Barth Opublikowano 4 Czerwca 2009 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Tak jak w temacie, co dokładnie diagnozować w ASO i czy dzięki temu można określić stan silnika, układu wtryskowego itp .. Pozdro
jaro4444 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Bartek ale Ty niedowiarek jesteś. Mówiłem Ci o BRD a Ty jak osiołek nadal swoje
spanky Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Tak jak w temacie, co dokładnie diagnozować w ASO i czy dzięki temu można określić stan silnika, układu wtryskowego itp .. Pozdro aso to bym chyba ominal ... moze tylo w celu sprawdzenia historii auta ... reszta to vag i hamownia ...
Barth Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2009 No dobra VAG ale co tym Vagiem sprawdzać ??? Jakie kanały itp?
Flyer Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Wystarczy poszukac: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
Musashi Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 zgodnie z info watku ktory Flyer podeslal tradycyjnie weryfikujesz bledy, logujesz grupy, sprawdzajac czy wartosci zadane pokrywaja sie z rzeczywistymi obejrz grupe statyczna 013, 018 oraz 023 mozna zweryfikowac z grubsza stan wtryskow i silnika
Barth Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2010 Po 6 miesiącach użytkownia mogę powiedzieć ze narazie nic sie z autem nie dzieje , auto trzyma moc , nie wywala błędów. Przez 6 miesięcy padł mi tylko czujnik różnicy ciśnień w DPFie ( wymiana na gwarancji ) . Do dnia dzisiejszego zrobiłem autkiem 42 tys . Pozdrawiam Barth
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się