w ciągu Pol roku (nie mailem jej tyle czasu...) Każdy jeden spec 1 Wysłał turbinę do regeneracji, i wymienili olej. Po 15 min jazdy znowu dym wracam, wmawiali mi ze to pewnie stary sie wypala z rury i tak dymi mowili żebym pojeździli trochę. No dobra, auto w tym samym dniu zjadło caly olej.(Prawie miesiąc czasu czekałem) Zmiana mechanika , odo tu juz spec z wyższej polki, na początku wymienili odmę oleju 1 pierścień uszczelniacze. (Prawie miesiąc) niby pomogli tylko silnik wszedł na tryb awaryjny. Aha trzeba wykasować bledły i jazda . Pojechali do elektryka. 3 Miesiące Stal prawie ze nic nie robili cos tam szperali w kablach itp . Okazalo sie ze na kole zamachowym nie byli bolców do czujnika obrotów czy cos takiego. Ok po tygodniu i powrocie do 2 mechanika jest! Działa zabrałem auto dzisiaj Pojechałem na przegląd na zimowych oponach sezonowych nówkach ... i zardzewiałym autem. Ok jazda ! Jest auto 100 , 110 ,120 o Niceę Niebieski dym znowu. .... Wracam i co? "Musi sie poprzedni wypalić z układu wydechowego (mam pusty kat.). Po 2 godzinach niby sie uspokoili wracając do domu zadymilem cala okolice :/ Boje sie więcej niż 150 bo wtedy dym zostaje na 100000000m . Co robić? Znajomy mechanik mówi żebym wyregulował wtryski. Ale czytając na necie (nie znam sie) niebieski dym nie ma nic wspólnego z wtryskami :/ może sie myla. Proszę o rade jestem z Przemyśla. Slyszałem ze w tyczynie mi ta zrobią.
czester Opublikowano 4 Czerwca 2009 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Z tego co wiem, to jest to częsty przypadek 2.5 TDI i pompa wtryskowa jest padnieta.
kondziu81 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Tutaj pompa nie powinna mieć nic z tym wspólnego. Niebieski dym to na 99% spalony olej. W sumie to się nie znam tak bardzo, ale uszczelniacze zaworowe miałeś sprawdzane?? Z tego co pisałeś to pierścienie wymieniłeś, więc myślę, że to uszczelniacze.
genekpsl Opublikowano 4 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2009 Uszczelniacze tez wymienialem , po zrobieniu 100 km i dolaniu dodatku do dizla tzw oczyszczac wtryskow jest o wiele lepiej. Ale teraz pojawil sie chyba 2 problem mam automat i caly pasek swieci na czerwono. Moze byc to zwykły bląd komputera czy cos powazniejszego ?
MarcinGD Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Sprawdz jeszcze czy ci dobrze zregenerowali to turbo. Zdejmij dolot i sprawdz luzy. Jak beda duze to odkrec strone spalinowa i zobacz czy nie jest uwalone olejem.
genekpsl Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2009 A ten pasek na czerwono od skrzyni ? (na zegarach caly na czerwono sie swieci)
macin87 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 A ten pasek na czerwono od skrzyni ? (na zegarach caly na czerwono sie swieci) Pasek na czerwono na liczniku wskazuje ze skrzynia jest w trybie awaryjnym, podłącz VAG i sprawdź błedy na automacie, albo
genekpsl Opublikowano 6 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2009 ten Pasek po wylaczeniu silnika znika a wchodzi przewaznie na niskich obrotach w trasie nie wskakuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się